Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.
Πρώτη Δοκιμή: VW e-Golf
Αθήνα-Λαμία με 3 ευρώ! Το ανανεωμένο ηλεκτρικό Golf δεν «πίνει», δεν «καπνίζει», είναι ισχυρότερο από πριν και αύξησε σημαντικά την αυτονομία του. Ωστόσο κοστίζει 38.800 ευρώ, που σημαίνει πως ακόμη δεν συμφέρει ως αγορά κάτι που όμως δεν μειώνει την αξία του ως προπομπό των πραγμάτων που έρχονται οσονούπω στην αυτοκίνηση…
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Εσωτερικό: Ποιοτικό, πλούσια εξοπλισμένο και high-tech
Όπως και στο προηγούμενο e-Golf, έτσι και στο ανανεωμένο υπάρχουν χαρακτηριστικές «ηλεκτρικές» πινελιές, όπως οι μπλε ραφές σε τιμόνι, λεβιέ, πατάκια και καθίσματα και τα «ειδικά» στοιχεία στον πίνακα οργάνων.
Xώροι: Παραμένει ευρύχωρη η καμπίνα, αλλά η μπαταρία «έφαγε» 39 λίτρα αποσκευών
Η καμπίνα δεν έχει χάσει τίποτα από την… απλάδα, που χαρακτηρίζει όλα τα Golf, με αρκετό αέρα για τα πόδια και τα κεφάλια των επιβατών.
Μέχρι που πάει και πόσο καίει;
Η απάντηση δεν είναι τόσο απλή, αφού η αυτονομία κίνησης του e-Golf με full μπαταρίες εξαρτάται από το οδηγικό πρόγραμμα που θα επιλεχθεί, τον τρόπο που χειρίζεται το πεντάλ του γκαζιού ο οδηγός του, αλλά και το πόση ενέργεια χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο για τις διάφορες λειτουργίες του (π.χ. κλιματισμός). Υπάρχουν 3 προγράμματα λειτουργίας (Normal με πλήρη ισχύ, Eco και Eco+ για μέγιστη αυτονομία με μειωμένη ισχύ κινητήρα και ροπή).
Kινητήρας-Επιδόσεις: Πάει «αέρα» και καίει 1,5 ευρώ/100 χλμ.
Σε σχέση με πριν ο ηλεκτροκινητήρας του e-Golf έχει κερδίσει 21 άλογα, φτάνοντας στα 136, ενώ η ροπή από τα 270 έφτασε στα 290 Nm.
Στο δρόμο – ¶νετο και αθόρυβο, αλλά δεν κρύβει το βάρος του
Η απουσία του ήχου από τον κινητήρα, η παροχή όλης της ισχύς και της ροπής από χαμηλά, αλλά και το φρενάρισμα που πραγματοποιείται αμέσως μόλις αφεθεί το πεντάλ του γκαζιού και χωρίς καν το πάτημα του φρένου (ειδικά με τον επιλογέα του μονοτάχυτου κιβωτίου στη θέση Β), αλλάζει τις συνήθειες και τον τρόπο οδήγησης του οδηγού του.
Διαβάστε ολόκληρη την αναλυτική Πρώτη Δοκιμή του VW e-Golf στο νέο τεύχους του περιοδικού AutoΤρίτη που θα κυκλοφορήσει στις 25/7.
Τι ειναι 38.800 για vw? Αστειο ποσο....τρεξτε γρηγορα να το αγορασετε γιατι περα απο ευκαιρια οπως καθε μοντελο της συγκεκριμενης εταιρειας ειναι και ομορφο!!! Παλι καλα που σκαει και λιγο το χειλακι μας της ζεστες μερες του καλοκαιριου με της ανοησιες των γερμαναραδων που ψαχνουν θυματα για της ηλεκτρικες ψηστιερες τους!!
@ Πειραιώτης. Mην δαγκωθείς κατά λάθος και δηλητηριαστείς. Την ξέρεις την παροιμία που λέει όσα δεν φτάνει η αλεπου? Ακριβώς αυτό.. Για πες μας και τι αυτοκίνητο οδηγείς για να ψαρώσουμε που έχεις και άποψη για όλα... Αμέτρητο το κομπλέξ σου....
Και τι εισαι εσυ ρε γιαλαντζι σχιστοματη με γερμανικο αιμα στης φλεβες σου που θα σου δωσω λογο για τα λεγομενα μου? Υπαλληλος της γερμανικης πρεσβειας,πονεμενος κατοχος vw,εργαζεσαι σε κλαδο συμφεροντων των γοτθων,η απλα πιστευεις πως εισαι κατι σημαντικο για να σε προσεξουμε επειδη συμπαθεις την φαρα των ουνων? Μαζεψε την μαγκια σου και τρεχα σε κανενα συνεργειο παρεα με το αμαξακι σου να πεις τον πονο σου απιθανε χαζουλη που θα με πεις και κομπλεξικο.....παιδακι με τατουαζ στο μπρατσο!
Η VW παράγει πλέον αναξιόπιστα και πολύ ακριβά αυτοκίνητα. Η αντιπροσωπεία της στην Ελλάδα αντιμετωπίζει τους δυστυχείς που εμπιστεύθηκαν την VW ως Keiser του αυτοκινήτου στον οποίο πρέπει να έχουμε ευγνωμοσύνη που μας επιτρέπει να ακουμπάμε τις ιερές κατασκευές του. Εννοείται πως οι ατελείωτες και σοβαρές βλάβες που βγάζουν τα μοτέρ της VW οφείλονται στα ελληνικά καύσιμα, στον καιρό, στους εξωγήινους, στα ζώδια, όμως ΠΟΤΕ στην ιερή εταιρεία της Αγίας Γερμανικής Αυτοκρατορίας