Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf έχει δύναμη και προσφέρει καλές επιδόσεις, φορτίζει πλήρως σε 8 ώρες και η αυτονομία αγγίζει στην πράξη τα 140 χλμ.
Κινητήρας: Σβέλτα και με ροπή από τις 0 σ.α.λ.
Το VW e-Golf εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων, ενώ οι μπαταρίες του βρίσκονται σε ένα ειδικό πλαίσιο κάτω από τις δύο σειρές καθισμάτων (ζυγίζουν 318 κιλά), χωρίς να κλέβουν πολύ χώρο από το πορτ-μπαγκάζ (343 λίτρα, έναντι 380 του συμβατικού). Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ τριών οδηγικών προφίλ, που διαφοροποιούν τη λειτουργία του. Στη επιλογή Normal, ο κινητήρας διατηρεί τη μέγιστη απόδοσή του (115 PS και 270 Nm). Ακολουθεί το Eco, στο οποίο η διαθέσιμη ισχύς μειώνεται στους 95 ίππους και η ροπή στα 220 Nm, ενώ διαφοροποιείται και η απόκριση του γκαζιού. Αντίστοιχα μειώνεται η τελική ταχύτητα στα 115 χλμ./ώρα (140 χλμ./ώρα στο Normal) και το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 13,1 δλ. (10,4 δλ. στο Normal). Η τρίτη και πιο οικολογική επιλογή Eco+ μειώνει περαιτέρω την ισχύ στους 75 ίππους και τη ροπή στα 175 Nm, ενώ αλλάζει και πάλι η απόκριση του πεντάλ του γκαζιού και απενεργοποιεί το air condition. Η τελική ταχύτητα μειώνεται στα 90 χλμ./ώρα και οι επιδόσεις αρκούν μόνο για ήπια κίνηση εντός πόλεως. Όσο τέλος για την μέγιστη αυτονομία που μπορεί να επιτύχει το e-Golf, αυτή θεωρητικά είναι τα 190 χλμ., μιας και αυτό εξαρτάται από τον τρόπο οδήγησης. Εμείς κατά την δοκιμή του, προτιμήσαμε τις επιλογές Normal και Eco, και μείναμε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αυτονομία (το φορτίζαμε κάθε δύο μέρες και καλύπταμε στην πράξη 140 χλμ.), αλλά και τις επιδόσεις του χάρη στη διαθέσιμη ροπή από το μηδέν. Με λίγα λόγια, κατάφερε να μας βάλει και εμάς στην πρίζα και πρέπει να του αναγνωρίσουμε! Όσον για την κατανάλωση; Το trip έγραψε 15,5 kWh/100 χλμ., κάτι που μεταφράζεται σε 3,5 ευρώ. Καθόλου άσχημα!
Ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf έχει δύναμη και προσφέρει καλές επιδόσεις, φορτίζει πλήρως σε 8 ώρες και η αυτονομία αγγίζει στην πράξη τα 140 χλμ.
Θα δωσω 39 χιλιαρικα για τον γερμανικο κουβα...τοσα λεφτα για vw,που ακουστηκε...με αυτονομια μοτοποδηλατου?? Ρε πανε καλα τα γερμανα....ειναι σοβαροι οι γοτθοι?? Να το τριψετε στην κουτρα σας το καμινετο,ψωριαριδες!!
Όχι άλλο Σανό όχι άλλο group...ακόμα και με ρεύμα, θα έχει κάνα λογισμικό που θα κλέβει πάλι...
Πεταμενα λεφτα για ενα αμαξι που μονο μετακινηση εντος πολης εξυπηρετει και αυτη με το ζορι! Με τα μισα λεφτα παιρνεις αμαξαρα πετρελαιο τελευταίας γενιας με adblue !!
Einai asumforo. 3.5 eurw gia 100km me ola ta problhmata pou 8a bgalei einai analogika polu perissotera apo ta 5-6 eurw pou 8es gia ena golf me sumbatiko moter kai malista na exeis kai to agxos na meineis sto dromo apo mpatareia. Me tipota den 8a to epairna.
190 χλμ αυτονομία με 38.500 ευρώ δε πας πουθενά απλά! Να πάρω ένα τέτοιο κουβά και να μη μπορώ να πάω Αθήνα - Πάτρα; Για να μη πω Αθήνα - Θεσσαλονίκη!
Φίλοι συν-αναγνώστες καλά θα κάνετε να μην κρίνετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα είναι απαγορευτικό το κόστος του για εμάς (και για κάμποσα χρόνια θα συνεχίσει να είναι) οπότε κανείς μας δεν πρόκειται να πετάξει τόσα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εδώ, τέτοια οχήματα έχουν αντικίνητρα απόκτησης (φόρος πολυτελείας λόγω εργοστασιακής τιμής). Μέχρι και στα υβριδικά για τους ίδιους λόγους έχουν επιβληθεί αντικίνητρα. Στην Νορβηγία ας πούμε έχουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου οπότε και το Nissan leaf έχει κάνει θραύση. Στο Ελλάντα ίσως δούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καμιά δεκαετία
1585 κιλά...