«Καθαρές» γραμμές, υψηλή ποιότητα κατασκευής και high-tech περιβάλλον, χαρακτηρίζουν την καμπίνα του νέου
Toyota Yaris.
Ακόμα πιο μοντέρνο και high-tech εσωτερικό
148.871 Επισκέψεις στο άρθρο (18/4/2020)
Ο πλήρης ανασχεδιασμός της καμπίνας στο νέο Yaris είναι έκδηλος και βασισμένος στη λογική του «less is more». Τα μπροστινά καθίσματα έχουν μετατοπισθεί 6 εκατοστά προς τα πίσω, ενώ η γωνία του τιμονιού μειώθηκε κατά 6 μοίρες. Αποτέλεσμα; Ο οδηγός έχει το μικρό σε διαστάσεις και σπορ σχεδιασμένο τιμόνι μέσα στα χέρια του και σε συνδυασμό με τη χαμηλότερη θέση οδήγησης, η βελτίωση σε σχέση με το τρέχον μοντέλο είναι αισθητή.
Από εκεί και πέρα τα υλικά σε ταμπλό και επενδύσεις είναι υψηλής ποιότητας, ενώ για πρώτη φορά λανσάρονται soft touch διακόπτες στην κεντρική κονσόλα, η οποία φέρει μόνο το σύστημα κλιματισμού. Στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει η αλά Corolla & C-HR έγχρωμη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ ανάμεσα στα δυο στρογγυλά ψηφιακά όργανα στο σχετικό πίνακα μπροστά από τον οδηγό, υπάρχει TFTοθόνη πληροφοριών. Το νέο Yaris λανσάρει και σύστημα Head up Display με προβολή σε επιφάνεια 10 ιντσών, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί και με άλλα high tech στοιχεία, όπως η ασύρματη φόρτιση κινητού. Παράλληλα, το νέο Yaris καινοτομεί με την τοποθέτηση αερόσακων ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα ώστε να μην χτυπούν μεταξύ τους οι επιβάτες σε περίπτωση ατυχήματος.
Παραμένει ευρύχωρο και πρακτικό
Aνταγωνιστικό πλεονέκτημα του τρέχοντος Yaris είναι η ευρύχωρη καμπίνα. Έχοντας γνωρίσει από κοντά το νέο Yaris σε στατική παρουσίαση διαπιστώσαμε πως συνεχίζει στον ίδιο πρακτικό και εργονομικό δρόμο. Οι χώροι για τα γόνατα των πίσω είναι ανάλογα υπεραρκετοί, ενώ υπάρχει εμφανής βελτίωση στο ωφέλιμο πλάτος. Πάντως, οι πίσω πόρτες είναι μικρές, όπως και η γωνία ανοίγματός τους με την κλίση της οροφής να στερεί «αέρα» για τα κεφάλια των πίσω. Ο χώρος αποσκευών διατηρεί τη σημερινή του χωρητικότητα (δεν είναι και από τις μεγαλύτερες στην κατηγορία με 286 λτ.), ωστόσο απέκτησε διπλό πάτωμα, που τον καθιστά πιο πρακτικό.
Το κάνανε ακόμα πιο άσχημο... Και θα έλεγα ότι το μόνο όμορφο σχεδιαστικά γιαρις, ήταν το 1ο μοντέλο!!!
Ελεος με του 3κύλινδρους κινητήρες! Δεν υπάρχει άλλος τρόπος μείωσης του βάρους;
Ένα σοβαρό μείον για αυτοκίνητο πόλης, το νέο δείχνει να "χάνει" σημαντικά σε περιμετρική ορατότητα. Σαφώς η κατεύθυνση είναι προς νεανικότερο κοινό.