Αντλώντας έμπνευση από το Beetle «Special Bug» του 1982, το VW up! Special Edition βάφεται στη χρυσαφί απόχρωση Savana Gold, με τους μαύρους καθρέπτες και τροχούς να δημιουργούν μια όμορφη αντίθεση.
VW up! Special Edition
6.573 Επισκέψεις στο άρθρο (9/6/2017)
Το VW up! GTI απευθύνεται σε αυτούς που τους αρέσει ο δυναμισμός. Όσοι πάλι έλκονται από την πολυτέλεια και την κομψότητα, έχουν την επιλογή της νέας έκδοσης Special Edition. Ας γνωρίσουμε τη νέα εκδοχή του γερμανικού μίνι.
Αφού ετοίμασε την έκδοση GTI, η VW προσπαθεί να κάνει το up! πιο θελκτικό, απευθυνόμενη σε διαφορετικό κοινό το οποίο επιζητά περισσότερη πολυτέλεια. Αντλώντας έμπνευση από το Beetle «Special Bug» του 1982, το VW up! Special Edition βάφεται στη χρυσαφί απόχρωση Savana Gold, με τους μαύρους καθρέπτες και τροχούς να δημιουργούν μια όμορφη αντίθεση.
Εναλλακτικά, το αυτοκίνητο μπορεί να αποκτηθεί σε μαύρο χρώμα (Black Pearl) με τροχούς 17 ιντσών στη χρυσή απόχρωση Savana Gold. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν γκρι γραφικά στα οποία αναγράφεται το «Special».
Εναλλακτικά, το αυτοκίνητο μπορεί να αποκτηθεί σε μαύρο χρώμα (Black Pearl) με τροχούς 17 ιντσών στη χρυσή απόχρωση Savana Gold. Αμφότερα τα μοντέλα διαθέτουν γκρι αυτοκόλλητα γραφικά στη βάση των θυρών, στα οποία αναγράφεται το «Special».
Η VW δε δημοσιεύει ακόμα εικόνες του εσωτερικού, αλλά μας ενημερώνει πως το αυτοκίνητο διαθέτει μαύρο ουρανό, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και κρυφό φωτισμό. Οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν το ταμπλό και τα καθίσματα στην απόχρωση Savana Gold.
Οι παραγγελίες ξεκίνησαν ήδη στη Γερμανία, με το μαύρο μοντέλο να ξεκινά από τα 13.625 ευρώ, ενώ το χρυσό είναι 150 ευρώ πιο ακριβό. Όποιοι επιθυμούν οικονομία κίνησης, μπορούν να επιλέξουν την έκδοση με το φυσικό αέριο που διαθέτει τον 1.0 TGI κινητήρα και κοστίζει από 16.600 ευρώ, ενώ διατίθεται μόνο σε μαύρο χρώμα.
Η κωμωδία του ανύπαρκτου κουβά του λαμογιογκρούπ vw συνεχίζεται,αλλά το autotriti το αποθεώνει σύμφωνα με το καθήκον που πρέπει να επιτελέσει,αν και έπρεπε να ονομαστεί special ασχήμια και αποτυχία,και φτάνουμε να αναφωνήσουμε o tempora o mores.
Στη κατηγορία με C1, Aygo κτλ είναι ΕΤΗ φωτός μπροστά σε οδηγική αίσθηση, σε χώρους κτλ. Η ομορφιά είναι τελείως υποκειμενικό θέμα και δεν θα σχολιάσω. Γούστα είναι αυτά. Οποίος όμως οδηγήσει C1, Aygo, το up και πει το αντίθετο, ας μην ασχοληθεί ξανά με αυτοκίνητο...
Σε σχέση με τα κουβαδάκια C1-Aygo-108 είναι πολύ μπροστά ειδικά στο δρόμο όπου για πλάκα πηγαίνουν με 140 χλμ τη στιγμή που τα άλλα τα παίρνει ο αέρας και μάλιστα χωρίς τα προβλήματα αξιοπιστίας που διατυμπανίζετε κάθε τρεις και λίγο.Τώρα η εμφάνιση είναι πάντα υποκειμενική.Εμένα μου αρέσει προσωπικά.Το Mii είναι πιο άσχημο και το Citigo.
Οτι και να του προσθεσουν ειναι ασχημο και μαλιστα πολυ,που ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να κοιταξει στα ματια fiat 500-aygo-twingo,αλλα σαν κλασικο vw τα καλα λογια ευκολα βγαινουν απο το στομα βλεπω σαν υμνος!!
15000 € κοντά για μια αναξιόπιστη γερμανική πατατα,η κατρακύλα του γκρουπ στο μεγαλείο της, τη στιγμη που χτυπας mikra clio yaris κία χιουνται κι ενα σωρο αξιόπιστα αυτοκινητακια μ αυτα τα λεφτά,αλλά ξέχασα αυτά δεν ειναι καλα αυτοκινητα γιατι δεν έχουν αφρολέξ στο ...cock pit
Η κωμωδία του ανύπαρκτου κουβά του λαμογιογκρούπ vw συνεχίζεται,αλλά το autotriti το αποθεώνει σύμφωνα με το καθήκον που πρέπει να επιτελέσει,αν και έπρεπε να ονομαστεί special ασχήμια και αποτυχία,και φτάνουμε να αναφωνήσουμε o tempora o mores.
Στη κατηγορία με C1, Aygo κτλ είναι ΕΤΗ φωτός μπροστά σε οδηγική αίσθηση, σε χώρους κτλ. Η ομορφιά είναι τελείως υποκειμενικό θέμα και δεν θα σχολιάσω. Γούστα είναι αυτά. Οποίος όμως οδηγήσει C1, Aygo, το up και πει το αντίθετο, ας μην ασχοληθεί ξανά με αυτοκίνητο...
Σε σχέση με τα κουβαδάκια C1-Aygo-108 είναι πολύ μπροστά ειδικά στο δρόμο όπου για πλάκα πηγαίνουν με 140 χλμ τη στιγμή που τα άλλα τα παίρνει ο αέρας και μάλιστα χωρίς τα προβλήματα αξιοπιστίας που διατυμπανίζετε κάθε τρεις και λίγο.Τώρα η εμφάνιση είναι πάντα υποκειμενική.Εμένα μου αρέσει προσωπικά.Το Mii είναι πιο άσχημο και το Citigo.
Οτι και να του προσθεσουν ειναι ασχημο και μαλιστα πολυ,που ουτε στο ελαχιστο δεν μπορει να κοιταξει στα ματια fiat 500-aygo-twingo,αλλα σαν κλασικο vw τα καλα λογια ευκολα βγαινουν απο το στομα βλεπω σαν υμνος!!
15000 € κοντά για μια αναξιόπιστη γερμανική πατατα,η κατρακύλα του γκρουπ στο μεγαλείο της, τη στιγμη που χτυπας mikra clio yaris κία χιουνται κι ενα σωρο αξιόπιστα αυτοκινητακια μ αυτα τα λεφτά,αλλά ξέχασα αυτά δεν ειναι καλα αυτοκινητα γιατι δεν έχουν αφρολέξ στο ...cock pit