Λίγο χρονικό διάστημα μετά την παρουσίαση του Opel Mokka-e, η γερμανική φίρμα έκανε γνωστά ποια είναι τα μοτέρ βενζίνης και πετρελαίου που θα πλαισιώσουν την ηλεκτρική έκδοση. Αξίζει να σημειώσουμε πως δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις στην εμφάνιση του μοντέλου με εξαίρεση φυσικά τις απολήξεις του συστήματος εξάτμισης στο πίσω μέρος και την απουσία των εμβλημάτων «e» από το αμάξωμα.
Στην βενζίνη, υπάρχει στην βάση ο 3κύλινδρος 1.200άρης με 100 ίππους και 205 Nm ροπής σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο της φίρμας, ενώ το επόμενο βήμα αφορά το ίδιο μοτέρ στην έκδοση με τα 130 άλογα και τα 230 Nm ροπής σε συνδυασμό είτε με μηχανικό κιβώτιο είτε με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που έχει στην φαρέτρα της η φίρμα. Στο diesel, ο μόνος διαθέσιμος κινητήρας είναι ένας 4κύλινδρος 1.500άρης με ισχύ 110 άλογα και 250 Nm ροπής αποκλειστικά με την χειροκίνητη μετάδοση των 6 σχέσεων. Όσον αφορά την κατανάλωση, η Opel υπόσχεται πως αυτή μπορεί να μετρηθεί από 4,5 έως 4,8 λίτρα/100 χλμ στους κινητήρες βενζίνης, ενώ το μοτέρ πετρελαίου υπόσχεται κατανάλωση 3,8λτ./100χλμ.
Στο κομμάτι της τεχνολογίας, η Opel υποστηρίζει πως το Mokka εξοπλίζεται με συστήματα από πιο μεγάλα αυτοκίνητα της φίρμας όπως μεταξύ άλλων Εξελιγμένο Cruise Control, Active Lane Positioning σύστημα, IntelliLux LED matrix φώτα, πίσω κάμερα 180 μοιρών και σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος. Η οθόνη για το σύστημα infotainment είναι 7 ή 10 ιντσών και είναι συμβατή με Apple CarPlay και Android Auto ενώ συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων που μπορεί να φτάσει ακόμα και τις 12 ίντσες.
Τέλος, καινούρια προσθήκη στην γκάμα θα είναι η GS Line έκδοση που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίτονο χρωματισμό του αμαξώματος, μαύρο φινίρισμα αντί χρωμίου στο αμάξωμα, μαύρα εμβλήματα, μαύρες ζάντες, κόκκινο φινίρισμα στο ταμπλό, μοναδικά υφασμάτινα καθίσματα κ.α.