Το Audi e-tron, το πρώτο ηλεκτρικό της γερμανικής φίρμας, σχεδιάστηκε εξ' αρχής για το συγκεκριμένο σκοπό, οπότε έχει ορισμένες μοναδικές ενδιαφέρουσες λεπτομέρειες. Ενδεικτικά να πούμε πως έχει συντελεστή οπισθέλκουσας που μπορεί να μειωθεί στο 0,27 με τους έξτρα virtual καθρέφτες στη μορφή δύο μικρών πτερυγίων με κάμερες, κάτι που προσφέρει έως και 35 παραπάνω χιλιόμετρα αυτονομίας! Τέτοιες premium ανέσεις, άλλωστε, εξηγούν και την τιμή των 87.800 ευρώ στην έκδοση e-tron 55 quattro Advanced, που είναι και η 2η μεγαλύτερη στο Top 5 μας.
Στο θέμα της μπαταρίας, να πούμε πως η μπαταρία ιόντων λιθίου μπαταρία που εξοπλίζει το e-tron έχει χωρητικότητα 95 kWh, λειτουργεί στα 396V και αποτελείται από 36 στοιχεία σε μέγεθος κουτιού παπουτσιών. Τα στοιχεία αυτά «δένει» ένας αλουμινένιος σκελετός. Η μπαταρία, όπως και όλο το πάτωμα, προστατεύονται από αλουμινένια ποδιά πάχους 3,5 χλστ., η οποία «δένει» πάνω στο αμάξωμα με 35 συνδέσμους, στοιχείο που σύμφωνα με την Audi τονίζει κατά 27% την ακαμψία. Η αυτονομία πλησιάζει τα 411 χλμ., ενώ δύο ηλεκτροκινητήρες φροντίζουν για την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς, με συνδυαστική ισχύς 360 ίππων που φτάνει στους 408 με τη λειτουργία boost (184 ίπποι ο μπροστινός κινητήρας και 224 ο πίσω).