Αγοράζεις ακριβά, πουλάς ακριβά, αυτό λέει το ρητό, και έτσι υπάρχει ένα ίχνος παρηγοριάς όταν δίνεις μεγάλα ποσά για να πάρεις premium αυτοκίνητα. Είναι εξάλλου χαρακτηριστικό τους, το ότι κρατάνε την τιμή τους ως μεταχειρισμένα. Το ίδιο όμως κάνει και το Duster. Είναι premium;
Premium δεν είναι, ούτε θέλει να είναι, ούτε έκανε προσπάθεια ποτέ να γίνει το Duster. Είναι όμως περιζήτητο. Όποιος το αγοράζει δεν το αποχωρίζεται με τίποτε, ενώ όποιος ξέρει τι είναι, το θέλει δικό του. Και έτσι υπάρχουν δύο προβλήματα στην αγορά Duster ως μεταχειρισμένο.
Από τη μία λοιπόν είναι η μεγάλη ζήτηση. Παρά την χαμηλή τιμή του ως καινούργιο, πολύς κόσμος δεν μπορεί να την πλησιάσει λόγω της κρίσης. Έτσι η αναζήτησή του στα μεταχειρισμένα είναι συνηθισμένη και συχνή. Με αρχική τιμή καινούργιου που ξεκινά κάτω από 14.000 ευρώ, περιμένει κανείς τα μεταχειρισμένα να είναι στα μισά. Κελεπούρι, θα έλεγες, αν το Duster είχε την απαξία των άλλων αυτοκινήτων. Δεν την έχει.
Γιατί από την άλλη δεν υπάρχει προσφορά. Όποιος το αγοράζει το κρατάει. Το Duster είναι κλασσική περίπτωση value for money, αυτό που λέμε “τίμιο”, αν και ο όρος κουβαλάει μια μιζέρια, αφού το Duster είναι πολύ παραπάνω από απλά “τίμιο”. Βλέπεις έχει χώρους, έχει εμφάνιση, είναι ψηλό, άνετο, πάει παντού, δεν καίει, δεν σπαέι δεν χαλάει, είναι φθηνό σε τέλη, ασφάλιστρα, καύσιμο, και επισκευάζεται φθηνά. Γιατί να το πουλήσεις τέτοιο αυτοκίνητο.
Την ίδια στιγμή, δεν υπάρχει και σημαντική εισαγωγή μεταχειρισμένων. Οι μαντράδες φέρνουν ότι περισσεύει από τα λήζινγκ της Γερμανίας, του Βελγίου και της Ολλανδίας. Αυτοκίνητα εταιρικά, “γερμανικής” προέλευσης (βάλε δηλαδή και τα Skoda), και σίγουρα όχι το Duster. Εξάλλου, το Duster για τους μαντράδες δεν είναι και σπουδαία “μούρη”.
Είναι όμως από αυτά τα αυτοκίνητα που ξεχωρίζουν από την γκάμα τους, και τα βλέπεις συχνά πυκνά στις ακριβές περιοχές αγορασμένα από ανθρώπους που μπορούσαν να πάρουν κι ακριβότερα, αλλά έκαναν μάλλον την έξυπνη αγορά.
Με τη νέα γενιά Duster στην Φρανκφούρτη, μπορούμε να ελπίσουμε ότι το τρέχον μοντέλο ως μεταχειρισμένο γίνει λίγο πιο προσιτό. Μπορεί όμως και όχι, γιατί ακόμη και με το καινούργιο στις εκθέσεις, λίγοι θα αλλάξουν το παλιό.
Εσείς θα το κοιτάξετε; Έχετε δει πόσο πάει το Duster μεταχειρισμένο; Έχετε ψάξει; Και τελικά σας ενδιαφέρει το μοντέλο; Ή κολλάτε ακόμη στη μάρκα;
Εάν αποφάσιζα νά αγοράσω RENAULT προηγούμενης γενιάς μέ άλλο σήμα στό καπώ του ισως νά αγόραζα αλλά επειδή άν καί οπαδός τής γαλλικής σχολής προτιμώ PEUGEOT καί όχι ;κάποιο κλώνο της RENAULT δέν θά προτιμούσα λοιπόν DACIA όσο και ΄τίμια τιμή εάν έχει.
Τίμιο, αλλά από premium το dacia απολύτως τίποτα...
Δεν το έχετε δοκιμάσει ακόμη το duster? Πού είναι η δοκιμή του?
Εάν αποφάσιζα νά αγοράσω RENAULT προηγούμενης γενιάς μέ άλλο σήμα στό καπώ του ισως νά αγόραζα αλλά επειδή άν καί οπαδός τής γαλλικής σχολής προτιμώ PEUGEOT καί όχι ;κάποιο κλώνο της RENAULT δέν θά προτιμούσα λοιπόν DACIA όσο και ΄τίμια τιμή εάν έχει.