5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ηλεκτρικό Golf όχι μόνο δεν έχει να ζηλέψει από τα συμβατικά, με τον θερμικό κινητήρα, αλλά είναι και καλύτερο σε κάποιους τομείς.
Test: VW e-Golf
28.437 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2016)
Το ηλεκτρικό Golf δεν καίει σχεδόν τίποτα αλλά κοστίζει και 38.500 ευρώ. Είναι μία πρόταση που την υποδεχόμαστε πολύ θερμά, γιατί με αυτήν οδηγούμε το μέλλον. Και εξηγούμε αμέσως παρακάτω…
Προφανώς και η απουσία θορύβου από το μοτέρ είναι κάτι πρωτόγνωρο που σε ξενίζει εκ πρώτης αλλά τελικά σε κερδίζει μόλις το συνηθίσεις.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Με μέγιστη αυτονομία 190 χιλιόμετρα
- 10,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα
- Καταναλώνει 12,7 kWh/100 χλμ.
- Κοστίζει 38.500 ευρώ
Οι αναλυτές λένε πως τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κατέχουν το 2030 περίπου το 25 με 30% των πωλήσεων, την ώρα που σήμερα καταλαμβάνουν μόλις το 1,3%. Μιλάμε δηλαδή για μία τεράστια αύξηση τα επόμενα χρόνια, οι πρώτες ενδείξεις της οποίας έχουν ξεκινήσει από σήμερα. Και αν όχι στη χώρα μας, σίγουρα επί ευρωπαϊκού εδάφους. Πάντως, προς το παρόν οφείλουμε να πούμε πως τα ηλεκτρικά οχήματα δεν συμφέρουν τον καθημερινό χρήστη, παρά σε συγκεκριμένες περιπτώσεις και ανάλογα με τη νομοθεσία. Παρόλα αυτά, τα υποδεχόμαστε πολύ θετικά γιατί μέσω αυτών γευόμαστε λίγο από την αυτοκίνηση του μέλλοντος…
Golf με μπαταρίες
Στην προκειμένη περίπτωση, μοντέλο δοκιμής είναι το ηλεκτρικό Golf, το οποίο όπως είναι λογικό βασίζεται στην ίδια βάση, όμως έχει υποστεί τις απαραίτητες «ηλεκτρικές» τροποποιήσεις. Ξεκινώντας με την εξωτερική εμφάνιση, το e-Golf διαφοροποιείται από τις συμβατικές εκδόσεις με την κλειστή μάσκα η οποία διατρέχεται από μία μπλε ρίγα (χαρακτηριστικό των ηλεκτρικών εκδόσεων της Volkswagen), τα φώτα ημέρας σε σχήμα C (τεχνολογίας LED), τις ειδικής σχεδίασης ζάντες, την πίσω αεροτομή και τα ελαστικά με χαμηλή αντίσταση κύλισης.
Αντίστοιχα, επεμβάσεις έχουν γίνει και στο εσωτερικό του μοντέλου. Πιο συγκεκριμένα, στον πίνακα οργάνων αντί για το στροφόμετρο υπάρχει ένα αναλογικό όργανο που απεικονίζει τη λειτουργία του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης, ενώ μέσα στο ταχύμετρο βρίσκεται και το αναλογικό όργανο για το επίπεδο της ενέργειας που έχει απομείνει στην μπαταρία. Σημειώστε επίσης, ότι υπάρχει ύφασμα (ή δέρμα προαιρετικά) σε ειδικό χρωματισμό, ενώ υπάρχουν και ραφές σε μπλε χρώμα σε τιμόνι, λεβιέ, πατάκια και καθίσματα. Σε γενικές γραμμές δηλαδή και εδώ έχουμε πινελιές που αποκαλύπτουν τον ηλεκτρικό χαρακτήρα του. Κατά τα άλλα, η ποιότητα κατασκευής και η εργονομία είναι κορυφαίες, όπως και στα συμβατικά Golf.
Θα δωσω 39 χιλιαρικα για τον γερμανικο κουβα...τοσα λεφτα για vw,που ακουστηκε...με αυτονομια μοτοποδηλατου?? Ρε πανε καλα τα γερμανα....ειναι σοβαροι οι γοτθοι?? Να το τριψετε στην κουτρα σας το καμινετο,ψωριαριδες!!
Όχι άλλο Σανό όχι άλλο group...ακόμα και με ρεύμα, θα έχει κάνα λογισμικό που θα κλέβει πάλι...
Πεταμενα λεφτα για ενα αμαξι που μονο μετακινηση εντος πολης εξυπηρετει και αυτη με το ζορι! Με τα μισα λεφτα παιρνεις αμαξαρα πετρελαιο τελευταίας γενιας με adblue !!
Einai asumforo. 3.5 eurw gia 100km me ola ta problhmata pou 8a bgalei einai analogika polu perissotera apo ta 5-6 eurw pou 8es gia ena golf me sumbatiko moter kai malista na exeis kai to agxos na meineis sto dromo apo mpatareia. Me tipota den 8a to epairna.
190 χλμ αυτονομία με 38.500 ευρώ δε πας πουθενά απλά! Να πάρω ένα τέτοιο κουβά και να μη μπορώ να πάω Αθήνα - Πάτρα; Για να μη πω Αθήνα - Θεσσαλονίκη!
Φίλοι συν-αναγνώστες καλά θα κάνετε να μην κρίνετε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σύμφωνα με τα ελληνικά δεδομένα. Σίγουρα είναι απαγορευτικό το κόστος του για εμάς (και για κάμποσα χρόνια θα συνεχίσει να είναι) οπότε κανείς μας δεν πρόκειται να πετάξει τόσα χρήματα για ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Εδώ, τέτοια οχήματα έχουν αντικίνητρα απόκτησης (φόρος πολυτελείας λόγω εργοστασιακής τιμής). Μέχρι και στα υβριδικά για τους ίδιους λόγους έχουν επιβληθεί αντικίνητρα. Στην Νορβηγία ας πούμε έχουν ισχυρά κίνητρα για την απόκτηση ηλεκτρικού αυτοκινήτου οπότε και το Nissan leaf έχει κάνει θραύση. Στο Ελλάντα ίσως δούμε ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε καμιά δεκαετία
1585 κιλά...