ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW: 800.000 κινητήρες με μειωμένα CO2

7.974 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/11/2015

Νέες εξελίξεις στο θέμα της VW, καθώς η γερμανική εταιρεία σε επίσημη ανακοίνωση της κάνει λόγο για «αντιφάσεις» στις εκπομπές CO2, οι οποίες αφορούν 800.000 diesel μοντέλα της (συν το 1,4 ACT).

 
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της VW, οι εκπομπές CO2 που έχουν δημοσιευτεί στα επίσημα στοιχεία των συγκεκριμένων μοντέλων, εμφανίζονται μικρότερες σε σχέση με τις κανονικές, σε ποσοστό της τάξης από 10 έως 15%.

Διαβάστε επίσης: Πως μετριέται η εργοστασιακή κατανάλωση;

Τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα που επηρεάζονται μετά από αυτή την εξέλιξη, διαθέτουν κινητήρες diesel χωρητικότητας 1,4, 1,6 και 2,0 λίτρων (και ο βενζινοκινητήρας 1,4 ACT), οι οποίοι έχουν κατασκευαστεί από το 2012 και μετά. Μοντέλα όπως τα VW Golf, Polo, και Passat, Audi A1 και A3, Seat Ibiza και Skoda Octavia, «φορούν» τα συγκεκριμένα μηχανικά σύνολα.

Σε ενημερωτικό της δελτίο η εταιρεία δηλώνει:

«H VW θα ξεκινήσει άμεσα διάλογο με τις αρμόδιες αρχές σχετικά με τις συνέπειες των εν λόγω ευρημάτων. Αυτός θα οδηγήσει σε μια αξιόπιστη εκτίμηση των νομικών και οικονομικών επιπτώσεων του θέματος αυτού, το οποίο ακόμα δεν έχει πλήρως αναλυθεί».

Μείνετε συντονισμένοι στο autotriti.gr για μια πιο εμπεριστατωμένη ανάλυση του θέματος, σε λίγη ώρα.

 
  • ΑΕΚΑΡΑ

    Γειά σου ρε σαπιόβάγκεν με την φοβερή <<ποιότητα>>σου.

      57
  • ΑΕΚΑΡΑ

    Γελοία vw ακόμα παραμύθια μας πουλάει και ακόμα δεν υπάρχει τέλος με την κατάντια της,και ακόμα πιο γελοίοι είναι όσοι την υποστηρίζουν και έχουν παρωπίδες στα μάτια τους.

      48
  • christos

    Τουλάχιστον οι ιαπωνικές εταιρείες κάνουν ανάκληση έστω και για ασήμαντα πράγματα . Ενώ ή βαγκ εξαπατά εις γνώση της! Πάρτε το χαμπαρι μόνο japan είναι κορυφή! Είμαι πρώην κάτοχος ευρωπαϊκής μάρκας και έμεινα ευχαριστημένος μόνο όταν το πουλησα! Οποίος στηρίζει βαγκ είναι εθελοντής μαλακας αφού τα προβλήματα έρχονται το ένα πίσω απ ταλλο... Εις γνώση σας πλέον αγοραζετε μια μάρκα που σας εξαπατά! Α και που σται πάρτε κανένα πολλαπλασιαστή μαζισας για ταξίδι ή τουλάχιστον να έχετε οδική βοήθεια! Φιλικά...

      25
  • ΗΛΙΑΣ

    δεν υπαρχουν χειροτερα αυτοκινητα, και πιο απαραδεκτη εταιρεια απο αυτη

      16
  • kostask

    Αυτή η ρημάδα η εταιρεία ποτέ δεν έκανε ανάκληση για τίποτα παρά τα πολλά προβλήματα που παρουσίαζαν τα αυτοκίνητά της. Εδώ της πήρε 15 χρόνια να φτιάξει αξιόπιστο γρύλο παραθύρου. Το ότι οι Ιάπωνες, παρότι δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τα αυτοκίνητά τους, έκαναν ανάκληση με το παραμικρό μάλλον τιμητικό προς αυτούς είναι. Είπαμε ότι τα vw είναι ποιοτικά αλλά αξιόπιστα με τίποτα!

      15
  • βασιλης

    Φιλε χρηστο...ρενω ειχες...γιατι αυτο εχω ακομα που να το παρει ο διαολος....4 εχω πολ/στες μαζι μου και ενα γρυλο παραθυρου μετα απο ενα ταξιδακι που μου εσπασε και ηρθα χειμωνιατικα με ανοιχτο παραθυρο....βεβαια 3 εχω αλλαξη μεχρι στιγμης και 8 πολ/στες...

      8
  • Mazdakias

    Μια φορά πιάστηκα μακάκας το 2000 και αγόρασα το Golf 4. Το 2008 απαλάχτηκα από τη σαβούρα αγοράζοντας τον πύραυλο MPS 3. Δεν συγκρίνω τα άλογα αλλά την αξιοπιστία η οποία είναι εντελώς αλλού σε σχέση με το γερμανό όπως και η συνολική ποιότητα κατασκευής. Ναι οκ δεν έχει μαλακά πλαστικά όπως είχε το Golf αλλά η συναρμογή είναι κορυφαία και δεν ακούγεται τίποτα παρ' όλο που έχει σκληρές αναρτήσεις!

      6
  • Ανδρέας

    Στο παραπάνω άρθρο γιατί ερωτάται ο αναγνώστης για την τεχνολογία των ευρωπαϊκών αυτοκινήτων έναντι των Ιαπωνέζικων (Εξαπατούμασται μήπως?),εδώ ολόκληρο Ελληνικό κράτος ταλαιπορούμασται για το χρέος αν είναι όλο δίκαιο?

      5
  • AK

    Το θέμα των εκπομπών ρύπων δεν σχετίζεται με την ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκινήτου όπως επίσης και με την ασφάλεια στον δρόμο (ορισμένοι μπερδεύονται). Η VW αποτελεί εγγύηση στα βασικά αυτά θέματα όταν οι Ασιάτες με περίτεχνους τρόπους καλύπτουν συνεχόμενες ανακλήσεις μοντέλων για ζητήματα μεγάλης σημασίας (προβληματικοί αερόσακοι,πεντάλ,μηχανισμοί παραθύρων κλπ)

      4
  • cynic

    Αν ερμηνεύω σωστά την ανακοίνωση του ομίλου, η εκτίμηση των νομικών και οικονομικών συνεπειών των ευρημάτων (ωραίο και αυτό, να εξερευνάς τον εαυτό σου και να ανακοινώνεις "ευρήματα") θα αποτελέσει προϊόν διαλόγου με τις αρμόδιες αρχές. Συμπέρασμα: Ωραία εποχή για να είσαι "αρμόδια αρχή" και να "σταθμίζεις συνέπειες"...

      3