ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Toyota δεν είναι μόνο υβριδικά, αλλά & υδρογόνο & ηλεκτρικά & γκάζια

 Σχολιάστε 
3.939 Επισκέψεις στο άρθρο (18/10/2024)
Toyota δεν είναι μόνο υβριδικά, αλλά & υδρογόνο & ηλεκτρικά & γκάζια

- Η Toyota είναι αυτή που μας έμαθε τα υβριδικά και τώρα είναι 1η στο είδος
- Όμως δεν πιστεύει μόνο τα υβριδικά ως λύση για οικονομία και οικολογία. Έχει επίσης plug-in και ηλεκτρικά
- Η Toyota ήταν η πρώτη μάρκα με ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου
- Για τους... παραδοσιακούς έχει και ατμοσφαιρικά και τουρμπάτες βενζινάρες στα «καυτά» GR μοντέλα αλλά και... diesel

Η Toyota είναι αυτή που μας έμαθε τα υβριδικά και τώρα είναι 1η στο είδος

Toyota δεν είναι μόνο υβριδικά, είναι και υδρογόνο, και ηλεκτρικά, είναι και τουρμπάτα σπορ βενζίνης και… Φυσικά το όνομα της Toyota είναι συνυφασμένο με την ηλεκτροκίνηση και την υβριδική τεχνολογία από το 1997, όταν στις άλλες μάρκες το μόνο ηλεκτρικό μοτέρ ήταν αυτό που φυσούσε αέρα στην καμπίνα. To Prius όχι μόνο ενσωμάτωσε ηλεκτροκινητήρα και μπαταρία, αλλά είχε ήδη την τεχνολογία να φορτίζει τη μπαταρία μόνο του. Μια τεχνολογία που ακόμη και σήμερα λίγες άλλες μάρκες διαθέτουν, αλλά αποτελεί τη βασική μορφή ηλεκτροκίνησης της γκάμας της Toyota, αφού κάθε μοντέλο με θερμικό κινητήρα προσφέρεται και ως υβριδικό. Είναι η τεχνολογία που έδωσε γρήγορα αντικαταστάτη στο diesel, κάνοντας έτσι τη Toyota ιδιαίτερα δημοφιλή όπου πριν το diesel ήταν βασιλιάς.

Όμως δεν πιστεύει μόνο τα υβριδικά ως λύση για οικονομία και οικολογία. Έχει επίσης plug-in και ηλεκτρικά

Ο δρόμος προς την πλήρη ηλεκτροποίηση έφερε την τεχνολογία-γέφυρα των plug-in υβριδικών, με τη δυνατότητα να φορτίζουν στην πρίζα ώστε να παρέχουν πλήρως ηλεκτρική κίνηση για κάποια χιλιόμετρα. Μια δυνατότητα που διαθέτουν τα αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα τώρα προσφέρεται και στα μοντέλα με βασικά θερμικό κινητήρα, και ταιριάζει ιδιαίτερα καλά με τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα, όπως το RAV4. Το RAV4 είναι εξάλλου το μόνο αυτοκίνητο της αγοράς με ατμοσφαιρικό βενζίνης, αυτοφορτιζόμενο υβριδικό και plug-in υβριδικό σύνολο στη γκάμα του.

Η Toyota ήταν η πρώτη μάρκα με ηλεκτρικό μοντέλο παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου

Η Toyota εξερεύνησε όλες τις ενδιάμεσες λύσεις ηλεκτροκίνησης, και πριν ακόμη ο ανταγωνισμός αρχίσει να λανσάρει μοντέλα με πολύ «άγουρη» τεχνολογία μπαταρίας, η Toyota πουλούσε ήδη ένα αμιγώς ηλεκτρικό που «φόρτιζε» σε 5 λεπτά. Με κυψέλες υδρογόνου, το Mirai συνεχίζει ακόμη την εμπορική του πορεία, και αντί για την πρίζα και ώρες φόρτισης, αρκείται σε μία επίσκεψη σε ένα πρατήριο υδρογόνου για ανεφοδιασμού. Η τεχνολογία αυτή είναι ακόμη για πολλούς το μέλλον της ηλεκτροκίνησης, και συνεχίζει να εξελίσσεται ταυτόχρονα με τις μεθόδους παραγωγής υδρογόνου με μηδενικό αποτύπωμα CO2.

Για τους... παραδοσιακούς έχει και ατμοσφαιρικά και τουρμπάτες βενζινάρες στα «καυτά» GR μοντέλα αλλά και... diesel

Πολλοί θεώρησαν πως η Toyota άργησε να μπει το παιχνίδι των ηλεκτρικών με μπαταρία, όμως η μάρκα απλά περίμενε αυτό που σήμερα λέμε «δεύτερη γενιά» ώστε να μπορεί να παρέχει ένα μοντέλο, το bZ4X που θα μπορέσει να μείνει πιστό στην υπόσχεση που κάνει η μάρκα με τον πελάτη όταν αυτός φεύγει με ένα Toyota από την έκθεση. Ένα μοντέλο που δεν σε αφήνει στη μέση του δρόμου, δεν θέλει ώρες να φορτίσει, δεν χρειάζεται να δουλεύεις εσύ για εκείνο αντί να δουλεύει εκείνο για εσένα, και ένα μοντέλο που αξίζει την εγγύηση (11 χρόνια για την μπαταρία) που περιμένουν οι πελάτες της μάρκας από την Toyota.
 
Η Toyota προσφέρει σήμερα την περισσότερο τεχνολογικά διαφοροποιημένη γκάμα αυτοκινήτων της αγοράς. Με στόχο η ηλεκτροκίνηση να μην είναι «βραχνάς» αλλά να δουλεύει για τον οδηγό όπως εκείνος θέλει, κάθε ηλεκτροκίνητο μοντέλο, υβριδικό, plug-in, υδρογόνου και μπαταρίας δίνει και μια άλλη διάσταση στο πως ο καθένας που φεύγει με ένα Toyota από την έκθεση θέλει να χρησιμοποιήσει τις νέες τεχνολογίες.
 
Η Toyota θέλει να έχει μια πρόταση για κάθε τύπο, από τους early adopters μέχρι και τους παραδοσιακούς. Το κάνει καλά ή μήπως πρέπει να δώσει περισσότερο γκάζι στα ηλεκτρικά όπως οι υπόλοιποι κατασκευαστές;

Autotriti.gr
LINGLONG VS VREDESTEIN