Toyota GR H2 Racing: Αγωνιστικό με υδρογόνο για το Le Mans!
2.630 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2023)
Το Toyota GR H2 Racing Concept πραγματοποιεί το ντεμπούτο του κάνοντας την προεπισκόπηση ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου αντοχής με υδρογόνο για το Le Mans του 2026.
Η Toyota κατάφερε για μία ακόμα φορά να τραβήξει πάνω της τα βλέμματα αποκαλύπτοντας το GR H2 Racing Concept. Ο λόγος για ένα αγωνιστικό πρωτότυπο που κινείται με υδρογόνο. Η επίσημη παρουσίαση του αγωνιστικού πρωτότυπου έγινε στην πίστα Circuit de la Sarthe στη δυτική Γαλλία που θα φιλοξενήσει τον αγώνα 24 Hours of Le Mans 2023 αυτό το Σαββατοκύριακο και το υδρογονοκίνητο αγωνιστικό αποκαλύφθηκε από τον Akio Toyoda, πρόεδρο της Toyota.
Η μάρκα δεν δημοσιεύει τεχνικές προδιαγραφές αναφέροντας μόνο πως έχει μήκος 5.100 χλστ. και πλάτος 2.050 χλστ.. Αυτό το καθιστά ελαφρώς μακρύτερο και φαρδύτερο από το πρωτότυπο LMP1-H Le Mans της Toyota, το οποίο έχει μήκος 4.650 χλστ. και πλάτος 1.900 χλστ.. Η ιαπωνική εταιρεία επιβεβαιώνει επίσης ότι η ισχύς του πρωτότυπου προέρχεται από ένα συνδυασμό κινητήρα υδρογόνου και υβριδικού συστήματος, το οποίο είναι αρκετά ασαφές, αλλά και η μοναδική αναφορά που κάνει στο σύστημα κίνησης του GR H2 Racing Concept.
Με αγωνιστικό υδρογόνου το 2026 η Toyota
Μία πολύ ενδιαφέρουσα πληροφορία είναι πως η Toyota θα αγωνιστεί με αυτοκίνητο υδρογόνου στο Le Mans του 2026, αφού η Automobile Club de l'Ouest (ACO), επέτρεψε το αγωνιστικά αυτοκίνητα υδρογόνου. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, η ACO προβλέπει ότι όλα τα αυτοκίνητα του αγώνα θα διαθέτουν κάποιο είδος κινητήρα υδρογόνου.
«Το υδρογόνο δεν είναι απλά μηδενικοί ρύποι»
«Το Le Mans είναι ένα μέρος όπου μπορούμε να ξεπεράσουμε τα όρια και να καταλάβουμε το μέλλον. Στόχος είναι να φτάσουμε σε ουδετερότητα άνθρακα χωρίς να διακυβεύσουμε την ταχύτητα ή τον ενθουσιασμό των αγώνων. Δεν θα επένδυα σε αυτήν την τεχνολογία αν δεν πίστευα ότι θα μπορούσαμε να κερδίσουμε με αυτήν... Το υδρογόνο δεν είναι απλώς μηδενικές εκπομπές ρύπων, αλλά μια πραγματικά συναρπαστική τεχνολογία, που προσφέρει ήχο, ροπή και δυναμική. Είναι όλα αυτά τα πράγματα», δήλωσε ο Akio Toyota κατά την πρώτη εμφάνιση του πρωτότυπου.