Δοκιμάζουμε το VW Passat Alltrack, το οποίο διατίθεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά με τον δίλιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 190 ίππων. Το σύνολο ολοκληρώνεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και 4Motion τετρακίνηση.
Δοκιμή: VW Passat Alltrack 2,0 λτ. με 190 PS
32.863 Επισκέψεις στο άρθρο (14/5/2017)
Το νέο Passat Alltrack είναι η top επιλογή για όποιον θέλει πάρα πολλούς χώρους και άγριες off-road δυνατότητες. Δείτε τώρα την απίστευτη ροπή του, γιατί είναι «οδοστρωτήρας» σε δρόμο και χώμα και πόσα λίτρα αποσκευές χωράει.
Το σίγουρο είναι πως τέτοια αυτοκίνητα δεν φτιάχνουν όλοι οι κατασκευαστές και ότι το Volkswagen Group είναι αυτό που τα τολμάει. Δεν έχουν ίσως νόημα; Δεν βλέπουν κέρδος σε αυτά; Δεν ξέρουμε να απαντήσουμε. Από την άλλη όμως, αυτά τα αμαξώματα, που γεφυρώνουν το κενό ανάμεσα στα επιβατικά και τα SUV/crossover, όπως δηλαδή το Passat Alltrack της δοκιμής έχουν κάτι το ιδιαίτερο και διαφορετικό. Δεν απευθύνονται στον πολύ κόσμο, αλλά σε αυτόν που έχει κάτι συγκεκριμένο στο νου και που στόχο έχει οι καθημερινές διαδρομές να μην είναι… καθημερινές. Για αυτό και -υποκειμενικά- μας αρέσουν.
Χάρη στην ανάρτηση που δουλεύει γρήγορα και την αποτελεσματική τετρακίνηση οι off-road διαδρομές μπορούν να γίνουν απολαυστικές.
Στην περίπτωση, τώρα, του VW Passat Alltrack της δοκιμής, το έργο το έχουμε μάλλον ξαναδεί, είτε πάλι ως Alltrack, είτε με την κωδική ονομασία Allroad, είτε ως Scout, ακόμη και ως Freetrack/X-Perience. Ως βάση, δηλαδή, παίρνουμε την στέισον βάγκον εκδοχή ενός επιβατικού, τη ψηλώνουμε κατά 3-4 πόντους, βάζουμε τετρακίνηση και ανακατεύουμε τα υλικά. Όμως για να πετύχει η συνταγή, χρειάζεται και η σωστή δοσολογία. Ας δούμε επομένως, πόσο καλά δένουν τα υλικά στο Passat Alltrack.
Στα 44.900 ευρώ
Η τιμή του VW Passat Alltrack στην έκδοση με τον 2λιτρο diesel κινητήρα των 190 ίππων της δοκιμής (συνδυάζεται αποκλειστικά με DSG) ορίζεται στα 44.900 ευρώ, ακριβώς το ίδιο κοστίζει η βενζινοκίνητη έκδοση με τα 220 άλογα, ενώ η μικρότερη diesel με τον 150άρη 2λιτρο κινητήρα κοστίζει 36.800 ευρώ. Σε σχέση με το sedan και Variant αμάξωμα η διαφορά κρίνεται μάλλον μεγάλη, όπως σχετικά μεγάλη είναι και η απόσταση με μια αντίστοιχη εκδοχή του Tiguan. Ok, ναι το Tiguan είναι λιγότερο ευρύχωρο, είναι όμως και πιο SUV… ¶ρα; Η απάντηση είναι εύκολη: Αυτοί που θέλουν άφθονους χώρους και να βγαίνουν συχνά μακριά από την άσφαλτο, πρέπει να του ρίξουν μια προσεκτική ματιά.
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3!
Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές.
Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 .
ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Στην κατηγορια αυτη και αφου εισαι λατρης της περιπετειας των τεραστιων εσωτερικων χωρων και της απολυτης εκτος δρομου κινησης με αξιοπιστια και ποιοτητα μοναδικη δινεις 46.450 και αγοραζεις το διλιτρο Subaru Outback αξια γνωστη σαν ονομα και με τετρακινηση που δεν την φτανει κανεις και οργωνεις καθε σπιθαμη εδαφους καθε μορφης χωρις το παραμικρο προβλημα στο κεφαλι σου....τελος!!
Πολυ αλμυρος ο passatεμπος...
Το σχόλιο μου παρακαλώ γιτί το σβήσατε;αν δεν θέλετε να γράφουμε την γνώμη μας εμείς οι αναγνώστες όσο και να σας πονάει η αλήθεια τουλάχιστον κόψτε τα σχόλια να μην σχολιάζουν οι αναγνώστες να μην σας εκθέτουμε,δηλαδή αν από το πρωϊ μέχρι το βράδυ λέμε τα καλύτερα για το group vw θα μας τα περνάγατε;ημαρτον πια.
Και σε μαύρο χρωματάκι κάνει και για νεκροφόρα το πανάσχημο κάρο της vw.
Πολύ καλό αυτοκίνητο και με.εξαιρετική ποιότητα αλλά η αντιπροσωπεία ως συνήθως κοιμάται.Μα είναι δυνατόν 44000?Είναι πάρα πολλά χρήματα χώρια που με αυτά παίρνεις ένα...S3! Ποιος θα πάει να πάρει ένα Passat με τόσα χρήματα?Ας είμαστε ρεαλιστές. Δεν έχουν άδικο τα τζαπόνια που κράζουν μετά με αυτά τα τραγελαφικά που βλέπουν!
Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό, τα χρήματα βέβαια αρκετά. Νομίζω ότι σε αυτά τα χρήματα η πιο ορθολογική επιλογή είναι το AUDI Q5, που είναι το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας.
Αν και φαν του γκρουπ VAG το θεωρω ασχημο και αρκετα ακριβο,για μαζευτειτε λιγο εκει στη VW εχετε ξεφυγει μου φαινεται
Se auta ta lefta pairneis to tiguan kai me perissotera extra -an 8es na pareis vw. Sunh8ws omws autos pou 8a dwsei 40K+ eurw 8a parei audi, mercedes h bmw pou einai kai logiko.
το 1/3 της τιμης (ή και παραπανω) είναι φόροι αγοράς. Τι να πουμε και για την συντηρηση (τεκμηριο, τέλη ). Ωραιο ως στεισον βαγκον και σε απλό 1.4 . ΠΡΟΣ AUTOTRITI: γιατί δεν ανοιγουν οι φωτογραφιες των αρθρων, πέραν της πρώτης;
Απάντηση: Θα διορθωθεί άμεσα, ευχαριστούμε για την παρατήρηση.