5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Η νέα «βασική» έκδοση του Golf είναι διαθέσιμη σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα και μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού Comfortline.
Δοκιμή: VW Golf με 85 PS
38.242 Επισκέψεις στο άρθρο (21/2/2019)
Δοκιμάζουμε την βασική έκδοση του ανανεωμένου VW Golf με τα 85 άλογα που πλέον έρχονται από TSI κινητήρα με 1.000 και όχι 1.200 κυβικά.
What is new
- 1,0 TSI με 85 άλογα
- Kαίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- 17.390 ευρώ (5d)
Παλαιότερα μοντέλα σαν το Golf με ατμοσφαιρικά 85 άλογα είχαν πρόβλημα να επιταχύνουν ακόμη και χωρίς φορτίο. Ήρθαν όμως οι turbo κινητήρες και έβαλαν το νερό στο αυλάκι. Έτσι ακόμη και το «βασικό» Golf της 7ης γενιάς με τον 1,2 TSI κινητήρα, τα 85 άλογα και τα 160 Nm ροπής μπόρεσε να κινηθεί αξιοπρεπώς. Σήμερα στα πλαίσια της ανανέωσης, που οπτικά είναι ομολογουμένως ιδιαίτερα διακριτική, ο 1,2 TSI δίνει τη θέση του στον 1,0 ΤSI, αποδίδοντας επίσης 85 άλογα. Η νέα «βασική» έκδοση του Golf είναι διαθέσιμη σε 3θυρο ή 5θυρο, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, αμάξωμα και μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού Comfortline. Οι τιμές είναι 16.450 ευρώ για το 3θυρο και 17.390 ευρώ για το 5θυρο, που είναι σχετικά υψηλές παρά την πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, ειδικά συγκρινόμενες με τον ανταγωνισμό.
Υψηλές παρά την πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας οι τιμές της βασικής έκδοσης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Φρεσκαρισμένη εμφάνιση- 1,0 TSI με 85 άλογα
- Kαίει 5,9 λτ./100 χλμ.
- 17.390 ευρώ (5d)
Παλαιότερα μοντέλα σαν το Golf με ατμοσφαιρικά 85 άλογα είχαν πρόβλημα να επιταχύνουν ακόμη και χωρίς φορτίο. Ήρθαν όμως οι turbo κινητήρες και έβαλαν το νερό στο αυλάκι. Έτσι ακόμη και το «βασικό» Golf της 7ης γενιάς με τον 1,2 TSI κινητήρα, τα 85 άλογα και τα 160 Nm ροπής μπόρεσε να κινηθεί αξιοπρεπώς. Σήμερα στα πλαίσια της ανανέωσης, που οπτικά είναι ομολογουμένως ιδιαίτερα διακριτική, ο 1,2 TSI δίνει τη θέση του στον 1,0 ΤSI, αποδίδοντας επίσης 85 άλογα. Η νέα «βασική» έκδοση του Golf είναι διαθέσιμη σε 3θυρο ή 5θυρο, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, αμάξωμα και μόνο στο επίπεδο εξοπλισμού Comfortline. Οι τιμές είναι 16.450 ευρώ για το 3θυρο και 17.390 ευρώ για το 5θυρο, που είναι σχετικά υψηλές παρά την πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, ειδικά συγκρινόμενες με τον ανταγωνισμό.
5,9 βενζίνη καίει το 1,2 polo μου όταν ρολάρει στις κατηφόρες της Τρίπολης (πραγματική μέτρηση στην αντλία και όχι ένδειξη trip computer). Αν καίει 5,9 το golf τότε το polo καίει 4?