Ο 1,6 TDI turbo diesel αποδίδει 105 ίππους και 250 Nm, διαθέτει ραφινάρισμένη λειτουργία, απαλλαγμένος από ενοχλητικούς κραδασμούς και «χροιά ταξί» στο ρελαντί.
Δοκιμή: VW Golf 1,6 TDI 105 PS BMT DSG
56.913 Επισκέψεις στο άρθρο (21/4/2014)
Αν θες να είσαι άνετος κυκλοφορώντας σε κάθε οδηγικό τερέν το πετρελαιοκίνητο Golf σου, χωρίς να ζορίζεσαι με συνεχόμενα ανεβοκατεβάσματα, τότε η προσθήκη του DSG κιβωτίου είναι μονόδρομος.
+ Κατανάλωση κινητήρα + επιδόσεις και λειτουργία + ηχομόνωση
+ ποιότητα + χώροι επιβατών και αποσκευών + οδική συμπεριφορά + λειτουργία κιβωτίου
- Απουσία paddles πίσω από το τιμόνι - τέλη κυκλοφορίας
Στη νέα αυτή έκδοση ο 1,6 TDIκινητήρας συνδυάζεται με το εξαιρετικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων DSG, το οποίο συμβάλλει τα μέγιστα στην άνεση του οδηγού ειδικά έπειτα από μεγάλα και απαιτητικά ταξίδια.
Κινητήρας: Αναβαθμισμένος και οικονομικός
Ο 1,6 TDI turbo diesel αποδίδει 105 ίππους και 250 Nm, διαθέτει ραφινάρισμένη λειτουργία, απαλλαγμένος από ενοχλητικούς κραδασμούς και «χροιά ταξί» στο ρελαντί. Στον τομέα της κατανάλωσης ο εν λόγω κινητήρας με τη προσθήκη του 7ταχυτου κιβωτίου απαιτεί ελάχιστα παραπάνω καύσιμο (3,9 λτ./100 χλμ έναντι 3,8 λτ/100 χλμ που θέλει το 5ταχυτο χειροκίνητο κιβώτιο) ενώ ελαφρώς αυξημένες είναι και οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Στην έκδοση με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, εκπέμπει 102 γρ./χλμ συγκριτικά με τα 99 γρ./χλμ για την χειροκίνητη έκδοση. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να πληρώνεται σε ετήσια βάση 91,8 ευρώ για τέλη κυκλοφορίας.
Το VW Golf ξεχωρίζει με τα οδικά χαρακτηριστικά του, ενώ η ύπαρξη του DSG κιβωτίου δεν αφαιρεί τίποτε από την ευχαρίστηση της οδήγησης. Σίγουρα θα θελήσετε paddles πίσω από το τιμόνι.