Υψηλή ποιότητα, όμορφος αλλά όχι φλύαρος σχεδιασμός και άψογη εργονομία χαρακτη-ρίζουν το οδηγο-κεντρικό ταμπλό του Toyota C-HR.
Εσωτερικό: Mε οδηγοκεντρική προσέγγιση
229.021 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2020)
Στο εσωτερικό των δύο μοντέλων η Toyota ακολουθεί τη λογική «less is more» όπως την ονομάζει, που μεταφράζεται σε ένα ώριμο αισθητικά και λειτουργικά εσωτερικό, χωρίς περιττά στοιχεία εντυπωσιασμού. Έτσι και στα δύο SUV/Crossover της συQναντάμε ένα νεανικό και σύγχρονο σε διάκοσμο εσωτερικό με καλή ποιότητα κατασκευής και υλικών αλλά και αντίστοιχα μελετημένη εργονομία. Ο high-tech αέρας τους εκφράζεται από τις οθόνες αφής στο πάνω μέρος του ταμπλό και τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και υποβοήθησης, ενώ τέλος ευχάριστη είναι και η οδηγοκεντρική γενικότερα προσέγγιση του εσωτερικού τους.
Αναφορικά με τους χώρους, αν και δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία για το Yaris Cross, αυτό αναμένεται να ικανοποιεί τις μεταφορικές ανάγκες 4 επιβατών και των αποσκευών τους, με το χώρο για αυτές να προσφέρει και πρακτικές λύσεις. Το κατά 210 χλστ. μεγαλύτερο σε μήκος και κατά 30 χλστ. πιο πλατύ C-HR, διαθέτει και κατά 80 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο, με τους χώρους του να βρίσκονται στο μέσο όρο της μικρομεσαίας κατηγορίας των SUV/crossover (χώρος αποσκευών 377 λίτρων).
Υπέροχα και τα δύο. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι, αν τέλη του 2021 αρχές 2022 που θα πλησιάζει η ώρα να αλλάξει το υπάρχον chr και με μια υποθετική προωθητική είναι στα 23.000€ και αντίστοιχα το yaris cross βγαίνει και αυτό στα 21-22.000€ ποιο επιλέγεις;; Και το ερώτημα το θέτω διότι ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβείς μετρήσεις χώρων αποσκευών και επιβατών για το yaris cross. Επιλέγεις το ελαφρώς θεωρητικά μεγαλύτερο με πολύ μικρή οικονομική διαφορά ή το νεαρότερο μοντέλο; Είναι θεωρώ πολύ κρίσιμο να έχουν μια απόσταση τουλάχιστον 4-5.000€ τα δύο μοντέλα μεταξύ τους ώστε να μην φάει το ένα μερίδιο αγοράς από το άλλο. Πάντως προσωπικά αναμένω την στιγμή που θα έρθει το yaris cross στην Ελλάδα καθώς θέλω να κινηθώ για αγορά και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα και ίσως στο nissan juke αν έρθει σε υβριδική έκδοση μέχρι τότε.
Μεταξύ των 2 αν και διαφορετικά αυτοκίνητα θα επέλεγα το yaris cross αφού το δούμε βέβαια απο κοντά. Αν εχεις παιδια το chr δεν είναι καλή επιλογή μιας και πίσω είναι κλειστοφοβικο. Θα περίμενα να δω και το corolla cross πως είναι...
Υπέροχα και τα δύο. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι, αν τέλη του 2021 αρχές 2022 που θα πλησιάζει η ώρα να αλλάξει το υπάρχον chr και με μια υποθετική προωθητική είναι στα 23.000€ και αντίστοιχα το yaris cross βγαίνει και αυτό στα 21-22.000€ ποιο επιλέγεις;; Και το ερώτημα το θέτω διότι ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβείς μετρήσεις χώρων αποσκευών και επιβατών για το yaris cross. Επιλέγεις το ελαφρώς θεωρητικά μεγαλύτερο με πολύ μικρή οικονομική διαφορά ή το νεαρότερο μοντέλο; Είναι θεωρώ πολύ κρίσιμο να έχουν μια απόσταση τουλάχιστον 4-5.000€ τα δύο μοντέλα μεταξύ τους ώστε να μην φάει το ένα μερίδιο αγοράς από το άλλο. Πάντως προσωπικά αναμένω την στιγμή που θα έρθει το yaris cross στην Ελλάδα καθώς θέλω να κινηθώ για αγορά και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα και ίσως στο nissan juke αν έρθει σε υβριδική έκδοση μέχρι τότε.
Σίγουρα κανένα από τα δυο!
Μεταξύ των 2 αν και διαφορετικά αυτοκίνητα θα επέλεγα το yaris cross αφού το δούμε βέβαια απο κοντά. Αν εχεις παιδια το chr δεν είναι καλή επιλογή μιας και πίσω είναι κλειστοφοβικο. Θα περίμενα να δω και το corolla cross πως είναι...
Μεταξύ των 2 θα αγόραζα το.....Rav4..!