Το πρώτο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης το οποίο ανέπτυξε η ίδια, παρουσίασε επίσημα η Koenigsegg!
Ανεπτυγμένο από την Koenigsegg
Το δικό της ηλεκτρικό σύστημα κίνησης ανέπτυξε και παρουσίασε στο κοινό η Koenigsegg, το οποίο μάλιστα χρησιμοποιεί εντελώς νέους ηλεκτρικούς κινητήρες, προσφέροντας μεγάλο αριθμό ιπποδύναμης και ροπής.
680 ίπποι και 1.100 Nm ροπής από δύο ηλεκτροκινητήρες
Έχοντας την ονομασία Terrier, η ηλεκτρική μονάδα κίνησης με διάνυσμα ροπής χρησιμοποιεί δύο κινητήρες Quark που σύμφωνα με την εταιρεία διαθέτουν μια «καινοφανή ισορροπία ροπής/ ισχύος. Παράλληλα το νέο σύστημα κίνησης ενσωματώνει έναν μετατροπέα και ένα πλανητικό κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως λοιπόν ισχυρίζεται η εταιρεία, στην πράξη ο ηλεκτροκινητήρας Quark αποδίδει 340 ίππους και 600 Nm ροπής. Ως αποτέλεσμα κάθε σύστημα κίνησης Terrier, που έχει βάρος 85 κιλών, αποδίδει 680 ίππους και 1.100 Nm ροπής συνδυαστικά, υπογραμμίζοντας ωστόσο πως οι συγκεκριμένοι αριθμοί είναι προσωρινοί.
Μπορεί να εξοπλίσει σκάφη και αεροσκάφη
Η Koenigsegg είπε ότι το κλειδί για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου συστήματος κίνησης ήταν η συνέχεια της κληρονομιά του ρεκόρ με το Gemera, ενώ σημείωσε πως εκτός από τη χρήση σε ηλεκτρικά οχήματα ο ηλεκτροκινητήρας θα μπορούσε να εγκατασταθεί σε σκάφη και σε αεροσκάφη κάθετης απογείωσης και προσγείωσης.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Τοποθετείται απευθείας στο πλαίσιο
Τέλος η Koenigsegg ανέφερε ότι το Terrier είναι μια ελαφριά και ισχυρή μονάδα ηλεκτρικής κίνησης που είναι συμπαγής και μπορεί να τοποθετηθεί απευθείας στο πλαίσιο, ενώ υπογράμμισε πως μελλοντικά θα επιστρέψει με περισσότερα και πιο αναλυτικά στοιχεία.
Δια χειρός Koenigsegg!
-Νέο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης
-Με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, 680 ίππους και 1.100 Nm ροπής.
-Τοποθετείται απευθείας στο πλαίσιο.
-Μπορεί να εξοπλίσει σκάφη και αεροσκάφη.
Τι λες για το πρώτο in-house ηλεκτρικό σύστημα κίνησης της Koenigsegg;