Κατά το λανσάρισμα, το κορυφαίο μοντέλο της Daimler θα προσφέρει ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης 3ου επιπέδου.
Τον Σεπτέμβριο η νέα Mercedes S-Class
1.875 Επισκέψεις στο άρθρο (19/6/2020)
Στις αρχές του Σεπτέμβρη αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της η νέα Mercedes S-Class, με την εταιρεία να επιβεβαιώνει πολλά από τα χαρακτηριστικά που θα έχει η νέα γενιά του πολυτελούς σεντάν.
Η Mercedes S-Class είναι ένα από τα αυτοκίνητα που πάντα προσελκύουν το ενδιαφέρον, το οποίο γίνεται ακόμα μεγαλύτερο από τη στιγμή που μιλάμε για τη νέα γενιά του γερμανικού μοντέλου. Με το εν λόγω αυτοκίνητο ασχολήθηκε και το γερμανικό περιοδικό Mercedes-Fans, το οποίο μετά από συνομιλία που είχε με τον επικεφαλής ανάπτυξης, Jurgen Weissinger ανέδειξε πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Αρχικά, το στέλεχος της γερμανικής φίρμας γνωστοποίησε πως η νέα S-Class είναι προγραμματισμένη να πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα της στις αρχές του Σεπτέμβρη. Από κει και πέρα συνεχίζοντας τις δηλώσεις του ο Weissinger επιβεβαίωσε πως το μοντέλο έχει αναπτυχθεί σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, όπως φυσικά και στα συνηθισμένα παράγωγα AMG και Maybach. Ένας V12 κινητήρας θα βρίσκεται στη γκάμα για μία ακόμα φορά και θα συνδυαστεί επίσης με το σύστημα τετρακίνησης 4Matic για πρώτη φορά.
Τρεις τύποι μεταξονίου θα είναι διαθέσιμοι, ενώ δεν αποκλείεται να δούμε και έκδοση Pullman, όμως κάτι τέτοιο δεν αναφέρθηκε. Ο Weissinger αποκάλυψε επίσης ότι οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει σύστημα τετραδιεύθυνσης, που μειώνει τον κύκλο στροφής, ως αντισταθμιστικό μέτρο στη αύξηση του μήκους του μεταξονίου κατά 4 εκατοστά σε σχέση με το εξερχόμενο μοντέλο.
Κατά το λανσάρισμα, το κορυφαίο μοντέλο της Daimler θα προσφέρει ένα ημι-αυτόνομο σύστημα οδήγησης 3ου επιπέδου, ενώ για το μέλλον έχει προγραμματιστεί η αναβάθμισή του και για το 4ο επίπεδο. Να σημειωθεί πως πέραν της αμιγώς ηλεκτρικής EQS θα υπάρχουν αρκετές plug-in υβριδικές εκδόσεις με ηλεκτρική αυτονομία περί τα 100 χιλιόμετρα.
Μετά την πρεμιέρα τον προσεχή Σεπτέμβρη, η νέα Mercedes S-Class θα βρεθεί στη νέα εγκατάσταση Factory 56 στο Sindelfingen, όπου και θα ξεκινήσει την παραγωγική της διαδικασία.