Με υβριδική τεχνολογία & ευχάριστη οδική συμπεριφορά
228.912 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2020)
Το Toyota C-HR μας σύστησε τη νέα πλατφόρμα TNGA της Toyota πάνω στην οποία βασίζονται πλέον όλα της τα μοντέλα και χαρακτηρίζεται από την αυξημένη ακαμψία της και τα ευχάριστα οδηγικά χαρακτηριστικά που προσφέρει σε όσα τουλάχιστον έχουμε δει έως τώρα. Το C-HR έτσι είναι ένα από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα της κατηγορίας του, κάτι που αναμένεται να ισχύει και για το νέο Toyota Cross το οποίο καινοτομεί αφού συνδυάζει το εμπρός μέρος της πλατφόρμας GA-B (του νέου Υaris) και το πίσω της GA-C (του C-HR) για να ενσωματώσει τον άξονα πολλαπλών συνδέσμων της πίσω ανάρτησης.
Η υβριδική τεχνολογία αποτελεί άλλο ένα κοινό χαρακτηριστικό και των δύο μοντέλων, με το νέο Yaris Cross να χρησιμοποιεί τον νέο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα των 1,5 λίτρων με ηλεκτροκινητήρα και συνολική απόδοση 116 ίππων. Απο την άλλη, το C-HR διαθέτει 2 υβριδικές εκδόσεις, μια με τον 1,8 λτ. κινητήρα και αποδίδει συνδυαστικά 122 ίππους και την κορυφαία έκδοση των 2,0 λίτρων που αποδίδει επίσης συνδυαστικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, 182 ίππους, ενώ στη βάση της γκάμας του υπάρχει η συμβατική βενζινοκίνητη έκδοση με τον 1,2 λτ. turbo κινητήρα των 116 ίππων.
Τέλος, ένα πολύ σημαντικό στοιχείο που φέρνει το νέο Yaris Cross στην κατηγορία του είναι πως θα διατίθεται και σε 4κίνητες εκδόσεις, ενώ τέτοια έκδοση προσφέρει και το C-HR στα μικρομεσαία, σε συνδυασμό με τον κινητήρα βενζίνης των 1,2 λτ..
Υπέροχα και τα δύο. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι, αν τέλη του 2021 αρχές 2022 που θα πλησιάζει η ώρα να αλλάξει το υπάρχον chr και με μια υποθετική προωθητική είναι στα 23.000€ και αντίστοιχα το yaris cross βγαίνει και αυτό στα 21-22.000€ ποιο επιλέγεις;; Και το ερώτημα το θέτω διότι ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβείς μετρήσεις χώρων αποσκευών και επιβατών για το yaris cross. Επιλέγεις το ελαφρώς θεωρητικά μεγαλύτερο με πολύ μικρή οικονομική διαφορά ή το νεαρότερο μοντέλο; Είναι θεωρώ πολύ κρίσιμο να έχουν μια απόσταση τουλάχιστον 4-5.000€ τα δύο μοντέλα μεταξύ τους ώστε να μην φάει το ένα μερίδιο αγοράς από το άλλο. Πάντως προσωπικά αναμένω την στιγμή που θα έρθει το yaris cross στην Ελλάδα καθώς θέλω να κινηθώ για αγορά και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα και ίσως στο nissan juke αν έρθει σε υβριδική έκδοση μέχρι τότε.
Μεταξύ των 2 αν και διαφορετικά αυτοκίνητα θα επέλεγα το yaris cross αφού το δούμε βέβαια απο κοντά. Αν εχεις παιδια το chr δεν είναι καλή επιλογή μιας και πίσω είναι κλειστοφοβικο. Θα περίμενα να δω και το corolla cross πως είναι...
Υπέροχα και τα δύο. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι, αν τέλη του 2021 αρχές 2022 που θα πλησιάζει η ώρα να αλλάξει το υπάρχον chr και με μια υποθετική προωθητική είναι στα 23.000€ και αντίστοιχα το yaris cross βγαίνει και αυτό στα 21-22.000€ ποιο επιλέγεις;; Και το ερώτημα το θέτω διότι ακόμα δεν γνωρίζουμε ακριβείς μετρήσεις χώρων αποσκευών και επιβατών για το yaris cross. Επιλέγεις το ελαφρώς θεωρητικά μεγαλύτερο με πολύ μικρή οικονομική διαφορά ή το νεαρότερο μοντέλο; Είναι θεωρώ πολύ κρίσιμο να έχουν μια απόσταση τουλάχιστον 4-5.000€ τα δύο μοντέλα μεταξύ τους ώστε να μην φάει το ένα μερίδιο αγοράς από το άλλο. Πάντως προσωπικά αναμένω την στιγμή που θα έρθει το yaris cross στην Ελλάδα καθώς θέλω να κινηθώ για αγορά και είμαι ανάμεσα σε αυτά τα δύο μοντέλα και ίσως στο nissan juke αν έρθει σε υβριδική έκδοση μέχρι τότε.
Σίγουρα κανένα από τα δυο!
Μεταξύ των 2 αν και διαφορετικά αυτοκίνητα θα επέλεγα το yaris cross αφού το δούμε βέβαια απο κοντά. Αν εχεις παιδια το chr δεν είναι καλή επιλογή μιας και πίσω είναι κλειστοφοβικο. Θα περίμενα να δω και το corolla cross πως είναι...
Μεταξύ των 2 θα αγόραζα το.....Rav4..!