ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

To κλειδί έχει νέα σχεδίαση.

Μια τρίτη επιλογή είναι η «key card».

Tα κλειδιά του νέου VW Golf

23.644 Επισκέψεις στο άρθρο (4/11/2019)

Η Volkswagen προσφέρει συνολικά τρεις τρόπους στον ιδιοκτήτη για να μπει στο ολοκαίνουριο Golf.


H Volkswagen μπορεί να διαφοροποιήσει πολύ την εξωτερική σχεδίαση του νέου Golf σε σχέση με την προηγούμενη γενιά, ωστόσο η εταιρεία υπόσχεται ότι το μοντέλο θα τεθεί για άλλη μια φορά στην κορυφή της κατηγορίας του όσον αφορά τον τεχνολογικό εξοπλισμό.

Η VW γνωστοποιεί πως ακόμα και στις βασικές του εκδόσεις, το νέο Golf θα προσφέρεται με σύστημα «Keyless Start», κάτι που σημαίνει πως ο οδηγός δεν θα χρειάζεται να βάλει το κλειδί στην μίζα για να ξεκινήσει το αυτοκίνητο. Αυτό έδωσε επίσης την δυνατότητα στην μάρκα να δώσει ένα νέο πιο απλό σχήμα στο κλειδί, με το έμβλημα της φίρμας να τοποθετείται στο κέντρο. Το black piano χρώμα λέγεται πως ταιριάζει με το εσωτερικό και το κάνει να μοιάζει πιο ποιοτικό αισθητικά.

Η Volkswagen προσφέρει ακόμα και το «Mobile Key» που δεν είναι τίποτα άλλο από μια εφαρμογή που κατεβάζεις στο smartphone (μόνο τα κινητά Samsung είναι τώρα συμβατά) που επιτρέπει στον ιδιοκτήτη να ανοίξει και να βάλει σε λειτουργία το νέο Golf, όπως ακριβώς θα έκανε με ένα παραδοσιακό κλειδί. Μια τρίτη επιλογή είναι η «key card» που μπορεί να τοποθετηθεί εύκολα και γρήγορα στην θήκη του κινητού του ιδιοκτήτη (είναι συμβατή προφανώς με όλα τα κινητά) και να δράσει και αυτή με την σειρά της ως κανονικό κλειδί, αφού το αυτοκίνητο αναγνωρίζει την παρουσία της και δίνει πρόσβαση στον ιδιοκτήτη.

Υπενθυμίζουμε πως η γκάμα του «απλού» Golf 8 περιλαμβάνει αρχικά δύο 3κύλινδρους TSI απόδοσης 90 και 110 ίππων, δύο νέους 4κύλινδρους 115 και 150 ίππων που λειτουργούν σε κύκλο Miller και υπόσχονται χαμηλή κατανάλωση και ρύπους, καθώς και ένα νέο TDI που διαθέτει διπλό σύστημα διπλού κατάλυσης NOx, κάτι δηλαδή που είδαμε και στο νέο Passat. Συνεχίζοντας, το Golf 8 είναι το πρώτο μοντέλο της Volkswagen με 5 υβριδικούς κινητήρες και σύστημα 48 Volt που με τη σειρά τους υπόσχονται επίσης χαμηλότερη κατανάλωση κατά 10 % στην πράξη (WLTP). Συγκεκριμένα ο eTSI κινητήρας (mild hybrid) θα διατίθεται σε 3 επίπεδα ισχύος (110, 130 και 150 άλογα), ενώ οι εκδόσεις eHybrid (plug-in) θα αποδίδουν 204 ή 245 άλογα από το υβριδικό σύστημα με τον 1,4 TSI και έναν ηλεκτροκινητήρα.
 

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER