Ύστερα από την επίσημη ανακοίνωση της Mazda, πως δεν θα κατασκευάσει ένα νέο Sport μοντέλο, που θα διαθέτει τον ιστορικό Wankel κινητήρα, οι ελπίδες των απανταχού φίλων της ιαπωνικής εταιρείας κατέρρευσαν.
Αντιθέτως οι εναπομείναντες πιστοί ιδιοκτήτες των RX-7, χάρη στο βελτιωτικό οίκο U.S. Tuners, έχουν την ευκαιρία να ξαναδώσουν «ζωή» στα γερασμένα «κορμιά» των αυτοκινήτων τους. Οι συνολικές αλλαγές στο αμάξωμα, αποτελούνται από φαρδύτερα μέρη στους προφυλακτήρες και τα φτερά, με τη μεγαλύτερη αεροτομή και το μπροστινό «χείλος» από ανθρακόνημα, να προσφέρει τον απαραίτητο όγκο.
Το αποτέλεσμα είναι να ανανεώνεται ριζικά το πλαίσιο του αυτοκινήτου, δείχνοντας έτσι πιο «επιθετικό», με στόχο να καλύψει και τον πιο απαιτητικό φίλο του ιαπωνικού μοντέλου. Παρά το γεγονός ότι το τρίτης γενιάς RX-7 δεν έχει αναπαραχθεί από το 2002, εξακολουθεί να παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή σπορ αυτοκίνητα της εποχής του, με τον 1.3-λίτρων, twin-turbo περιστροφικό κινητήρα του, να παράγει 276 ίππους.