ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota GR Yaris: Το «πυραυλοκίνητο» μικρό των Ιαπώνων με τα 280 PS

2.959 Επισκέψεις στο άρθρο (23/11/2024)
Toyota GR Yaris: Το «πυραυλοκίνητο» μικρό των Ιαπώνων με τα 280 PS
2 Φωτογραφίες »

- Με τρικύλινδρο 1,6 λίτρων κινητήρα που φτάνει τα 280 PS
- Οδηγοκεντρικό εσωτερικό, με ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών
- Με κυρτή οροφή και μάσκα με πολλούς και μεγάλους αεραγωγούς
- Ξεκινάει από 66.670 ευρώ

Με τρικύλινδρο 1,6 λίτρων κινητήρα που φτάνει τα 280 PS

Το Toyota GR Yaris αποτελεί ένα από τα dreamcar κάθε petrolhead ανά τον κόσμο. Το hot-hatch το οποίο σε μια ακόμα πιο «αγριεμένη» βερσιόν τρέχει στο WRC, αποτελεί την πρόταση των Ιαπώνων για ένα ταχύτατο, μικρό, το οποίο μπορεί να προσφέρει στον ιδιοκτήτη του, την οδηγική εμπειρία, αλλά και τις επιδόσεις ενός supercar.

Αλλά ας ξεκινήσουμε από την αρχή. Το Toyota GR Yaris αποδίδει 280 άλογα και 390 Nm ροπής χάρη σε έναν τρικύλινδρο 1,6 λίτρων κινητήρα. Αυτός έχει αναβαθμιστεί με ενισχυμένο σύστημα βαλβίδων, αυξημένη πίεση ψεκασμού καυσίμου, ισχυρές βαλβίδες εξαγωγής, έμβολα με ελατήρια ανθεκτικά στη φθορά, ενώ διαθέτει και intecooler ενσωματωμένο μπροστά και κάτω στη μάσκα. Ο 1,6 λτ. κινητήρας, συνδυάζεται με ένα μηχανικό 6τάχυτο ή ένα 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το οποίο σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης της Toyota, στέλνουν την κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς. Εδώ αξίζει να σημειωθεί, ότι το συγκεκριμένο τρίγωνο κινητήρας – τετρακίνηση - κιβώτιο συναντάται μόνο στο GR Yaris, που από την μια μπορεί να είναι «εφιάλτης» από πλευρά κόστους, αλλά από την άλλη δείχνει το πόσο σοβαρά παίρνουν το μοντέλο οι Ιάπωνες.

Οδηγοκεντρικό εσωτερικό, με ψηφιακό καντράν 12,3 ιντσών

To εσωτερικό του Toyota GR Yaris, είναι αρκετά μινιμαλιστικό, είναι εμπνευσμένο από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ διαθέτει και μια χαμηλή θέση οδήγησης. Το ταμπλό, έχει μια ελαφριά κλίση 15 μοιρών προς τον οδηγό, όλα τα φυσικά κουμπιά μοιάζουν μεταξύ τους, ενώ πίσω από το τιμόνι βρίσκεται ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, ο οποίος στο Sport mode φέρνει σε πρώτο πλάνο τις στροφές του μοτέρ (σε οριζόντια διάταξη) και την ένδειξη σχέσης του κιβωτίου ταχυτήτων. Πέρα από το ψηφιακό καντράν, για το infotainment, διαθέτει μια μικρή κεντρική οθόνη 8 ιντσών.

Πέρα από αυτά το GR Yaris είναι φορτωμένο σε εξοπλισμό αφού διαθέτει αυτόματο διζωνικό κλιματισμός, εμπρός sport καθίσματα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αυτόματα αναδιπλούμενοι ηλεκτρικοί καθρέπτες σύστημα έξυπνης εισόδου και εκκίνησης. Σε εξοπλισμό ασφάλειας, το GR Yaris προσφέρει, σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων (ABS), σήμα φώτων φρένων έκτακτης ανάγκης (EBS), Intelligent Adaptive Cruise Control, κάμερα οπισθοπορίας, LED φώτα κλπ.

Με κυρτή οροφή και μάσκα με πολλούς και μεγάλους αεραγωγούς

Στο εξωτερικό, αλλάζει αρκετά, σε σχέση με το κανονικό Yaris αφού είναι πιο «πολεμικό». Αρχικά, έχει κυρτή οροφή, μάσκα με πολλούς και μεγάλους αεραγωγούς, ενώ εξοπλίζεται με μυτερά LED φώτα ημέρας. Το σώμα του είναι πιο φαρδύ χάρη σε ένα διογκωμένο, αλλά πολύ επιθετικό bodykit, ενώ χαρακτηρίζεται απο διάφορα κοψίματα και καμπύλες, για τον καλύτερο καταμερισμό του αέρα. Στο πίσω μέρος, συναντάμε δύο τριγωνικά LED φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται από μια ενιαία μπάρα φώτων, μια διακριτική αεροτομή και μια δύο στρογγυλές απολήξεις εμφάνισης.

Ξεκινάει από 66.670 ευρώ

Το Toyota GR Yaris, εξοπλισμένο με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων προσφέρεται στην Ελλάδα από 66.670 ευρώ, ενώ όσοι επιθυμούν το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων θα πρέπει να ανέβουν στις 70.310 ευρώ. Σε αντίθεση με πολλούς κατασκευαστές, η Toyota ρωτάει τους  τους πελάτες της τι θέλουν και στη συνέχεια υλοποιεί όσα περισσότερα από αυτά μπορεί, δημιουργώντας έτσι fun to drive αυτοκίνητα. Το Toyota GR Yaris είναι ένα από αυτά, αφού είναι το μόνο hot-hatch, το οποίο συνδυάζει τέτοια ιπποδύναμη, τετρακίνηση και οδηγική εμπειρία.

FORD
TURANZA 6 ALL SEASON