Q: Αυτό είναι το καινούριο σου αυτοκίνητο 007: Και τα δύο; Q: Όχι 007, το ένα είναι για μένα! 007: Μάλλον θα πρέπει να βρεις άλλο Q!
Θα μπορούσε κάλλιστα αυτός ο διάλογος, να είναι μέρος του σεναρίου από ταινία του Τζέημς Μποντ, ανάμεσα στον ομώνυμο πράκτορα και τον Q, τον άνθρωπο που φρόντιζε να προμηθεύει τον 007 με τα πιο σύγχρονα μέσα για τις αποστολές του.
Audi Q2 ή Q7 λοιπόν θα προτιμούσε ο Τζέημς Μποντ για να φέρνει εις πέρας τις αποστολές του; Και τα δύο! Είναι επιβλητικά, σύγχρονα και με πολυτελή χαρακτήρα, συνεπώς τηρούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν ο σύμμαχος ενός πετυχημένου μυστικού πράκτορα.
Τι κοινό όμως μπορεί να έχουν δύο SUV από το ίδιο Brand που τα χωρίζουν 80 εκ. μήκους; Πολλά καθώς και τα δύο φτιάχτηκαν με σκοπό να προσφέρουν το αίσθημα της πολυτέλειας, το οποία από τη μία αναδεικνύονται σε ένα compact και νεανικό αμάξωμα και από την άλλη, σε ένα πιο επιβλητικό.
Μιλάνε την ίδια γλώσσα
Η σχεδιαστική γλώσσα της Audi, με το στιβαρό ύφος και τον εκλεπτυσμένο δυναμισμό είναι αποτυπωμένη πάνω στα δύο μοντέλα, γι αυτό και θα συναντήσουμε πολλά κοινά σημεία στα δύο μοντέλα παρόλο που το ένα βρίσκεται στο κατώτερο άκρο της «Q» σειράς και το άλλο στο ανώτερο.
Πρώτα απΆ όλα η μεγάλη πολυγωνική, τραπεζοειδής μάσκα με το χρωμιωμένο πλαίσιο που «δεσπόζει» στην μπροστινή όψη του αμαξώματος. Ομοίως και στα δύο μοντέλα εδράζει στην κοιλότητα που σχηματίζουν οι μεγάλες εισαγωγές του αέρα στα άκρα του προφυλαχτήρα, με το κατώτερό του μέρος. Μάλιστα σε συνδυασμό με την ομοιότητα που έχουν τα «αμυγδαλωτά» φωτιστικά σώματα, ένα «απαίδευτο» μάτι βλέποντας τα ανφάς δίπλα-δίπλα, δεν πρόκειται να καταλάβει πως πρόκειται για τα δύο άκρα της γκάμας.
Κληρονομιά από το Q7 στο Q2
Για να θες να λέγεσαι premium θα πρέπει και να το στηρίζεις τεχνολογικά. Η Audi λοιπόν, φρόντισε, ώστε να εφοδιάσει το μικρότερο SUV μοντέλο της με μια σειρά από προηγμένα συστήματα και τεχνολογίες ασφαλείας. Έτσι, στον στάνταρ του εξοπλισμό το νέο Audi Q2 διαθέτει το σύστημα Audi pre sense, το οποίο μέσω ενός εξελιγμένου ραντάρ αναγνωρίζει την πιθανότητα εμπρόσθιας σύγκρουσης και αν χρειαστεί φρενάρει αυτόματα το αυτοκίνητο. Επιπλέον αυτού, το Audi Q2 διαθέτει και σύστημα που διατηρεί αυτόματα σταθερή την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, ενώ με ταχύτητες έως 65 χλμ./ώρα μπορεί να κρατήσει μέσω διορθώσεων στο τιμόνι, το αυτοκίνητο εντός των λωρίδων κυκλοφορίας του.
Q χωρίς Quattro δεν γίνεται
Ακόμα ένα κοινό σημείο των δύο μοντέλων είναι η τετρακίνηση Quattro. H καρδιά του συστήματος Quattro, στο Q2 είναι ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης, ενώ το Q7 χρησιμοποιεί μηχανικό κεντρικό διαφορικό το οποίο μεταφέρει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες. To Q7 επιπλέον διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πνευματική ανάρτηση, αλλά και σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Εκτός απο κάποια σχεδιαστικά στοιχεία, ουδεμία σχέση υπάρχει ανάμεσα στα δυο μοντέλα των άκρων... τα μεγαλύτερα θύματα της αγοράς αυτοκινήτου ειναι αυτοί που αγοράζουν a160 diesel με 90 άλογα και δίνουν κοντα 30 χιλ (που σε άλλες εταιρίες υπάρχουν διαμάντια αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα) κ νομίζουν οτι οδηγούν premium αυτοκίνητο... ηθελα να ήξερα τι σκέφτονται, όταν δεν μπορούν να εκκινήσουν στο φανάρι γρηγορότερα απο ένα fiat panda...
Φίλε νίκο δεν νομίζω ότι ένα Α160D δεν μπορεί να εκκινήσει γρηγορότερα απο ενα fiat panda. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Οσο για την τιμή οτι είναι αρκετά τσιμπημένη σε αυτό συμφωνώ.
Εκτός απο κάποια σχεδιαστικά στοιχεία, ουδεμία σχέση υπάρχει ανάμεσα στα δυο μοντέλα των άκρων... τα μεγαλύτερα θύματα της αγοράς αυτοκινήτου ειναι αυτοί που αγοράζουν a160 diesel με 90 άλογα και δίνουν κοντα 30 χιλ (που σε άλλες εταιρίες υπάρχουν διαμάντια αυτοκίνητα σε αυτά τα χρήματα) κ νομίζουν οτι οδηγούν premium αυτοκίνητο... ηθελα να ήξερα τι σκέφτονται, όταν δεν μπορούν να εκκινήσουν στο φανάρι γρηγορότερα απο ένα fiat panda...
Φίλε νίκο δεν νομίζω ότι ένα Α160D δεν μπορεί να εκκινήσει γρηγορότερα απο ενα fiat panda. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα. Οσο για την τιμή οτι είναι αρκετά τσιμπημένη σε αυτό συμφωνώ.