ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

3 μοντέλα που κυριάρχησαν στους αγώνες ράλι επιστρέφουν

1.076 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2024)
3 μοντέλα που κυριάρχησαν στους αγώνες ράλι επιστρέφουν
3 Φωτογραφίες »

- Επέστρεψαν τα Skoda Fabia Rally RS 2, Lancia Ypsilon 4HF και Peugeot 208 Racing
- Το Skoda στο Rally RS 2 με 1,6 λτ. κινητήρα και 291 PS
- Η Lancia στο Rally 4 με 1.200αρη κινητήρα και 212 άλογα
- Το Peugeot 208 Racing στο FR6 Trophy με 1,2 λτ. κινητήρα και 145 PS

Επέστρεψαν τα Skoda Fabia Rally RS 2, Lancia Ypsilon 4HF και Peugeot 208 Racing

Τρείς μάρκες που κυριαρχούσαν στα ευρωπαϊκά σαλόνια των ράλι αγώνων επιστρέφουν και σκοπεύουν να απολαύσουν την ίδια επιτυχία με παλιά, με τρία νέα μοντέλα αγώνων. Ο λόγος για τα Fabia Rally RS 2, Lancia Ypsilon 4HF και Peugeot 208 Racing, τα οποία φέρνουν πίσω λίγο από την μαγεία του μηχανοκίνητου αθλητισμού της δεκαετίας του 80΄ και 90΄ και του 2000.

Το Skoda στο Rally RS 2 με 1,6 λτ. κινητήρα και 291 PS

Το πρώτο από τα τρία έκανε την επιστροφή του το 2022, στην κατηγορία Rally2. To «γρήγορο» μοντέλο των Τσέχων, εξοπλίζεται από τον turbo τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων και φτάνει σε ισχύ τα 291 άλογα και τα 430 Nm ροπής. Το μοτέρ συνδυάζεται με ένα πεντατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ η κίνηση κατευθύνεται και στους τέσσερις τροχούς. Η τελική ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 200 χλμ./ώρα. Διαθέτει αθλητική περιβολή ενώ είναι τυλιγμένο με ένα χαρακτηριστικό λαχανί χρώμα με όνομα Mamba Green με μαύρες λεπτομέρειες. Κάπου εδώ να σημειωθεί, ότι το μοντέλο αυτό αποτέλεσε τη βάση του Skoda Fabia Rally2, το οποίο αναμένεται στους δρόμους τον Μάρτιο του 2025 με 190 PS και κόστος τα 30.900 ευρώ.

Η Lancia στο Rally 4 με 1.200αρη κινητήρα και 212 άλογα

Η Lancia κάνει την επιστροφή της ως μάρκα όχι μόνο στους αγώνες αλλά και στην αγορά γενικότερα, υπό την ομπρέλα της Stellantis. Η Lancia Ypsilon 4HF θα συμμετέχει στην κατηγορία R4, με τα χρώματα του κουστουμιού της Martini να επιστρέφουν. Όσον αφορά τα κινητήρια σύνολα η Lnacia Ypsilon, τροφοδοτείται από έναν αναβαθμισμένο 1.200άρη turbo κινητήρα βενζίνης με ισχύ 212 άλογα, ο οποίος συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και διαφορετικό περιορισμένης ολίσθησης. Πέρα από αυτά, η Lancia διαθέτει νέα ρύθμιση της ανάρτησης, τα φρένα είναι πιο δυνατά, ενώ το αυτοκίνητο έχει επίσης δύο αεραγωγούς στις δύο άκρες του καπό για την καλύτερη ψύξη του κινητήρα, έναν αεραγωγό στην οροφή, σετ από άσπρες πολυάκτινες ζάντες και το bodykit της Ypsilon HF.

Το Peugeot 208 Racing στο FR6 Trophy με 1,2 λτ. κινητήρα και 145 PS

Τελευταίο μα όχι ασήμαντο, έμεινε το Peugeot 208 Racing, το οποίο αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο της στο πρωτάθλημα FR6 Trophy από την Γαλλική Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (FFSA), το οποίο θα αποτελεί μέρος του Γαλλικού Rally Cup. Σύμφωνα με τη Stellantis, το Peugeot 208 Racing, έχει τροποποιηθεί εξωτερικά και εσωτερικά για τις ανάγκες του αγώνα, διαθέτει νέες ατσάλινες ζάντες, πράσινες λεπτομέρειες στα φώτα ημέρας, ενώ έχει ντυθεί και σε ένα άσπρο με μαύρες και πράσινες λεπτομέρειες κουστούμι. Σε κινητήρια σύνολα, το 208 «φοράει» έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λτ., που λειτουργεί σε αιθανόλη ικανό να παράξει 145 PS, ο οποίος συνεργάζεται με ένα εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης, που στέλνει την κίνηση στους μπροστά τροχούς.

Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL