Το Honda HR-V, αν και αποκαλείται από τους Ιάπωνες «πρωτότυπο», εντούτοις δεν προβλέπονται αλλαγές στην έκδοση παραγωγής του, η διάθεση της οποίας αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο 2ο μισό του 2015.
Τον Οκτώβριο το νέο μικρό SUV της Honda
31.597 Επισκέψεις στο άρθρο (10/9/2014)
Τον Οκτώβριο, στην έκθεση Παρισιού, θα βρεθεί το νέο Honda HR-V, ενώ η διάθεσή του θα ξεκινήσει στο 2ο μισό του 2015. Πιθανότατα, θα φέρει τα νέα VTEC Turbo μοτέρ των 1,0 και 1,5 λτ., αλλά και το γνωστό diesel 1,6 i-DTEC.
Η Honda έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες από τη νέα ευρωπαϊκή έκδοση του μικρού SUV της, εν όψει της παγκόσμιας πρεμιέρας του στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού τον ερχόμενο μήνα. Το HR-V, αν και αποκαλείται από τους Ιάπωνες «πρωτότυπο», εντούτοις δεν προβλέπονται αλλαγές στην έκδοση παραγωγής του, η διάθεση της οποίας αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο 2ο μισό του 2015.Η Honda επιστρέφει στα compact SUV και παράλληλα, εντάσσει και πάλι στη γκάμα της το όνομα «HR-V», ύστερα από 9 χρόνια απουσίας. Το νέο μοντέλο, θα βασιστεί πάνω στη νέα γενιά του Jazz, θα είναι 5θυρο, ενώ θα βάλει την εταιρεία σε μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σχεδιαστικά, το νέο πρωτότυπο HR-V θυμίζει coupe μοντέλο, με δυναμικές γραμμές που συνδέουν το λείο πάνω τμήμα του αμαξώματος με το στιβαρό κάτω.Στο HR-V, το ρεζερβουάρ καυσίμου είναι τοποθετημένο στο κέντρο, με αποτέλεσμα να απελευθερώνεται χώρος και να δημιουργείται –όπως ισχυρίζεται η Honda- μία από τις πιο ευρύχωρες και ευπροσάρμοστες καμπίνες μικρού SUV. Τα Honda Magic Seats αξιοποιούν αυτή την ευελιξία, επιτρέποντας μεγάλη ποικιλία διατάξεων των καθισμάτων και προσφέροντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης της δεύτερης σειράς, για πρόσθετο χώρο φόρτωσης.Αν και προς το παρόν δεν υπάρχει καμία επίσημη πληροφόρηση για τους διαθέσιμους κινητήρες, οι «φήμες», αλλά και η «λογική» λένε πως θα τόσο επιλογές βενζίνης και diesel, όσο και υβριδική. Αρχικά, μπορεί προς το παρόν στην Ιαπωνία όπου πωλείται ήδη (ως «Vezel»), το HR-V να φέρει έναν 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα 121 ίππων, στην Ευρώπη όμως η γκάμα του πιθανότατα θα λάβει τους νέους VTEC Turbo των 1,0 και 1,5 λίτρων, με πολύ καλή απόδοση και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Έπειτα, είναι επίσης αναμενόμενο να δούμε τον 1,6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρα του Civic και του CR-V, με απόδοση 120 ίππων. Τέλος, στη γκάμα ενδέχεται να υπάρξει και μια υβριδική έκδοση, με 1,5 λίτρων βενζινοκινητήρα και πολύ καλή οικονομία κίνησης.Περισσότερες πληροφορίες για το ευρωπαϊκών προδιαγραφών HR-V θα δοθούν κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου της Honda στην έκθεση Παρισιού, την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου. Οπότε, περισσότερα προσεχώς…
Το νέο μοντέλο, θα βασιστεί πάνω στη νέα γενιά του Jazz, θα είναι 5θυρο, ενώ θα βάλει την εταιρεία σε μια από τις πλέον αναπτυσσόμενες κατηγορίες αυτοκινήτων παγκοσμίως.