
3.700 ευρώ φθηνότερο το Tivoli των 163 ίππων, που ξεκινά από τα 22.490 ευρώ.
Καλύτερο εξοπλισμό έχει το Vitara των 26.180 ευρώ (π.χ. LED προβολείς και κλιματισμό).
Κερδίζει σε χώρους το KGM, γιατί έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (65 λτ.) και 6 πόντους παραπάνω «αέρα» για το κεφάλι των πίσω.
«Καίει» 2 λτ./100 χλμ. λιγότερα το ήπια υβριδικό Suzuki των 129 ίππων.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
KGM 1,5 T-GDI 163 PS 4WD Vs Suzuki Vitara 1,4 BoosterJet 48V 129 PS AllGrip
Η μεγάλη «δίψα» για μικρά SUV, που ειδικά στην Ελλάδα καταγράφουν πολύ μεγάλα ποσοστά πωλήσεων (άνω του 30%), φέρνει διαρκώς στο προσκήνιο νέες επιλογές. Μία από τις πιο «φρέσκιες» προτάσεις της αγοράς είναι το Tivoli, που επιστρέφει στην χώρα μας μέσω της κορεατικής KGM (πρώην SSangyong), λανσάροντας μεταξύ άλλων και 4κίνητες εκδόσεις.
Αλήθεια είναι πως η κλασική 4κίνηση λείπει από τη σημερινή αυτοκίνηση, για αυτό και το KGM Tivoli 4WD των 163 ίππων αποτελεί μία ενδιαφέρουσα περίπτωση μοντέλου, που βάζει σε πρώτο πλάνο την εξαιρετικά προσιτή τιμή του. Μέχρι πρότινος ο τίτλος του φθηνότερου 4κίνητου μικρού SUV ανήκε στο Suzuki Vitara AllGrip που από το 2014 έως και σήμερα σημειώνει μεγάλη εμπορική επιτυχία, οπότε μόνο θετικό για τον υποψήφιο αγοραστή είναι πως ο ανταγωνισμός διευρύνεται στην κατηγορία με την μεγαλύτερη δυναμική στην χώρα μας.
Συγκρίνουμε σε μετρήσεις και value for money (τιμή, εξοπλισμός, εγγύηση) τα δύο φθηνότερα 4κίνητα μικρά SUV, KGM Tivoli και Suzuki Vitara, στις χειροκίνητες εκδόσεις τους (6άρι κιβώτιο).
3.700 ευρώ φθηνότερο το Tivoli των 163 ίππων, που ξεκινά από τα 22.490 ευρώ
Αποκλειστικά διαθέσιμο σε κινητήρες βενζίνης το 4κίνητο KGM Tivoli των 163 ίππων ξεκινά από τα 22.490 ευρώ (έκδοση Smart). Η γκάμα του μοντέλου έχει δύο πλουσιότερα εξοπλιστικά επίπεδα (Premium, Style), που κοστίζουν 1.000 και 2.000 ευρώ παραπάνω, αντίστοιχα. Αρχική τιμή 26.180 ευρώ έχει το ήπια υβριδικό Suzuki Vitara AllGrip των 129 ίππων, και πάλι με μηχανικό κιβώτιο. Όπως βλέπουμε, αναλόγως της έκδοσης η διαφορά φτάνει μέχρι και τα 3.700 υπέρ του KGM, με το Vitara να αντιπαραβάλει τον πιο πλούσιο εξοπλισμό της δικής του εισαγωγικής έκδοσης GL+.
Καλύτερο εξοπλισμό έχει το Vitara των 26.180 ευρώ (π.χ. LED προβολείς και κλιματισμό)
Πιο συγκεκριμένα, το Suzuki φέρει στάνταρ Full LED προβολείς (σε πίσω φώτα και φώτα ημέρας το KGM), ενώ βλέπουμε επίσης σύστημα αυτόματης εναλλαγής μεσαίας και μεγάλης σκάλας, σύστημα επιτήρησης τυφλού σημείου, αυτόματο κλιματισμό (από 2η έκδοση το Tivoli), καθώς και θερμαινόμενα καθίσματα. Από εκεί και πέρα, σε αμφότερα θα δούμε στάνταρ ζάντες αλουμινίου, 9άρα οθόνη αφής με σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός-πίσω, θερμαινόμενους καθρέπτες, αυτόματη λειτουργία υαλοκαθαριστήρα και κάμερα οπισθοπορείας.
Διαβάστε την αναλυτική συγκριτική δοκιμή των δύο 4κίνητων μικρών SUV, KGM Tivoli και Suzuki Vitara.
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρες - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Οδική συμπεριφορά - Στο δρόμο |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |