ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Kia EV 6 GT και 609 PS «ψεύτικο» κιβώτιο

1.389 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2024)
Το νέο Kia EV 6 GT και 609 PS «ψεύτικο» κιβώτιο
3 Φωτογραφίες »

-Στις αγορές τον Ιούνιο του 2025
-Με ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και δύο μεγάλες οθόνες
-Θα υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του Hyundai Ioniq 5 N

Στις αγορές τον Ιούνιο του 2025

Μετά την αγορά της Νότιας Κορέας, το 2025 Kia EV6 GT θα δει και αυτή της Βόρειας Αμερικής, με τους Κορεάτες να το παρουσιάζουν στην έκθεση αυτοκινήτου του Los Angeles. Αυτό, είναι αναβαθμισμένο μηχανικά και τεχνολογικά, ενώ διαθέτει κάποιες μικρές αλλαγές στην εμφάνιση. Ακόμα η Kia δεν έχει ανακοινώσει, εάν θα είναι παγκόσμιο μοντέλο, κρίνοντας όμως από το γεγονός, ότι έχει πατήσει ήδη δύο ηπείρους, δεν είναι απίθανο να το δούμε και στην Ευρώπη.

Με ανανεωμένα φωτιστικά σώματα και δύο μεγάλες οθόνες

Ας ξεκινήσουμε από την εμφάνιση, το νέο Kia EV6 GT, έχει πολλές ομοιότητες με το κανονικό Kia EV6, με μικρές αλλαγές, Στο εξωτερικό, έχει ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα στη μάσκα, όπως και στο πίσω μέρος, ενώ διαθέτει και αλλαγές στο εσωτερικό. Στο εσωτερικό, το νέο Kia EV6 GT, εξοπλίζεται με ένα πολυλειτουργικό, flat bottom τιμόνι και αναβαθμισμένη κεντρική κονσόλα, η οποία είναι κυρτή προς τον οδηγό, και συνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, για μια τεχνολογικά εξελιγμένη οδηγική εμπειρία.

Θα υιοθετήσει τα κινητήρια σύνολα του Hyundai Ioniq 5 N

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, έχουν γίνει πολλές αλλαγές. Το νέο Kia EV6 GT, υιοθετεί το κινητήριο σύνολο του Hyundai Ioniq 5 N. Αυτό σημαίνει, ότι το μεσαίο της Kia προσφέρει μια fun to drive εμπειρία με υψηλές επιδόσεις στον οδηγό, αφού χάρη στα δύο ηλεκτρικά μοτέρ, με τα οποία εξοπλίζεται, φτάνει σε ισχύ τα 609 άλογα και τα 649 PS για λίγη ώρα, όταν ενεργοποιείται η λειτουργία boost.Εκτός βέβαια από το κινητήριο σύνολο, το EV6 υιοθέτησε και την λειτουργία του Ioniq 5 N και μπορεί να παρομοιάζει ένα σασμάν οκτώ ταχυτήτων. Το σύστημα προσφέρει στον οδηγό το τράντανταγμα της αλλαγής, την μεταβολή της ροπής και τη χροιά της εξάτμισης, έστω και ψηφιακά, δίνοντας σε κάθε petrolhead την «παραδοσιακ» οδηγική εμπειρία που θέλει.

Autotriti.gr
VW