ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
8 φωτογραφίες »

Elk Test: Με πόσα «έστριψε» το νέο VW Golf;

43.861 Επισκέψεις στο άρθρο (28/5/2020)

Βελτιώθηκε από το προηγούμενο; Το νέο Golf 8 είναι πιο premium, ψηφιακό και high tech από ποτέ. Τι γίνεται όμως με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά; Πόσο καλύτερα αποφεύγει τον τάρανδο;


To προηγούμενο VW Golf δεν είχε καταφέρει να μας εντυπωσιάσει στο τεστ αποφυγής κινδύνου σημειώνοντας μια μέτρια επίδοση και 71,5 χλμ./ώρα. Τι έγινε όμως με το ολοκαίνουργιο VW Golf 8; 

Γενική αίσθηση οδηγού: 
Πολύ καλό «πάτημα», με ουδέτερη σε γενικές γραμμές συμπεριφορά. Συνεχίζει η πέρα από το όριο υπερστροφική τάση, ωστόσο στο όριο δεν ένιωσα ανασφάλεια.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων:
Δεν αγχωθήκαμε ότι κάτι θα πάει στραβά. Εξαιρετικά στιβαρή αίσθηση. 

71 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Το νέο VW Golf πέρασε με χαρακτηριστική άνεση το τεστ στα 71 χλμ./ώρα. Το τιμόνι είναι άκρως αποτελεσματικό και απόλυτα ακριβές, ενώ το στιβαρό πλαίσιο αντέδρασε άμεσα στις εντολές. 

75 χλμ./ώρα: Ανεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του VW Golf. Όπως και στο προηγούμενο, στη δεύτερη αλλαγή πορείας υπήρξε μεταφορά βάρους και το πίσω μέρος έδειξε υπερστροφική διάθεση, η οποία όμως χάρη στην αντίδραση του οδηγού συγκρατήθηκε. Ωστόσο δεν μπορεί να θεωρηθεί επιτυχημένη μια τέτοια προσπάθεια.

73 χλμ./ώρα: Επιτυχής προσπάθεια
Με αυτή την ταχύτητα εισόδου, η συμπεριφορά του νέου VW Golf ήταν απόλυτα ασφαλής σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας. Η ελαφρά υποστροφική διάθεση στην πρώτη αλλαγή πορείας τιθασεύτηκε διακριτικά από το ESP, ενώ σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας η ανάρτηση έλεγξε σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος. 

VS προηγούμενου Golf (1,0 TSI)
To προηγούμενο VW Golf είχε καταφέρει επίδοση 71,5 χλμ./ώρα μετά από ποινή λόγω μεγαλύτερων τροχών και σπορ αναρτησης (R-Line). To νέο παρά τους στάνταρ 16άρηδες τροχούς έδειξε περισσότερη ζωντάνια και ευκινησία σε όλη τη δοκιμασία και στο τέλος κατάφερε σημαντική βελτίωση της επίδοσης. Μπορεί να δείχνει σχεδόν ίδιο, αλλά το νέο Golf είναι καλύτερο παντού. 

Hyundai
CENNTRO AVANTIER