ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Toyota Corolla Hybrid (2019) στο Τest αποφυγής κινδύνου
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Toyota Corolla Hybrid (2019) στο Τest αποφυγής κινδύνου

6.345 Επισκέψεις στο άρθρο (25/3/2023)

Toyota Corolla Hybrid (2019): Πως τα πήγε η υβριδική Corolla στην προ ανανέωσης γενιά της στο άκρως απαιτητικό test αποφυγής κινδύνου;

Στιβαρή και αποφασισμένη!

Όταν το Auto Τρίτη έκανε το μεγάλο τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test) με όλα τα μικρομεσαία μοντέλα της αγοράς, το πάλαι ποτέ Αuris που εκπροσωπούσε την Toyota στην κατηγορία είχε σταματήσει να εισάγεται εν αναμονή του αντικαταστάτη  του στο «πρόσωπο» της νέας γενιάς Corolla. Όπερ και εγένετο και δεν θα μπορούσε να μη υποβάλλουμε το νέο τότε, σοβαρό παίχτη, της μικρομεσαίας κατηγορίας στην κορυφαία αυτή δοκιμή ασφάλειας. Θα σημειώσουμε εδώ πως η έκδοση που δοκιμάσαμε είναι η «μικρή» υβριδική των 122 ίππων με τροχούς 17 ιντσών και ελαστικά 225/45. Πάμε να δούμε πως τα είχε πάει πριν από 4 χρόνια στο τεστ αποφυγής κινδύνου η «μικρή» υβριδική Corolla πριν από τη σημερινή της ανανέωση που μεταξύ άλλων αύξησε την ιπποδύναμή της στους 140 ίππους!

70 χλμ./ώρα - επιτυχημένη προσπάθεια
Η πρώτη προσπάθεια στα 70 χλμ./ώρα ήταν απόλυτα επιτυχημένη και η Corolla αντιδρώντας ομαλά και χωρίς υποψία αποτυχίας  κατάφερε να ολοκληρώνει με άνεση τους σχετικούς ελιγμούς. Με το καλημέρα το εξαιρετικό πλαίσιο έδειξε την ακαμψία και τη στιβαρότητά του. Το μειονέκτημα του έξτρα βάρους των μπαταριών γίνεται ταυτόχρονα και πλεονέκτημα χάρη στην σωστή τοποθέτηση και τη μεταφορά του κέντρου βάρους χαμηλά. Στην αρχή το τιμόνι έχει μια αίσθηση πως σφίγγει απότομα, αλλά τελικά είναι γραμμικό και βοηθά στην εκτέλεση των ελιγμών, κάτι το οποίο φάνηκε και στις επόμενες προσπάθειες.

75 χλμ./ώρα - αποτυχημένη προσπάθεια
Παρά το πολύ καλό πλαίσιο και το «σωστό» τιμόνι, η υβριδική Corolla δεν κατάφερε να ολοκληρώσει τη διαδικασία χωρίς απώλειες, ήτοι ρίψη κορίνων. Αιτία ήταν η προοδευτική υποστροφή στην πρώτη αλλαγή πορείας με το ESP να μην μπορεί να  σώσει την κατάσταση. Το πίσω μέρος  πάντως παρέμεινε βιδωμένο στην άσφαλτο χάρη στην μοντέρνα και αποτελεσματική ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Οι κλίσεις δεν πήραν αισθητές διαστάσεις.

74 χλμ./ώρα - επιτυχημένη προσπάθεια
Με την ανάρτηση να διαχειρίζεται σωστά τις απότομες εναλλαγές πορείας και τα σχετικά φορτία, με το μπροστινό σύστημα να προσφέρει πρόσφυση, αλλά και ακρίβεια και φυσικά το πλαίσιο να είναι μασίφ, η Toyota Corolla κατάφερε να σημειώσει επίδοση με 74 χλμ./ώρα. Η ακριβής πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων κάνει τη δουλειά που πρέπει ώστε οι αντίστοιχοι τροχοί να μην αναπηδούν ή να χάνουν την πρόσφυσή τους. 

Γενική αίσθηση οδηγού: Δυναμικό πλαίσιο και στάνταρ πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, είναι στοιχεία που φαίνονται στην πράξη με υψηλό όριο στο Elk Test. Εμπνέει ασφάλεια και έχει γερό «πάτημα» με ομαλές αντιδράσεις, χωρίς μεταφορές βάρους πλησιάζοντας το κορυφαίο Ford Focus.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Aκόμη και πάνω από το όριο νιώσαμε φιλικές αντιδράσεις. Το ESP λειτούργησε διακριτικά και βοηθητικά. Χωρίς να είναι παρεμβατικό εκανε και τη δουλειά του.


Αποφασισμένη να στρίψει η προ ανανέωσης Toyota Corolla, με το μικρό 1.800άρι υβριδικό σύνολο.

Αποφασισμένη να στρίψει η προ ανανέωσης Toyota Corolla, με το μικρό 1.800άρι υβριδικό σύνολο.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
SEAT 4+