Συγκεντρώσαμε τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια στο Facebook Gallop μας:
Οι ατμοσφαιρικοί:
Pantelis Patelos
Υψηλόστροφη ατμόσφαιρα
Πολλοί σχολίασαν θετικά, ενώ άλλοι αναφέρθηκαν στην έλλειψη ροπής στις χαμηλές στροφές, που έχουν τα πιο… γήινα αυτοκίνητα.
Marios Kavalieros
Ατμόσφαιρα με πολλα κυβικά. There's no replacement for displacement...
Εδώ έχουμε μια από τις κλασικότερες ατάκες στα αγγλικά, υπέρ των μπόλικων ατμοσφαιρικών κυβικών.
Panagiotis Karastratis
η γραμμικότητα της ατμόσφαιρας και ο τρόπος που σε βοηθά να ζυγίζεις το αυτοκίνητο είναι απερίγραπτη σε ένα σωστό πλαίσιο τιμόνι..
Georgios Gianos
Μόνο ατμόσφαιρα και μόνο made in Japan, δεν σπάει, δεν χαλάει!
Georgios Theofanous
Όταν έφτασα σε αυτή τη θέση διάλεξα ατμόσφαιρα και Ιαπωνία
Οι υπερασπιστές της υπερτροφοδότησης:
Χρηστος Ζωτος
Όλα στο πόδι είναι......έχω σπάσει άνετα και ατμόσφαιρες και τούρμπο.....για πλακα σπάω ατμόσφαιρες....για πολύ πλάκα.....στο τούρμπο .....με σταματάει ο φόβος.....του θανάτου......έχω και τα δύο.....η ατμόσφαιρα η υψηλοστροφη πλέον για εμένα είναι πολύ βαρετή....παρά πολύ..... κουραστική......τούρμπο και κοντό σασμαν...να βάζω 6η στα 80 και να γίνετε αυτόματο, αεροπλάνο χωρίς να κουράζομαι και χωρίς να σπάει......τούρμπο τελος.....τόοοοσα χρόνια που έχω και τούρμπο περιμένω την ζημιά....μια τουρμπινα κάτι....300000χλμ ούτε κιχ.....πως τα σπάτε ρε;.....
Εδώ φίλος Χρήστος απαντά στους επικριτές των τουρμπατων, που τα λένε ζημιάρικα.
Tasos Kikinis
Καλοί οι v8 αλλά για την Αμερική. Στην Ελλάδα όποιος δοκιμάσει τούρμπο, δύσκολα να γυρίσει στην ατμόσφαιρα
Gas Dino
Υπαρχει ατμοσφαιρικο 1.6cc με 25Nm ροπη;; η 1.8cc με 180ιππους και 26Νm ροπη;; και μην μου πειτε για Honda να γυρναω μεσα στην πολη με 5000 στροφες....εξαλλου οπως ειπε και ο φιλος παραπανω..ολα σχεδον τωρα turbo ειναι......
Βασίλειος Δοσόπουλος
Ατμόσφαιρα από 3.0V6 και επάνω !. Από εκεί και κάτω 2 Turbo σε σειρά , είτε Turbo + Supercharger σε σειρά στα φτηνότερα αυτοκίνητα ένα Turbo twinscrol
Εμμ Τζιακης
Turbo. Η απολυτη απολαυση οδηγησης. Ροπη απο 1000 στροφες , απολαυση ιπποδυναμης, απιστευτη οικονομια. Πχ το καθημερινο μου αυτοκινητο , 2000cc turbo, 200Νm στις 1200 rpm, 360Νm στis 2500 rpm, 265 hp στις 6000 rpm. Παρολο που αδειο ζυγιζει 1750kg ταξιδευει στο οριο παρανομιας ( 145 km/h ) ολη μερα ανετα , καταναλωνοντας 7.8 lt/100 Km, ενω στο σταματα ξεκινα της πολης λιγο κατω απο 10 lt/100 km. Οσο περιπου ενα σημερινο κορεατικο κουβαδακι. Και φυσικα δεν σπαει δεν χαλαει και σχεδον τζαμπα ανταλλακτικα.
Nikos Highlander
Η υπερπλήρωση είχε βγει για οικονομία στο καύσιμο κ λιγότερους ρύπους(ισχύει εάν ξέρεις να το δουλεύεις).Το τι προτιμούν έχει να κάνει με πόλους παράγοντες.Για κανένα απολύτως λόγο ατμοσφαιρικό (για μένα)πάντα turbo κ για δουλειά (δουλεύεις άνετα)κ για ι.χ.(απόλαυση)
Οι λάτρεις των πολλών κυβικών:
Ari Gr
V6 ατμόσφαιρα πάνω από 3000cc
Στέργιος Σιόζιος
Τρίλιτρο εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό και ξερό ψωμί!!!!
Tasos Gravas
4.0-liter V8 biturbo
Εδώ οι απόψεις διίστανται ακόμα και αν μιλάμε για… όνειρα θερινής νυκτός για τους περισσότερους από εμάς!
Οι πιο… αντικειμενικοί:
χρηστος αλμπανης
San dinami ta tourbo den paizonte ftanoun se dinamis treles!! Alla ta atmosferika moter pou strofaroun psila i poli psila den pezonte!! Protimo atmosfera!!
Νίκος Χατζηπαναγιώτης
Turbo για την πόλη ατμόσφαιρα για ταξίδια
Stelios Giannelis
Ατμόσφαιρα στα πάνω από 1600cc , Turbo τα κάτω!!!
Θοδωρής Παναγιώτης Μπλουνας
Και τα δυο προσωπικα... Το καθένα έχει την χάρη του για όσους ξέρουν
Xristos Kampas
Παρότι κάτοχος turbo προτιμώ τόν ατμοσφαιρικό κινητήρα, turbo = φθορές, προβλήματα, μειωμένη ζωή κινητήρα, ατμόσφαιρα= αξιοπιστία και λιγότερα εξαρτήματα στον κινητήρα.
Παναγιώτης Λυκοκάπης
Αν υπήρχε χρήμα όλοι ατμοσφαιρικά με πολλούς κυλίνδρους θα είχαμε. Ας οψεταται η φτώχια... Γεμίσαμε 1000cc turbo.
Επίσης να τονίσω ότι ο ατμοσφαιρικός έχει λιγότερες φθορές άρα και λιγότερη συντήρηση από ένα turbo.
Παρ όλα αυτά με 2 turbo είμαστε στην οικογένεια....
Σελίδα 1 | Γιατί οι Έλληνες προτιμούν ατμόσφαιρα από το turbo; |
Σελίδα 2 | Τα πιο χαρακτηριστικά σχόλια + πίνακας |