Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Οι κυνικοί λένε πως όποιος θέλει Lancia σήμερα καλό θα κάνει να πάρει μία Ypsilon το συντομότερο δυνατόν

Οι κυνικοί λένε πως όποιος θέλει Lancia σήμερα καλό θα κάνει να πάρει μία Ypsilon το συντομότερο δυνατόν

Το τέλος της Lancia;

9.996 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2015)

Η Lancia έμεινε με ένα μοντέλο. Πόσο μετράει η μάρκα για τους Ιταλούς σήμερα;

Μόνο η Ypsilon έμεινε στη Lancia, με την τελευταία πώληση Delta να αγνοείται, ενώ και η ενοποίηση με την Chrysler στην Ευρώπη δεν άφησε και πολλά χαμόγελα για κάθε Thema που πουλάει η μάρκα, αφού ουσιαστικά πρόκειται για ένα αμερικανικό 300C. Ποιος όμως στενοχωριέται για τη Lancia;Οι κυνικοί λένε πως όποιος θέλει Lancia σήμερα καλό θα κάνει να πάρει μία Ypsilon το συντομότερο δυνατόν. Είναι εξάλλου ένα από τα ελάχιστα «premium» μίνι μοντέλα και άρα ως κίνηση δεν είναι κακή.Ως κουβέντα όμως έχει τη σημασία της. Βλέπεις η Lancia έμεινε έξω από το προγραμματισμό του γκρουπ, και έτσι ενώ η Alfa Romeo έχει όλα τα μοντέλα μπροστά της, η Lancia φαίνεται πως τα έχει πίσω της. Σα να στέρεψε από ιδέες ο όμιλος για το τι μπορεί να κάνει με την κλασσική φίρμα.Είναι πρόβλημα φυσικά όταν έχεις μαζέψει τόσες πολλές μάρκες. Η Lancia με την Alfa Romeo βρίσκονται πολύ κοντά, ενώ η αναβάθμιση της πρώτης θα την έφερνε πάνω στην Maserati. Στο άλλο άκρο θα έπεφτε πάνω στη Fiat. Χώρος για να ζήσει η Lancia δεν φαίνεται να υπάρχει.Οι πιο απλοϊκές προτάσεις θέλουν τη Lancia να λανσάρει μοντέλα που βασίζονται σε άλλα του ομίλου. Τι θα πείραζε μία νέα Delta στο πάτωμα και τα μηχανικά της Giulietta; Πως το κάνει η VW με το Golf και το Leon; Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε και η Lancia να έχει το δικό της μικρομεσαίο με το δικό της κοινό.Και τι θα ήταν αυτό το αυτοκίνητο; Φθηνότερο ή ακριβότερο; Πιο πολυτελές ή πιο σπορ; Πως δεν θα «έπεφτε» πάνω στην Giulietta; Και που θα έβρισκε το κοινό του; Βλέπεις η Seat έχει μία ολόκληρη Ισπανία με μία μόνο αυτοκινητοβιομηχανία. Στην Ιταλία η Lancia δεν είναι μόνη, ενώ χώρος για μικρομεσαίο premium πάνω από την Alfa δεν υπάρχει.Εξάλλου υπάρχει και το πρόβλημα του κατακερματισμού. Δεν μπορεί ο όμιλος Fiat να έχει δέκα μάρκες η κάθε μία με δύο μοντέλα. Ήδη η Fiat έχει ουσιαστικά μόνο τρία (Panda, 500, Punto), η Alfa μόνο δύο (Mito, Giulietta), και η Lancia θα είχε πάλι δύο.Χάνουν οι μάρκες έτσι, δεν δείχνουν δύναμη. Καλά η Fiat έχει παράδοση στα μοντέλα που φτιάχνει, αλλά οι άλλες δύο θα έδειχναν «υπόλοιπα». Έχει έτσι περισσότερο νόημα να ενισχύσει την Alfa και να αφήσει την Lancia να σβήσει παρά να συντηρεί και τις δύο χωρίς μέλλον.Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνονται όλα αυτά; Τι θα θέλατε για την Lancia και τελικά πόσο λογικό είναι να γίνει;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
KIA VANS IAA