6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Πιο «επιθετικό» body kit με νέο προφυλακτήρα μπροστά και πλήθος γωνιών συνθέτουν το αμάξωμα του Γερμανικού Hatchback.
Test: VW Golf GTI Clubsport
35.572 Επισκέψεις στο άρθρο (21/7/2017)
Πιο GTI από ποτέ! Η ειδική έκδοση Clubsport ξεχειλώνει τις επιδόσεις και τις οδηγικές αρετές του Golf GTI χαρίζοντας προστιθέμενη αξία στο θρυλικό αρκτικόλεξο, που καθιέρωσε το μικρομεσαίο μοντέλο της VW.
Αν το ζητήσεις, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων δείχνει «ζωντανός» και συμμέτοχος στο παιχνίδι για σωστό πλασάρισμα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Ειδική έκδοση του Golf GTI
- Με 265 άλογα (290 για 10 δλ)
- 0-100 σε 5,9 δλ.
- Από 34.950 ευρώ
To αρκτικόλεξο GTΙ (Grand Tourismo Injection) προέκυψε από την γρήγορη έκδοση της πρώτης γενιάς του VW Golf και εκτός του ότι συνόδεψε κάθε μία από τις 6 επόμενες γενιές του μικρομεσαίου γερμανικού μοντέλου, έμελλε να γίνει και συνώνυμο μιας ολόκληρης κατηγορίας χάτσμπακ μοντέλων με compact αμάξωμα, δυνατό κινητήρα και σπορ «στήσιμο». Σήμερα η γερμανική φίρμα γιορτάζοντας τα 40 χρόνια του Golf και θέλοντας να ακολουθήσει τον «φρεσκότερο» ανταγωνισμό του GTI, παρουσίασε μια «ειδική» έκδοσή του, την Clubsport, η οποία με 265 άλογα (για 10 δλ. και μέσω της διαδικασίας overboost η ιπποδύναμη αυξάνεται στα 290 άλογα) ήρθε με άγριες διαθέσεις.
Ξεχωρίζει σε εικόνα και… τιμή
Μια ματιά είναι αρκετή για να διαπιστώσεις τις αλλαγές στην εμφάνιση (εκτός φυσικά της μαύρης λωρίδας με το λογότυπο Clubsport χαμηλά στο μαρσπιέ), που στοχεύουν στη βελτίωση της αεροδυναμικής, αλλά και της τόνωσης της ούτως ή άλλως ξεχωριστής σχεδίασης του Golf GTi. Έτσι υπάρχει νέος προφυλακτήρας με αεροδυναμικά στοιχεία και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, πίσω διαχύτης, μεγάλη αεροτομή, μαύροι πλευρικοί καθρέφτες, ανασχεδιασμένες απολήξεις εξάτμισης, αποκλειστικής σχεδίασης τροχοί 19 ιντσών (έξτρα) και κόκκινες δαγκάνες φρένων με λογότυπο GTI.
Το VW Golf GTI Clubsport φυσικά εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση έχει και… ξεχωριστή τιμή ξεκινώντας από 34.950 ευρώ για την 3θυρη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 5θ έκδοση ανεβαίνει στις 36.100 ευρώ, ενώ το μοντέλο της δοκιμής (3θ με κιβώτιο DSG) κοστίζει 36.800 ευρώ. Για την 5θυρη υπολογίστε 1.850 ευρώ επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης.
Το VW Golf GTI Clubsport φυσικά εκτός από ξεχωριστή εμφάνιση έχει και… ξεχωριστή τιμή ξεκινώντας από 34.950 ευρώ για την 3θυρη έκδοση με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 5θ έκδοση ανεβαίνει στις 36.100 ευρώ, ενώ το μοντέλο της δοκιμής (3θ με κιβώτιο DSG) κοστίζει 36.800 ευρώ. Για την 5θυρη υπολογίστε 1.850 ευρώ επιπλέον. Σε κάθε περίπτωση ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης.
FAKE JAPAN καθεσαι στο συνεργειο και ξυνεσαι μεχρι να σου φτιαξουν το γερμανικο σου σαπιοσαραβαλο και σ' εχει φαει η βαρεμαρα χαχαχα Εστω κι ετσι σ' εχω κανει να υπογραφεις με ιαπωνικη σημαια φουστιτσα! Εγω ουτε για αστειο δεν θα εβαζα γερμανικη σημαια! Χαιρομαι που σε τσουζω και αφιερωνεις χρονο να ασχολεισαι μαζι μου αλλαααα.... αργεις χαρακτηριστικα! Εχω γεμισει με σχολια και ιαπωνικες σημαιουλες ολα τα αρθρα του Autotriti! Σε ειχα κουρασει ειχες πει ε? Τωρα θα σε ξεκανω!
Οταν εβαζε μπλοκε διαφορικο η Mazda στο MPS των 265 ιππων πριν 10+ χρονια αντι για τετρακινηση, την ελεγαν εμμεσως πλην σαφως τρελη στο Auto Motor und Sport εκεινης της εποχης! Τωρα ομως που το κανει το Golf ολα μια χαρα! Εζησα να το δω κι αυτο! Στα αρνητικα βλεπω το DSG...λογικο...ο,τι πιο ζημιαρικο μετα τους κινητηρες του γκρουπ.
Αχα χα χα άλλη μία πατάτα του group.καποιος αναφέρει για πωλήσεις ότι είναι no 1.Μάλλον οι άλλες ευρωπαϊκές εταιρίες δεν ασχολούνται με Ασία που έχει πάει το group.Ολοι με audi,golf αυτοί την καραμέλα λέτε και δεν βλέπεται ότι δεν μπορούν να μπουν σε στροφή...Έχεις μία ίδια ποιότητα με ένα skoda όπως και με ένα a3 και καλά να πάρεις skoda είσαι και 10.000 μείον αλλά πόσο τούβλο είσαι για να πάρεις ένα a3...Φάτε σανό με τα μπουρδέλα του group που μόνο σπρώχνοντας την πηγαίνανε τα περιοδικάκια και κάντε κάνα test drive σε σοβαρές εταιρίες.
Diesel gate inside!
Εχει επιδοσεις και χωρους ειναι φορτωμενο για να δειχνει διαφορετικο απο τα απλα εξωτερικα αλλα εχει για μενα 3 σοβαρα στοιχεια στα μειονεκτηματα του....ειναι ακριβο ειναι golf και τοσο μετριο οπτικα που ουτε στο ελαχιστο δεν με συγκινει.Εκτος του οτι ειναι vw οποτε και γνωριζω οτι θα εχω στανταρ σε μικρο χρονικο διαστημα σοβαρα προβληματα. 35-36 χιλιαρικα αλλωστε για vw ειναι οπως να το κανουμε πλεονεξια. Αν θελω να ξεχωριζω στο ιδιο επιπεδο τιμης χτυπαω το GT86 που ειναι και σπορ εχει δυνατες επιδοσεις και οδικη συμπεριφορα και πανω απο ολα ειναι αστερι ομορφιας που θα το βλεπω και θα νιωθω υπεροχα περνωντας μαζι του πολλα χρονια ηρεμιας και ανεμελιας γιατι ειναι toyota!
@nolian. Το group πάντως είναι πρώτο και στην λίστα των προστήμων και αποζημιώσεων με το σκάνδαλο των ρύπων.
Eρώτηση πρός το autotriti,γιατί να πάρω το γκόλφ και όχι το Leon Cupra που είναι το ίδιο αμάξι ακριβώς και γλιτώνω και 5000 χιλιάρικα. @Νolian,φίλε μου η MAZDA πουλάει στην μεγαλύτερη αγορά του κόσμου την Αμερική και δεν θα κάτσει να κοιτάξει τι γίνεται στην ευρώπη,στην Αμερική είναι τα λεφτά,όσο αφορά τώτα αν είναι το group vw το μεγαλύτερο στην ευρώπη,ναι είναι, έχει αγοράσει ότι ορφανό υπήρχε,έχει λαδώσει κόσμο και κοσμάκη και οργανισμούς,δημοσιογράφους κτλ,μετά από αυτό αν δεν ήταν και πρώτο κλάφτα χαράλαμπε.Γκε γκε ή νο γκε γκε.Απλά πράματα.
"The top 5 selling car manufacturers in the world are: 1) Toyota is the most popular in 49 countries 2) Volkswagen is the most popular in 14 countries 3) Ford is the most popular in 8 countries 4) Renault is the most popular in 6 countries 5) Skoda is the most popular in 6 countries" Και αυτα την περασμενη χρονια που δεν ηταν και η καλυτερη της Toyota. Που να δειτε φετος τι πανωλεθρια θα παθει το γκρουπακι! Αϊντε γιατι πολυ μας ζαλισατε με το γκολφ που αγοραζουν οι εξυπνοι σε "ολο τον κοσμο"(!!!) ενω οι χαζοι αγοραζουν Toyota και χωρις να βαζουμε και τους υπολοιπους ιαπωνικους κατασκευαστες! ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΜΕΡΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΜΟΝΟ!
@jimeta Εχω σκεφτει ιδιο πραγμα που ειπες και κατεληξα στο εξης:Αν θες να δωσεις κατω απο 30.000 παρνεις το cupra με 300 ιππους πλεον και πιο επιθετικη εμφανιση κατα την αποψη μου.Αν μπορεις και θες να δωσεις περισσοτερα χρηματα για golf,παιρνεις το R που εχει και 4κινηση.Αρα,το gti βγαινει εκτος...
Υπάρχουν ομορφότερα αυτοκίνητα, εξ ίσου ποιοτικά, δυνατά σαφώς πιο αξιόπιστα και με εγγύηση!!!
Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde QV 240 hp
ΧΑΧΑ, ΩΣΤΕ ΕΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ GTI ΤΟΥ 2017 ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΙΣΑΞΙΟ ΜΕ ΕΝΑ ΛΑΝΣΕΡ ΤΟΥ 2000(280 ΑΛΟΓΑ ΜΟΝΙΜΑ Κ ΟΧΙ ΓΙΑ 10''). ΟΣΟ ΓΙΑ ΜΠΛΟΚΕ ΟΛΟ Κ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΖΝΤΑ MPS, FOCUS ST ΘΑ ΕΙΔΑΝ Κ ΘΑ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΤΙ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΛΟΙ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ, ΤΑ ΛΑΝΣΕΡ ΕΒΓΑΙΝΑΝ 400 ΑΛΟΓΑ ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!!!!!!!!! ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ Κ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ
Παρακαλω εξηγηστε μου ενα πραγμα. Πως ειναι δυνατον ολα τα "Γερμανικα" gti ειδικα του ομιλου vw να ερχονται στην Ελλαδα σε παρομοιες (ή και χαμηλοτερες) τιμες με αυτες του εξωτερικου ενω ολα τα υπολοιπα (Peugeot gti, type r κτλ.) να εχουν πολυ ανεβασμενες τιμες. Δεν πληρωνουν δασμους? Υπαρχει ειδικη συμφωνια; Γιατι 34.200 το leon στην Γερμανια, 35.000 το Type r, 35.300 peugeot 308 gti
Απλα οπως παντα στην κορυφη και οι αλλοι να ακολουθουν βριζοντας και ξεφυσωντας κατακοκκινοι...
Συνέλθετε κάποιοι εδώ μέσα, η vw είχε μπλοκέ διαφορικό σε μοντέλα της πάνω από μια δεκαετία, σας διαφεύγει ότι ήταν από τις πρώτες εταιρίες που με το quatro έφερε τα πάνω κάτω στα ράλυ; Μη γράφετε ότι σας κατέβει.
Και να συμπληρώσω λέγοντας σας πως με το Mazda MPS σε 10 χρόνια από τώρα θα πάει η NASA στον ήλιο! Μιλάμε ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ μπροστά, να τα λέμε αυτά...
KATANTISE AIDIA I ANTIPATHEIA GIA TO VW.MIA PLIROFORIA GIA OLOUS.TO GROUP VW EINAI PROTOS SE POLEISIS STH EYROPI GIA POLLOSTI FORA KAI TO GOLF PROTOS STH KATIGORIA TOU.ENO I MAZDA DEN YPARXEI STH LISTA TON POLISEON.H EINAI KAPOU STO TELOS TIS LISTAS.
ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ΤΟ GOLF GTI!!!