Toyota HiAce σαν καινούργιο με 490 χλμ. στο κοντέρ
Ένα Toyota HiAce του 1991 σε κατάσταση του «κουτιού» με λιγοστά χιλιόμετρα στο οδόμετρο πωλείται σε τιμή που μόνο προσιτή δεν τη λες. Θα τα έδινες για ένα τέτοιο ελαφρύ επαγγελματικό που έχει αποδειχθεί «σκυλί»;
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
HiAce του ΄91 με 490 χλμ. στο οδόμετρο με 30.900 ευρώ
Ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα και ευρέως διαδομένα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στην παγκόσμια αγορά, το Toyota HiAce, φαίνεται πως μπήκε σε χρονοκάψουλα, η οποία πλέον άνοιξε. Η αλήθεια είναι πως τέτοιου είδους οχήματα, τα οποία εδώ και δεκαετίες είναι ακούραστοι συνεργάτες για χιλιάδες επαγγελματίες ανά τον κόσμο, το μόνο που δεν θα περίμενε ποτέ κανείς είναι να μπουν στον «πάγο» και να διατηρηθούν σαν καινούργια με ελάχιστα χιλιόμετρα στο οδόμετρο.
Το συγκεκριμένο Toyota HiAce του 1991 έχει διανύσει μόλις 490 χλμ., είναι σε κατάσταση καινούργιου όπως φαίνεται και στις εικόνες και πλέον διατίθεται στο γνωστό site μεταχειρισμένων της Γερμανίας mobile.de με τιμή 30.900 ευρώ. Το σαλόνι, τα πλαστικά της καμπίνας αλλά και του χώρου φόρτωσης, καθώς επίσης και η φανοποιεία μαρτυρούν το πόσο προσεκτικός ήταν ο πρώτος ιδιοκτήτης με το ιαπωνικό van, ενώ και τα καθίσματα έχουν ντυθεί με νάιλον και το HiAce θυμίζει να βγήκε μόλις από την αντιπροσωπεία. Το λευκό van της αγγελίας, που ανήκει στην τέταρτη γενιά του ιαπωνικού μοντέλου, σίγουρα δεν το λες και φθηνό, ωστόσο μπορεί κανείς να πει πως είναι μια σίγουρη αγορά από πλευράς αξιοπιστίας μιας και το HiAce έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του εδώ και δεκαετίες.
Σε κατάσταση του «κουτιού» βρίσκεται το μεταχειρισμένο Toyota HiAce της αγγελίας γερμανικού site που έχει μόλις 490 χλμ. στο οδόμετρο.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Turbo diesel μοτέρ από 2,4 έως 3 λίτρα
Στην αγγελία δεν γίνεται κάποια αναφορά για τον κινητήρα που κρύβεται κάτω από το αμάξωμα του HiAce, αλλά τα σήματα diesel υποδεικνύουν ότι θα μπορούσε να εφοδιάζεται με έναν από τους τετρακύλινδρους turbodiesel της Toyota με τους οποίους εξοπλιζόταν. Συγκεκριμένα, μιλάμε για μοτέρ 2,4 - 2,5 - 2,8 και 3 λίτρων D-4D που στην πορεία των ετών ανέλαβαν την κίνηση του μήκους από 4.430 έως 5.250 χλστ. με μεταξόνιο 2.330–2.890 χλστ. και βάρος από 1.560 κιλά έως και 2.110 κιλά.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφερθεί πως το HiAce, το οποίο στην Ελλάδα οι περισσότεροι έχουμε συναντήσει πολλάκις να κουβαλάει στην καρότσα του από καρπούζια και πατάτες μέχρι άλλα οπωροκηπευτικά και λοιπά προϊόντα διαφόρων πραματευτάδων, στην εποχή του κυκλοφόρησε ως minivan, ασθενοφόρο και mini λεωφορείο. Το HiAce υπάρχει στη γκάμα της Toyota από το 1967 και μετρά συνολικά έξι γενιές, ενώ στην πορεία των χρόνων έχει κυκλοφορήσει και με άλλες ονομασίες στην παγκόσμια αγορά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »