Οι πρώτες εικόνες που αποκαλύπτουν το ηλεκτρικό Volkswagen ID.7 έκαναν την εμφάνισή τους, παρουσιάζοντας επί της ουσίας το χωρίς ρύπους σεντάν της γερμανικής μάρκας.
Πριν από λίγες ημέρες η Volkswagen είχε δώσει στη δημοσιότητα εικόνες από το καμουφλαρισμένο ID.7, ωστόσο σήμερα το χωρίς ρύπους σεντάν έκανε το ανεπίσημο ντεμπούτο του για την αγορά της Κίνας, αποτελώντας επί της ουσίας τον ηλεκτρικό αντικατάσταση του Passat.
Ντεμπούτο στις 18 Απριλίου
Αν και τα επίσημα αποκαλυπτήρια του VW ID.7 είναι προγραμματισμένα στις 18 Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης, ο σχεδιασμός του μοντέλου παραγωγής αποκαλύφθηκε μέσω του γραφείου διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας του Υπουργείου Εσωτερικών της Κίνας. Έτσι έχουμε μία πολύ καλή οπτική στο τι να περιμένουμε από το ID.7, όταν αυτό θα έρθει στις αγορές της Ευρώπης.
Με την ονομασία ID.7 Vizzion στην Κίνα
Όπως μπορούμε να δούμε στις εικόνες, το στυλ του ID.7 παραγωγής ενσωματώνει στοιχεία από τα πρωτότυπα ID.Aero, ID.Vizzion και ID.Space Vizzion. Είναι επίσης αξιοσημείωτο ότι η ονομασία του μοντέλου για την κινεζική αγορά είναι «ID.7 Vizzion» και όχι απλώς «ID.7», αν και παραμένει ασαφές εάν αυτό θα ισχύει και σε άλλες αγορές.
Δεν κρύβει εκπλήξεις ο εξωτερικός σχεδιασμός
Εξωτερικά το ID.7 εξοπλίζεται από λεπτά φωτιστικά σώματα μπρος και πίσω, που ρέουν από τη μία άκρη στην άλλη. Ο μπροστινός προφυλακτήρας, χαμηλά στο κέντρο έχει ένα μεγάλο αεραγωγό, ενώ ως συνήθως, οι χειρολαβές των θυρών είναι χωνευτές στο αμάξωμα για καλύτερη αεροδυναμική. Όπως βλέπουμε για την αγορά της Κίνας η VW θα προσφέρει τέσσερα διαφορετικά σχέδια ζαντών και διάφορα χρώματα για το εξωτερικό μέρος.
Στο εσωτερικό μια αδιάσπαστη λωρίδα χρωμίου που διατρέχει το πλάτος της καμπίνας χωρίζει το πάνω μέρος του ταμπλό με το κάτω. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παρατηρούμε πως είναι πολύ λεπτός, σε αντίθεση με την μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, για το συστήματα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Τέλος το τιμόνι ενσωματώνει μπουτόν, ενώ τα πεντάλ είναι σαν και αυτά που συναντούμε σε άλλα ID αυτοκίνητα.
Ανεπιβεβαίωτες ακόμα οι προδιαγραφές του συστήματος κίνησης
Σε ότι αφορά τις προδιαγραφές του συστήματος κίνησης από το φυλλάδιο που έχει διαρρεύσει βλέπουμε πως το μοντέλο της κινεζικής αγοράς θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 77 kWh, και θα έχει ισχύ 204 ίππων. Η τελική ταχύτητα φέρεται να περιορίζεται σε μόλις 155 χλμ./ώρα, ωστόσο κανένας από αυτούς τους αριθμούς δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα από τη VW. Η αυτονομία κίνησης του ID.7 θα κυμαίνεται στα 700 χιλιόμετρα.