Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

VW: Καθυστερεί την ηλεκτρική της ναυαρχίδα για περισσότερα ηλεκτρικά

 Σχολιάστε 
1.783 Επισκέψεις στο άρθρο (16/8/2024)
VW: Καθυστερεί την ηλεκτρική της ναυαρχίδα για περισσότερα ηλεκτρικά

- Αλλαγή πλάνων από τη VW.
- Το λανσάρισμα του Trinity μεταφέρθηκε για το 2032.
- Προτεραιότητα σε νέα ηλεκτρικά και πλατφόρμες.
- Το ηλεκτρικό Golf το πρώτο μοντέλο με την SSP πλατφόρμα.

Αλλαγή πλάνων από τη VW

Το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει την ναυαρχίδα των ηλεκτρικών της Volkswagen και επί του παρόντος είναι γνωστό με την ονομασία Trinity θα παρουσιαστεί αλλά με περίπου έξι χρόνια καθυστέρηση. Αν και το μοντέλο αναμένονταν περί το 2026, εντούτοις όπως έγινε γνωστό από τη μάρκα ενδεχομένως θα το δούμε το 2032. Αιτία για αυτό είναι η αλλαγή στρατηγικής της μάρκας, προκειμένου να δώσει προτεραιότητα σε άλλα ηλεκτρικά που θα ωφελήσουν σε μεγαλύτερο βαθμό τη φίρμα.

Το Trinity θα φτάσει με αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

Την απόφαση αυτή έλαβε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου VW, Oliver Blume, ο οποίος από τη στιγμή που ανέλαβε το πόστο αυτό άλλαξε τα δεδομένα σε σχέση με τον προκάτοχό του, Herbert Diess, που ήταν αυτός ο οποίος έδωσε το πράσινο φως για την εξέλιξη του Trinity. Η VW βασίζει πολλά στο Trinity, το οποίο όταν και θα παρουσιάσει θα είναι εξοπλισμένο με προηγμένο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης και τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 4.

Προτεραιότητα σε νέα ηλεκτρικά και πλατφόρμες

Από τη στιγμή που η ηλεκτρική ναυαρχίδα της VW θα καθυστερήσει, αυτόματα άλλα προϊόντα θα επωφεληθούν. Για παράδειγμα, μια αναβαθμισμένη έκδοση MEB+ της υπάρχουσας πλατφόρμας θα κυκλοφορήσει το 2026. Επιπλέον, η αρχιτεκτονική PPE θα επωφεληθεί από μια σημαντική αναβάθμιση λογισμικού χάρη στη νέα συμφωνία της μάρκας με τη Rivian.

Το ηλεκτρικό Golf το πρώτο μοντέλο με την SSP πλατφόρμα

Από κει και πέρα, το Trinity δεν θα είναι πλέον το πρώτο μοντέλο του Ομίλου VW που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Scalable Systems Platform (SSP). Αντίθετα, το πλήρως ηλεκτρικό Golf της νέας 9ης γενιάς θα είναι το πρώτο μοντέλο της VW που θα βασιστεί στη νέα αρχιτεκτονική. Επιπλέον, τουλάχιστον δύο άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αυτήν την αρχιτεκτονική βρίσκονται στα σκαριά. Ο διάδοχος του ID.4 θα βασίζεται στην SSP και θα φτάσει το 2030, ενώ ένα ολοκαίνουργιο crossover μοντέλο, γνωστό ως T-Sport, πιθανότατα θα κυκλοφορήσει το 2031. Νωρίτερα όλων θα έχουμε δει το ηλεκτρικό ID 2all, αλλά και την σπορ παραλλαγή του, που θα βασιστεί στο ID. GTI Concept και θα πρόκειται για το πρώτο ηλεκτρικό GTI της VW.

TI YOKOHAMA AGORAZO
OPEL