O τεχνολογικός εξοπλισμός θα είναι αυτός που θα κάνει το νέο Golf να ξεχωρίσει απέναντι στον ανταγωνισμό, σύμφωνα με την Volkswagen. Δείτε πότε θα κάνει ντεμπούτο και πότε θα το δούμε στις αντιπροσωπείες.
Την απόφαση να ξεκινήσει την παραγωγή του 8ης γενιάς Golf στο εργοστάσιό της στο Wolfsburg στα τέλη του τρίτου τριμήνου του 2019 πήρε η Volkswagen. Το ευρωπαϊκό best seller της γερμανικής μάρκας θα ντεμπουτάρει τον Οκτώβριο, λίγο μετά το τέλος της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης που θα γίνει αυτόν τον Σεπτέμβριο γιατί η VW λέγεται πως θέλει να αφιερώσει την Έκθεση στο I.D αμιγώς ηλεκτρικό hatchback παραγωγής.
Για να κάνει το Golf να ξεχωρίσει απέναντι στον ανταγωνισμό του, η VW θέλει να δώσει στη νέα γενιά του μικρομεσαίου σημαντικό πλεονέκτημα στον τομέα της τεχνολογίας όπως την δυνατότητα να ξεκλειδώνει το αυτοκίνητό μέσω smartphone. Στάνταρ θα προσφέρονται τα LED φώτα, η πλήρως ψηφιακή οθόνη στον πίνακα οργάνων, μια οθόνη για το σύστημα infotainment τουλάχιστον 8,25 ιντσών αλλά και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης και ασφάλειας.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, λόγω του τόσο μεγάλου τεχνολογικού εξοπλισμού που θα διαθέτει το νέο Golf, οι μηχανικοί της εταιρείας αυτή την στιγμή εργάζονται πυρετωδώς πάνω στην εξάλειψη των bugs που έχουν παρουσιαστεί κατά την διαδικασία δοκιμών με μεγάλη προσοχή και μεθοδικότητα. Ένας υψηλόβαθμος ηλεκτρολόγος μηχανικός της μάρκας δήλωσε σχετικά: « Όταν λύνεις ένα πρόβλημα, μερικές φορές εμφανίζονται άλλα δύο στην θέση του. Πρέπει να φτάσουμε τις ικανότητες μας στην ενσωμάτωση τεχνολογίας σε πολύ υψηλό επίπεδο.»
Υπενθυμίζουμε ότι το αυτοκίνητο έχει ήδη αποκαλυφθεί εδώ και καιρό χωρίς καθόλου καμουφλάζ μέσα από μια σειρά από κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Ήδη κατά τους τελευταίους μήνες άρχισαν να κυκλοφορούν πληροφορίες ότι το λανσάρισμα του νέου Golf θα μεταφερόταν στις αρχές της επόμενης χρονιάς και πριν από μια εβδομάδα, ο ίδιος ο Juergen Stackmann, υψηλόβαθμο στέλεχος της VW, αποκάλυψε πως αυτό θα γίνει στην Γερμανία θα γίνει μέσα στην 9η εβδομάδα του 2020 (δηλ 24/2-1/3), με τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες να ακολουθούν λίγο αργότερα.
Μπροστά μοιάζει σαν νευριασμένος γυρίνος. Δεν νομίζω να βγει τέτοια μούρη στην αγορά. Προφανώς είναι παραπλανητική η φωτό, ή απλά κάνανε σχεδίαση ξεπέτα και ήδη προετοιμάζονται για την μεθεπόμενη γενιά.
Το μοντέλο εξωτερικά είναι αισθητικά επιεικώς απαράδεκτο - εντάξει, ποτέ το Golf δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αισθητικά αλλά τώρα είναι τελείως εκτός εποχής. Υποψιάζομαι ότι αυτός είναι ο λόγος που το φορτώνουν εξοπλισμό - πχ η πληροφορία ότι θα έχει στάνταρ φώτα led έχει λογική διότι τα εμπρός φώτα στις φωτό είναι το πλέον αδύναμο - εώς γελοίο - χαρακτηριστικό. H VW νομίζω την πάτησε, ίσως ήταν προτιμότερο να κάνουν ανασχεδιασμό αλλά μάλλον δεν συμφέρει, θα τολμήσω να προβλέψω οτι πρώτον πρόκειται για ενδιάμεσο μοντέλο και δεν θα μείνει στην αγορά πάνω από 2-3 χρόνια και δεύτερον οτι θα έχει προβλήματα τα οποία δεν θα λυθούν μέχρι να έλθει το εντελώς νέο μοντέλο...
Μπροστά μοιάζει σαν νευριασμένος γυρίνος. Δεν νομίζω να βγει τέτοια μούρη στην αγορά. Προφανώς είναι παραπλανητική η φωτό, ή απλά κάνανε σχεδίαση ξεπέτα και ήδη προετοιμάζονται για την μεθεπόμενη γενιά.
Το μοντέλο εξωτερικά είναι αισθητικά επιεικώς απαράδεκτο - εντάξει, ποτέ το Golf δεν ήταν κάτι ιδιαίτερο αισθητικά αλλά τώρα είναι τελείως εκτός εποχής. Υποψιάζομαι ότι αυτός είναι ο λόγος που το φορτώνουν εξοπλισμό - πχ η πληροφορία ότι θα έχει στάνταρ φώτα led έχει λογική διότι τα εμπρός φώτα στις φωτό είναι το πλέον αδύναμο - εώς γελοίο - χαρακτηριστικό. H VW νομίζω την πάτησε, ίσως ήταν προτιμότερο να κάνουν ανασχεδιασμό αλλά μάλλον δεν συμφέρει, θα τολμήσω να προβλέψω οτι πρώτον πρόκειται για ενδιάμεσο μοντέλο και δεν θα μείνει στην αγορά πάνω από 2-3 χρόνια και δεύτερον οτι θα έχει προβλήματα τα οποία δεν θα λυθούν μέχρι να έλθει το εντελώς νέο μοντέλο...