Οι κυνικοί λένε πως όποιος θέλει Lancia σήμερα καλό θα κάνει να πάρει μία Ypsilon το συντομότερο δυνατόν
Το τέλος της Lancia;
10.023 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2015)
Η Lancia έμεινε με ένα μοντέλο. Πόσο μετράει η μάρκα για τους Ιταλούς σήμερα;
Μόνο η Ypsilon έμεινε στη Lancia, με την τελευταία πώληση Delta να αγνοείται, ενώ και η ενοποίηση με την Chrysler στην Ευρώπη δεν άφησε και πολλά χαμόγελα για κάθε Thema που πουλάει η μάρκα, αφού ουσιαστικά πρόκειται για ένα αμερικανικό 300C. Ποιος όμως στενοχωριέται για τη Lancia;Οι κυνικοί λένε πως όποιος θέλει Lancia σήμερα καλό θα κάνει να πάρει μία Ypsilon το συντομότερο δυνατόν. Είναι εξάλλου ένα από τα ελάχιστα «premium» μίνι μοντέλα και άρα ως κίνηση δεν είναι κακή.Ως κουβέντα όμως έχει τη σημασία της. Βλέπεις η Lancia έμεινε έξω από το προγραμματισμό του γκρουπ, και έτσι ενώ η Alfa Romeo έχει όλα τα μοντέλα μπροστά της, η Lancia φαίνεται πως τα έχει πίσω της. Σα να στέρεψε από ιδέες ο όμιλος για το τι μπορεί να κάνει με την κλασσική φίρμα.Είναι πρόβλημα φυσικά όταν έχεις μαζέψει τόσες πολλές μάρκες. Η Lancia με την Alfa Romeo βρίσκονται πολύ κοντά, ενώ η αναβάθμιση της πρώτης θα την έφερνε πάνω στην Maserati. Στο άλλο άκρο θα έπεφτε πάνω στη Fiat. Χώρος για να ζήσει η Lancia δεν φαίνεται να υπάρχει.Οι πιο απλοϊκές προτάσεις θέλουν τη Lancia να λανσάρει μοντέλα που βασίζονται σε άλλα του ομίλου. Τι θα πείραζε μία νέα Delta στο πάτωμα και τα μηχανικά της Giulietta; Πως το κάνει η VW με το Golf και το Leon; Με τον ίδιο τρόπο θα μπορούσε και η Lancia να έχει το δικό της μικρομεσαίο με το δικό της κοινό.Και τι θα ήταν αυτό το αυτοκίνητο; Φθηνότερο ή ακριβότερο; Πιο πολυτελές ή πιο σπορ; Πως δεν θα «έπεφτε» πάνω στην Giulietta; Και που θα έβρισκε το κοινό του; Βλέπεις η Seat έχει μία ολόκληρη Ισπανία με μία μόνο αυτοκινητοβιομηχανία. Στην Ιταλία η Lancia δεν είναι μόνη, ενώ χώρος για μικρομεσαίο premium πάνω από την Alfa δεν υπάρχει.Εξάλλου υπάρχει και το πρόβλημα του κατακερματισμού. Δεν μπορεί ο όμιλος Fiat να έχει δέκα μάρκες η κάθε μία με δύο μοντέλα. Ήδη η Fiat έχει ουσιαστικά μόνο τρία (Panda, 500, Punto), η Alfa μόνο δύο (Mito, Giulietta), και η Lancia θα είχε πάλι δύο.Χάνουν οι μάρκες έτσι, δεν δείχνουν δύναμη. Καλά η Fiat έχει παράδοση στα μοντέλα που φτιάχνει, αλλά οι άλλες δύο θα έδειχναν «υπόλοιπα». Έχει έτσι περισσότερο νόημα να ενισχύσει την Alfa και να αφήσει την Lancia να σβήσει παρά να συντηρεί και τις δύο χωρίς μέλλον.Εσείς όμως τι λέτε; Πως σας φαίνονται όλα αυτά; Τι θα θέλατε για την Lancia και τελικά πόσο λογικό είναι να γίνει;
Η fiat πληρώνει τελικά το τίμημα των αγορών της, εξαγόρασε alfa romeo, lancia, maserati, ferrari, δεν είναι τυχαίες μάρκες που κάνουν μόνο πωλήσεις...Έχουν παράδοση σε αγώνες, είναι θεσμοί για χρόνια, έχουν φανατικούς φίλους και εχθρούς, κ.τ.λ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΎΡΙΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΑΙΓΛΗ;;;;;;;;;;;;Εκεί είναι όλο το θέμα.Αυτό προαπαιτεί χρήμα, κόπο, τρόπο, επιμονή, υπομονή, αξιοπιστία, πάθος, κ.τ.λ.Δεν μπορεί η fiat να μην είναι ολοκληρωμένη σαν την toyota, opel, κ.τ.λ. στα μοντέλα της, τι θα πει έχει 3;Π.χ. 8 να έχει, και σπόρ να έχει και κάμπριο να έχει.Αν ζούσε ο lancia θα πηδιόταν από το παράθυρο, ο άνθρωπος ζούσε για τους αγώνες, δεν το είχε να βγάλει λιμουζίνες...Πρέπει η fiat για την lancia να βγάλει integrale, stratos, fulvia, κ.τ.λ. να τρέξει στους αγώνες, άνθρωποι και μηχανές να γίνουν ένα, αν τους κόψεις τις βλέβες να μην βγει αίμα, αλλά βενζίνη...Τα ίδια και για την alfa romeo, ας μην κουράζω...
Κάτι μου λέει ότι η VW βρήκε την υπό brand που θέλει.
Τον έχω ικανό τον Sergio να σκοτώσει την Lancia. Έχει απόδειξη ότι δεν ενδιαφέρεται για την ιστορία και την πορεία του Fiat group. Το 500 κατάντησε λάστιχο.
Ακούς Fiat και αυτόματα το μυαλό πάει στο 500 γιατί απλά δεν υπάρχει άλλο μοντέλο. Τυχαίο δεν νομίζω. Κάπως κρατιέται η Alfa. Ποιος ο λόγος αγοράς της προβληματικής Chrysler όταν την εποχή που ήταν ιδιοκτησία της Mercedes κόντεψε να την χρεοκοπήσει (Mercedes);
Έχει πεθάνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Ο βασικότερος λόγος είναι ότι κανένας ΔΕΝ αγοράζει πια ιταλικά αυτοκίνητα, εξαιτίας της αναξιοπιστίας και όλοι στρέφονται προς τη κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία η οποία πουλά σαν ψωμί!!!
Η φίατ φτιάχνει με το ζόρι πολλά 500άκια και αποτυγχάνει.
Η Lancia πουλά όσα κομμάτια έχουν μείνει στις αποθήκες της.
Η alfa romeo φτιάχνει με το σταγονόμετρο μόνο τις Mito και giulietta.
Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταντήσει σαν την Ελλάδα που εξαιτίας των μνημονίων έπαθε αρρώστια και δεν μπορεί να γίνει ποτέ καλά..
Μην είστε αδαής, σε κάθε περίπτωση η Lancia είναι ένα πολύ premium Brand που έφτιαχνε πάντα αυτοκίνητα με "ψυχή". Είναι πολλές οι συγκυρίες για τις σημερινές δύσκολες μέρες που περνάει, αλλά κανείς δεν έχει δικαίωμα να την απαξιώνει όταν άφησε παρακαταθήκη τις περίφημες Fulvia, Monte Carlo, Beta coupe, αλλά και Kappa coupe, Thema και πολλά άλλα όλα με πολύ πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα, πολύ ανώτερη ποιότητα κίνησης, μοναδικά κομμάτια στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πολύ μπροστά από τον δεύτερο κατασκευαστή στην εποχή τους που πληρώσανε το τίμημα οι μηχανικοί να μην μπορουν να ανταπελξέθουν στην υπερσύχρονη τεχνολογία τους. Η δε "τεράστια" Delta απλά δεν υπήρξε ποτέ αντικαταστάτης, ούτε από την Lancia ούτε από κανέναν άλλον κατασκευαστή. Απλά τόσο μπροστά ήταν. Μακάρι και εμείς οι Έλληνες που τόσο εύκολα απαξιώνουμε να είχαμε μία μάρκα που να έχει καταφέρει το ένα τρίτο από ότι η Lancia ιστορικά. Αλήθεια έιναι όμως ότι η περίεργη τελευταία δεκαετία που διανύουμε σκότωσε πολλές premium μάρκες όπως SAAB, ROVER, παραλίγο την VOLVO την MERCEDES κ.α. , η τελευταία μάλιστα αποτυπώνει τα πολύ μικρά περιθώρια κέρδους ανά μοντέλο που έχει αρκετά χρόνια τώρα στους ισολογισμούς.
Φιλε Giorgos σεβαστη η αποψη σου ,αλλα ειλικρινα μου επεσαν τα μαλλια με αυτά που γραφεις περι ανταγωνισμου της lancia με τα κορεατικα i30, ceed και τα ευρωπαί΄κα rapid,toledo.Eιναι σαν να γραψω ότι η Αudi εχει ως ανταγωνιστη τα lada.H Lancia φιλε μου ξεκινησε ως premium εταιρεια και μεχρι και σημερα στην ypsilon ντρεπεσαι να πτησεις μεσα από την πολυτελεια,βαλε διπλα ένα Α1 και δες ποσο φτωχο και φτηνιαρικο φαινεται απέναντι σε μια lancia,επισης όταν η lancia ειχε στην S4 turbo και κομπρεσορα και όταν ειχε μεταδοση transaxle σε μοντελα της που μεχρι σημερα εχoυν η Ferrari F12berlineta,Aston Martin,Maserati quatroporte,είναι υβρεις να την συγκρινεις εστω και για πλακα με Ηyundai και skoda .Επισης οι υπολοιποι με κανετε και απορω με τα σχολια σας, γιατι σας εχει πιασει τοση πρεμουρα για το ποτε θα πεθανουν τα ιταλικα αυτοκίνητα?
Καταπώς φαίνεται, η μάρκα όντως δε μετρά για τους Ιταλούς σήμερα. Αλλά εγώ διαφωνώ. Θα μπορούσε και να μετρά. Κατ' αρχήν, για εμένα μέγα λάθος, ότι το "Υ" βασίζεται στα 500 και Panda, δηλαδή σε ξεχειλωμένο mini με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ας βασιζόταν στα Punto και Mito< και τότε θα τα λέγαμε. Ούτε Mini (τώρα αναφέρομαι στην αγγλική θυγατρική της BMW, που πουλάει τα One, Cooper κτλ κτλ, όχι στην mini κατηγορία), ούτε Audi Α1. Η Lancia και η Alfa όντως βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, όσο τα Audi και VW. Με διαφορετική κατεύθυνση και προσέγγιση προς διαφορετικό κοινό, μια χαρά θα μπορούσαν να συμπορευτούν, χωρίς η Lancia να βγάλει λιμουζίνες όπως τα Thesis και Thema, ώστε να μην πέφτει πάνω στη Maserati, αλλά ούτε και mini, ώστε να μην πέσει ούτε πάνω στη Fiat, όπως λέτε. Μια χαρά θα μπορούσε να βασιστεί σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Όντως, τι θα πείραζε ένα μικρομεσαίο hatchback Lancia στο πάτωμα και τα μηχανικά της Giulietta? Και θα ήταν πιο πολυτελές, όχι πιο σπορ. Μια χαρά χώρος υπάρχει για μικρομεσαίο πάνω από τη Giulietta, μάλλον θέληση και διάθεση δεν υπάρχει. Έτσι μου φαίνονται όλα αυτά. Αυτό θα ήθελα να γίνει.
Αν οδηγήσεις μια Lancia (οποιοδηποτε μοντέλο), θα καταλάβεις ότι έχει ψυχή, δεν είναι σαν καμιά άλλη. Όταν πήρα το (παλιότερο) ypsilon για β αυτοκίνητο, δοκίμασα πρώτα τα αντίστοιχα "ανοξείδωτα" γερμανικά από τα οποία ζουν σήμερα τα συνεργεία (βλέπε polo, corsa κλπ.) και τα άχρωμα και άοσμα ασιάτικα. Μετά από 9 απροβλημάτιστα χρόνια και αφού έχω απηυδήσει από τη "γερμανική αξιοπιστία" των 1600 κ.εκ. που ζητά κάθε χρόνο 500-1000€ σε βλάβες, περιμένω πως κάποιος τρελός επενδυτής θα βρεθεί για να δώσει συνέχεια σε αυτή τη φίρμα και στους ανθρώπους της που ακόμα και σήμερα, με ένα μόνο μοντέλο, εξακολουθούν να πρωτοπορούν. Το πρόβλημα είναι πως μετά από μια lancia, πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις για να οδηγήσεις άλλη μάρκα. Καλύτερα με το αστικό.
Σίγουρα, μία τέτοια εξέλιξη στενοχωρεί αλλά δεν θα έπρεπε να προβληματίζει. Τι έχει ή μάλλον τι θα είχε να αντιπαραθέσει η Lancia απέναντι στον ανταγωνισμό των Κορεατών ή των φθηνών Ευρωπαίων (i30, Ceed, Rapid, Toledo, κλπ κλπ); Την ψυχή; Με 5.000 - 8.000 ευρώ ακριβότερη σε αντίστοιχα μοντέλα και την αξιοπιστία της στο ναδίρ θεωρώ ότι η πορέια της μάρκας είναι πέρα για πέρα φυσιολογική...Δυστυχώς...
H Lancia πληρώνει το τίμημα μιας παράδοξης αισθητικής, η οποία υποτίθεται ότι θα άρεσε κυρίως στις γυναίκες. Αλλά αυτή ήταν μια κίνηση καταδικασμένη εξ αρχής, αφού οι γυναίκες δεν ψάχνουν για γυναικείο αυτοκίνητο.
οσοι προοικονομειτε το τελος των ιταλικων αυτοκινητων και ειδικα της αλφα... https://www.youtube.com/watch?v=biXnwOMznkg θα μας εκπληξει ο Μαρκιονε http://www.economist.com/node/16893212?zid=293&ah=e50f636873b42369614615ba3c16df4a
Η fiat πληρώνει τελικά το τίμημα των αγορών της, εξαγόρασε alfa romeo, lancia, maserati, ferrari, δεν είναι τυχαίες μάρκες που κάνουν μόνο πωλήσεις...Έχουν παράδοση σε αγώνες, είναι θεσμοί για χρόνια, έχουν φανατικούς φίλους και εχθρούς, κ.τ.λ. ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΎΡΙΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΤΟΥΣ ΑΙΓΛΗ;;;;;;;;;;;;Εκεί είναι όλο το θέμα.Αυτό προαπαιτεί χρήμα, κόπο, τρόπο, επιμονή, υπομονή, αξιοπιστία, πάθος, κ.τ.λ.Δεν μπορεί η fiat να μην είναι ολοκληρωμένη σαν την toyota, opel, κ.τ.λ. στα μοντέλα της, τι θα πει έχει 3;Π.χ. 8 να έχει, και σπόρ να έχει και κάμπριο να έχει.Αν ζούσε ο lancia θα πηδιόταν από το παράθυρο, ο άνθρωπος ζούσε για τους αγώνες, δεν το είχε να βγάλει λιμουζίνες...Πρέπει η fiat για την lancia να βγάλει integrale, stratos, fulvia, κ.τ.λ. να τρέξει στους αγώνες, άνθρωποι και μηχανές να γίνουν ένα, αν τους κόψεις τις βλέβες να μην βγει αίμα, αλλά βενζίνη...Τα ίδια και για την alfa romeo, ας μην κουράζω...
Κάτι μου λέει ότι η VW βρήκε την υπό brand που θέλει. Τον έχω ικανό τον Sergio να σκοτώσει την Lancia. Έχει απόδειξη ότι δεν ενδιαφέρεται για την ιστορία και την πορεία του Fiat group. Το 500 κατάντησε λάστιχο. Ακούς Fiat και αυτόματα το μυαλό πάει στο 500 γιατί απλά δεν υπάρχει άλλο μοντέλο. Τυχαίο δεν νομίζω. Κάπως κρατιέται η Alfa. Ποιος ο λόγος αγοράς της προβληματικής Chrysler όταν την εποχή που ήταν ιδιοκτησία της Mercedes κόντεψε να την χρεοκοπήσει (Mercedes);
Έχει πεθάνει η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία. Ο βασικότερος λόγος είναι ότι κανένας ΔΕΝ αγοράζει πια ιταλικά αυτοκίνητα, εξαιτίας της αναξιοπιστίας και όλοι στρέφονται προς τη κορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία η οποία πουλά σαν ψωμί!!! Η φίατ φτιάχνει με το ζόρι πολλά 500άκια και αποτυγχάνει. Η Lancia πουλά όσα κομμάτια έχουν μείνει στις αποθήκες της. Η alfa romeo φτιάχνει με το σταγονόμετρο μόνο τις Mito και giulietta. Η Ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει καταντήσει σαν την Ελλάδα που εξαιτίας των μνημονίων έπαθε αρρώστια και δεν μπορεί να γίνει ποτέ καλά..
Μην είστε αδαής, σε κάθε περίπτωση η Lancia είναι ένα πολύ premium Brand που έφτιαχνε πάντα αυτοκίνητα με "ψυχή". Είναι πολλές οι συγκυρίες για τις σημερινές δύσκολες μέρες που περνάει, αλλά κανείς δεν έχει δικαίωμα να την απαξιώνει όταν άφησε παρακαταθήκη τις περίφημες Fulvia, Monte Carlo, Beta coupe, αλλά και Kappa coupe, Thema και πολλά άλλα όλα με πολύ πολύ ξεχωριστό χαρακτήρα, πολύ ανώτερη ποιότητα κίνησης, μοναδικά κομμάτια στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, πολύ μπροστά από τον δεύτερο κατασκευαστή στην εποχή τους που πληρώσανε το τίμημα οι μηχανικοί να μην μπορουν να ανταπελξέθουν στην υπερσύχρονη τεχνολογία τους. Η δε "τεράστια" Delta απλά δεν υπήρξε ποτέ αντικαταστάτης, ούτε από την Lancia ούτε από κανέναν άλλον κατασκευαστή. Απλά τόσο μπροστά ήταν. Μακάρι και εμείς οι Έλληνες που τόσο εύκολα απαξιώνουμε να είχαμε μία μάρκα που να έχει καταφέρει το ένα τρίτο από ότι η Lancia ιστορικά. Αλήθεια έιναι όμως ότι η περίεργη τελευταία δεκαετία που διανύουμε σκότωσε πολλές premium μάρκες όπως SAAB, ROVER, παραλίγο την VOLVO την MERCEDES κ.α. , η τελευταία μάλιστα αποτυπώνει τα πολύ μικρά περιθώρια κέρδους ανά μοντέλο που έχει αρκετά χρόνια τώρα στους ισολογισμούς.
Φιλε Giorgos σεβαστη η αποψη σου ,αλλα ειλικρινα μου επεσαν τα μαλλια με αυτά που γραφεις περι ανταγωνισμου της lancia με τα κορεατικα i30, ceed και τα ευρωπαί΄κα rapid,toledo.Eιναι σαν να γραψω ότι η Αudi εχει ως ανταγωνιστη τα lada.H Lancia φιλε μου ξεκινησε ως premium εταιρεια και μεχρι και σημερα στην ypsilon ντρεπεσαι να πτησεις μεσα από την πολυτελεια,βαλε διπλα ένα Α1 και δες ποσο φτωχο και φτηνιαρικο φαινεται απέναντι σε μια lancia,επισης όταν η lancia ειχε στην S4 turbo και κομπρεσορα και όταν ειχε μεταδοση transaxle σε μοντελα της που μεχρι σημερα εχoυν η Ferrari F12berlineta,Aston Martin,Maserati quatroporte,είναι υβρεις να την συγκρινεις εστω και για πλακα με Ηyundai και skoda .Επισης οι υπολοιποι με κανετε και απορω με τα σχολια σας, γιατι σας εχει πιασει τοση πρεμουρα για το ποτε θα πεθανουν τα ιταλικα αυτοκίνητα?
Καταπώς φαίνεται, η μάρκα όντως δε μετρά για τους Ιταλούς σήμερα. Αλλά εγώ διαφωνώ. Θα μπορούσε και να μετρά. Κατ' αρχήν, για εμένα μέγα λάθος, ότι το "Υ" βασίζεται στα 500 και Panda, δηλαδή σε ξεχειλωμένο mini με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ας βασιζόταν στα Punto και Mito< και τότε θα τα λέγαμε. Ούτε Mini (τώρα αναφέρομαι στην αγγλική θυγατρική της BMW, που πουλάει τα One, Cooper κτλ κτλ, όχι στην mini κατηγορία), ούτε Audi Α1. Η Lancia και η Alfa όντως βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους, όσο τα Audi και VW. Με διαφορετική κατεύθυνση και προσέγγιση προς διαφορετικό κοινό, μια χαρά θα μπορούσαν να συμπορευτούν, χωρίς η Lancia να βγάλει λιμουζίνες όπως τα Thesis και Thema, ώστε να μην πέφτει πάνω στη Maserati, αλλά ούτε και mini, ώστε να μην πέσει ούτε πάνω στη Fiat, όπως λέτε. Μια χαρά θα μπορούσε να βασιστεί σε άλλα μοντέλα του ομίλου. Όντως, τι θα πείραζε ένα μικρομεσαίο hatchback Lancia στο πάτωμα και τα μηχανικά της Giulietta? Και θα ήταν πιο πολυτελές, όχι πιο σπορ. Μια χαρά χώρος υπάρχει για μικρομεσαίο πάνω από τη Giulietta, μάλλον θέληση και διάθεση δεν υπάρχει. Έτσι μου φαίνονται όλα αυτά. Αυτό θα ήθελα να γίνει.
Αν οδηγήσεις μια Lancia (οποιοδηποτε μοντέλο), θα καταλάβεις ότι έχει ψυχή, δεν είναι σαν καμιά άλλη. Όταν πήρα το (παλιότερο) ypsilon για β αυτοκίνητο, δοκίμασα πρώτα τα αντίστοιχα "ανοξείδωτα" γερμανικά από τα οποία ζουν σήμερα τα συνεργεία (βλέπε polo, corsa κλπ.) και τα άχρωμα και άοσμα ασιάτικα. Μετά από 9 απροβλημάτιστα χρόνια και αφού έχω απηυδήσει από τη "γερμανική αξιοπιστία" των 1600 κ.εκ. που ζητά κάθε χρόνο 500-1000€ σε βλάβες, περιμένω πως κάποιος τρελός επενδυτής θα βρεθεί για να δώσει συνέχεια σε αυτή τη φίρμα και στους ανθρώπους της που ακόμα και σήμερα, με ένα μόνο μοντέλο, εξακολουθούν να πρωτοπορούν. Το πρόβλημα είναι πως μετά από μια lancia, πρέπει να κάνεις πολλές υποχωρήσεις για να οδηγήσεις άλλη μάρκα. Καλύτερα με το αστικό.
Σίγουρα, μία τέτοια εξέλιξη στενοχωρεί αλλά δεν θα έπρεπε να προβληματίζει. Τι έχει ή μάλλον τι θα είχε να αντιπαραθέσει η Lancia απέναντι στον ανταγωνισμό των Κορεατών ή των φθηνών Ευρωπαίων (i30, Ceed, Rapid, Toledo, κλπ κλπ); Την ψυχή; Με 5.000 - 8.000 ευρώ ακριβότερη σε αντίστοιχα μοντέλα και την αξιοπιστία της στο ναδίρ θεωρώ ότι η πορέια της μάρκας είναι πέρα για πέρα φυσιολογική...Δυστυχώς...
H Lancia πληρώνει το τίμημα μιας παράδοξης αισθητικής, η οποία υποτίθεται ότι θα άρεσε κυρίως στις γυναίκες. Αλλά αυτή ήταν μια κίνηση καταδικασμένη εξ αρχής, αφού οι γυναίκες δεν ψάχνουν για γυναικείο αυτοκίνητο.
οσοι προοικονομειτε το τελος των ιταλικων αυτοκινητων και ειδικα της αλφα... https://www.youtube.com/watch?v=biXnwOMznkg θα μας εκπληξει ο Μαρκιονε http://www.economist.com/node/16893212?zid=293&ah=e50f636873b42369614615ba3c16df4a
μηδεν απο μηδεν = 0 !!