Το νέο Land Rover Defender δεν έχει τραβήξει μέχρι στιγμής το ενδιαφέρον πολλών βελτιωτικών οίκων. Αντίθετα, η προηγούμενη γενιά του συνεχίζει να γοητεύει εταιρείες όπως την Osprey Custom Cars (OCC) που, όπως θα δείτε, προχώρησε στην πλήρη αναβάθμιση του σκληροτράχηλου βρετανικού SUV.
Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός V8 LS3 κινητήρας της General Motors χωρητικότητας 6,2 λίτρων που αποδίδει εδώ 480 άλογα και 658 Nm ροπής και στέλνει την ισχύ και στους δύο άξονες χάρη σε ένα 6άρι αυτόματο κιβώτιο. Λίγα είναι τα «μαμά» μηχανικά μέρη που έχουν απομείνει καθώς ο οίκος κάνει λόγο πως η transfer case, οι δύο άξονες, τα ημιαξόνια, τα αμορτισέρ, η ανάρτηση, οι δίσκοι φρένων, το σύστημα εξάτμισης και πολλά άλλα πράγματα είναι aftermarket από διάφορους προμηθευτές.
Η εταιρεία έχει εξοπλίσει το Defender μεταξύ άλλων με γρίλια που ψύχει καλύτερα το κινητήριο σύνολο, αλουμινένιο προστατευτικό για τον κινητήρα, νέο καπό, νέα LED φώτα και ειδικά χερούλια στις πόρτες Το χρώμα του είναι το μαύρο της Σαντορίνης και πατάει πάνω σε 20άρες ζάντες Mondial Retro Light με ελαστικά 275/65 Cooper Discoverer STT Pro.
Και ο εσωτερικός διάκοσμος όμως έχει λάβει την φροντίδα της Osprey Custom Cars αφού τώρα επωφελείται από μαύρα δερμάτινα θερμαινόμενα καθίσματα, νέα επένδυση δέρματος σε θύρες και ταμπλό, MOMO τιμόνι, σύστημα infotainment Pioneer με οθόνη 7 ιντσών, πίσω κάμερα και πολλά άλλα καλούδια.
Το Santorini Black είναι κλασικό χρώμα στον κατάλογο της Land/Range Rover εδώ και κάτι χρόνια, και η εφαρμογή του στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν αποτελεί απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο και σίγουρα όχι αρκετό για να δώσει τίτλο.
Το Santorini Black είναι κλασικό χρώμα στον κατάλογο της Land/Range Rover εδώ και κάτι χρόνια, και η εφαρμογή του στο συγκεκριμένο μοντέλο δεν αποτελεί απολύτως τίποτα το ιδιαίτερο και σίγουρα όχι αρκετό για να δώσει τίτλο.