Το Renault Alaskan που θα διατεθεί και στην Ευρώπη μετά το καλοκαίρι του 2017, αναμένεται να δώσει δυναμικό παρόν στην προσεχή Έκθεση της Γενεύης.
Το νέο Renault Alaskan στη Γενεύη
4.843 Επισκέψεις στο άρθρο (24/2/2017)
Η Renault επιβεβαίωσε και επίσημα πως στην προσεχή 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θα παρουσιάσει και το νέο Pick-Up της με την ονομασία «Alaskan», λίγο πριν το λανσάρισμα του στην Ευρώπη.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Τα νέα Pick-Up της γαλλικής φίρμας, που αναμένεται να διατεθούν στις διάφορες αγορές της Ε.Ε., θα κατασκευάζονται στη γραμμή παραγωγής της Nissan στη Βαρκελώνη ενώ, με βάση τα μέχρι στιγμής στοιχεία, το ίδιο αναμένεται να ισχύει και για τις σχετικές εκδόσεις του Mercedes-Benz X-Class.
Σε κάθε περίπτωση, η απόφαση για το λανσάρισμα του Alaskan στην ΕΕ έχει ληφθεί από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία και μια επιπλέον ένδειξη για αυτό αποτελεί το γεγονός ότι, το νέο Renault Alaskan αναμένεται να δώσει το δυναμικό παρόν στην προσεχή 87η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης που ξεκινά πολύ σύντομα.
Υπενθυμίζουμε πως η βασική επιλογή στη γκάμα των μηχανικών συνόλων του νέου Renault Alaskan θα είναι ένας 4κύλινδρος dCi πετρελαιοκινητήρας 2,3 λτ. με διπλό turbo, ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 160 ή 190 ίππων. Αυτός υπόσχεται ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και περιορισμένες εκπομπές ρύπων, χωρίς ωστόσο να έχουν γίνει γνωστές προς το παρόν περισσότερες λεπτομέρειες.
Παράλληλα, η Renault θα προσφέρει το νέο Pick-Up της και με έναν βενζινοκινητήρα 2,5 λτ. με ισχύ 160 ίππων σε αγορές εκτός Ευρώπης. Σε ότι αφορά στα κιβώτια ταχυτήτων, οι επιλογές θα περιλαμβάνουν ένα χειροκίνητο με έξι σχέσεις και ένα αυτόματο 7 σχέσεων ενώ, φυσικά, θα προσφέρεται και σύστημα 4κίνησης.
Όσον αφορά το πλαίσιο και την ανάρτηση του νέου Renault Alaskan θα εφοδιάζεται με ανάρτηση πέντε συνδέσμων για τον πίσω άξονα, η οποία διασφαλίζει αυξημένα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες, καθώς και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ανέρχεται έως και στα 230 χλστ., με την ελκτική ικανότητα να αγγίζει τους 3,5 τόνους, ενώ η «έξυπνη» σχεδίαση των προβόλων διασφαλίζει εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης. Παράλληλα οι Γάλλοι έχουν εφοδιάσει το νέο τους μοντέλο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ελέγχει συνεχώς την ταχύτητα κάθε ενός τροχού ξεχωριστά. Φυσικά, για τις εξαιρετικά… κρίσιμες περιπτώσεις προσφέρεται και κλείδωμα του πίσω διαφορικού ενώ, καθώς και μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων όπως, τα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC).
Όσον αφορά το πλαίσιο και την ανάρτηση του νέου Renault Alaskan θα εφοδιάζεται με ανάρτηση πέντε συνδέσμων για τον πίσω άξονα, η οποία διασφαλίζει αυξημένα επίπεδα άνεσης για τους επιβάτες, καθώς και βελτιωμένη οδική συμπεριφορά. Η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος ανέρχεται έως και στα 230 χλστ., με την ελκτική ικανότητα να αγγίζει τους 3,5 τόνους, ενώ η «έξυπνη» σχεδίαση των προβόλων διασφαλίζει εξαιρετικές γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης. Παράλληλα οι Γάλλοι έχουν εφοδιάσει το νέο τους μοντέλο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που ελέγχει συνεχώς την ταχύτητα κάθε ενός τροχού ξεχωριστά. Φυσικά, για τις εξαιρετικά… κρίσιμες περιπτώσεις προσφέρεται και κλείδωμα του πίσω διαφορικού ενώ, καθώς και μια σειρά ηλεκτρονικών συστημάτων όπως, τα Hill Start Assist (HSA) και Hill Descent Control (HDC).