Το υβριδικό σύνολο της Corοlla μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα ηλεκτρικά, με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,3 λτ./100χλμ., νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητα της κατηγορίας της
Το υβριδικό σύνολο της Corοlla μέσα στην πόλη μπορεί να κινηθεί για πολλά χιλιόμετρα ηλεκτρικά, με την κατανάλωση να μην υπερβαίνει τα 4,3 λτ./100χλμ., νούμερο που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητα της κατηγορίας. Στον αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση θα ανέβει στα 6,0 λτ./100 χλμ, ωστόσο με μέση κατανάλωση 5,5 λτ./100 χλμ. η Corolla καταφέρνει να προσφέρει στον οδηγό ένα πολύ οικονομικό, αλλά και ζωηρό σύνολο, όπως δείχνουν και οι μετρήσεις. Το 0-100 χλμ./ώρα γίνεται σε 9,6 δλ., ενώ στο προσπέρασμα (80-120 χλμ./ώρα) χρειάζεται 6,8 δλ και 5,2 για το 60-100. Η ζωντάνια του συνόλου ενισχύει τον χαρακτήρα της έκδοσης, αν και το αναβαθμισμένο e-CVT κιβώτιο είναι φτιαγμένο για πιο cruising καταστάσεις, με το βουητό στην απότομη επιτάχυνση να κάνει την εμφάνισή του.
Ακριβώς αντίθετο είναι το 7άρι, διπλού συμπλέκτη, ημιαυτόματο κιβώτιο DSG7 του Golf που έχει ξεκάθαρα πιο σπορ διαθέσεις και δυνατότητες με εμφατικές εναλλαγές σχέσεων. H mild υβριδική έκδοση των 110 ίππων είναι άκρως πολιτισμένη και το εύρος λειτουργίας ευχάριστα πλατύ. Μπορεί να μην πετυχαίνει τα νούμερα κατανάλωσης της Corolla, αν και στον αυτοκινητόδρομο είναι πιο οικονομικό (πόλη 7,5 λτ./100 χλμ., μέση 6,8 και ταξίδι 5,1), ωστόσο οι ρεπρίζ είναι παραπλήσιες παρά τα 30 λιγότερα άλογα με το 60-100 να έρχεται σε 5,5 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ..