ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Voge SR1 – 125άρι με εξοπλισμό 300αριού

23.656 Επισκέψεις στο άρθρο (29/10/2024)
Voge SR1 – 125άρι με εξοπλισμό 300αριού
6 Φωτογραφίες »

- Υδρόψυκτος κινητήρας 11,6 αλόγων με ψεκασμό της Bosch.
- Δισκόφρενα εμπρός πίσω με δικάναλο ABS και Traction Control.
- Keyless κλείδωμα και κάμερα καταγραφής (Dash Cam).
- Στα μόλις 2.595 ευρώ, έτοιμο να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό.

Υδρόψυκτος κινητήρας 11,6 αλόγων με ψεκασμό της Bosch

Τα Scooter 125cc αποτελούν το πιο οικονομικό μέσο για την μετακίνηση στις μεγαλουπόλεις, όπου η κίνηση έχει κάνει τις καθημερινές διαδρομές να μοιάζουν «κόλαση» με το αυτοκίνητο, τόσο από άποψη χρόνου όσο και χρημάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι τα Scooter 125cc αποκτούν όλο και μεγαλύτερο κοινό από το χώρο του αυτοκινήτου και μια από τις πιο δυνατές προτάσεις ακούει στο όνομα Voge SR1.
 Στην καρδιά του βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος κινητήρας 124,9cc, που αποδίδει 11,6 άλογα στις 8.500 σαλ και 11 Nm ροπής στις 6.500 σαλ, με την Bosch να φροντίζει για τον ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Η κατανάλωση καυσίμου (όπως ήταν αναμενόμενο) κινείται σε χαμηλά επίπεδα, με την δοκιμή του Moto Τρίτη να δείχνει ότι το Voge SR1 δεν χρειάζεται πάνω από 2,8 λίτρα καυσίμου για να διανύσει 100 χλμ, κάτι που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με το ντεπόζιτο των 8 λίτρων, η αυτονομία του Scooter αγγίζει τα 280 χιλιόμετρα.

Δισκόφρενα εμπρός πίσω με δικάναλο ABS και Traction Control

Η Voge μας έχει συνηθίσει στον πλούσιο εξοπλισμό στα μοντέλα της – κάτι το οποίο διατηρεί και στα «μικρά» 125άρια – και έτσι το SR1 διαθέτει μία δικάναλη μονάδα ABS που ελέγχει τη λειτουργία της εμπρός διπίστονης δαγκάνας που πιάνει στον δίσκο των 260mm και την μονοπίστονη δαγκάνα πίσω με τον δίσκο των 220mm. Tο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιό του συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω με ρυθμιζόμενη προφόρτιση, ενώ το βάρος του Scooter ανέρχεται στα 139 κιλά πλήρες υγρών. Στον στάνταρ εξοπλισμού περιλαμβάνεται επίσης το Traction Control, το οποίο ειδικά για νέους αναβάτες μπορεί να αποβεί σωτήριο στο πέρασμα από ένα ολισθηρό ή βρεγμένο οδόστρωμα.
Ένα ακόμα στοιχείο εξοπλισμού που δεν συναντάμε σε πολλά  μικρά Scooter  είναι το ESS, δηλαδή το σύστημα προειδοποίησης απότομου φρεναρίσματος, που ενεργοποιεί τα αλάρμ για να ειδοποιήσει τους αναβάτες που έρχονται από πίσω σε περίπτωση απότομης μείωσης της ταχύτητας.

Keyless κλείδωμα και κάμερα καταγραφής (Dash Cam)

Κάτω από τη σέλα του Voge SR1 υπάρχει αποθηκευτικός χώρος 26 λίτρων, που μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει ένα Jet ή ένα μικρό Full Face κράνος και μερικά μικροαντικείμενα του αναβάτη, όπως γάντια ή αδιάβροχο. Έξτρα αποθηκευτικός χώρος για μικροπράγματα υπάρχει στο πρακτικό ντουλαπάκι στην ποδιά (όπου βρίσκουμε και μια θύρα φόρτισης USB), ενώ στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται και σχάρα, πάνω στην οποία μπορεί να τοποθετηθεί και μία κεντρική βαλίτσα.
Το κεντρικό κλείδωμα είναι φυσικά Keyless, όπως σε όλα τα scooter της Voge και ενισχύει την αντικλεπτική του προστασία, ενώ το SR1 αναγνωρίζει το κλειδί-πομπό από μεγάλη απόσταση.
Παράλληλα, κάτι που είδαμε για πρώτη φορά σε Scooter της ελληνικής αγοράς (που είναι κοινό και στο SR4 της Voge) είναι η πολύ χρήσιμη κάμερα καταγραφής δεδομένων (Dash Cam), που καταγράφει τις διαδρομές σας και τις αποθηκεύει αυτόματα σε κάρτας μνήμης (προδιαγραφών τουλάχιστον Class 10 και με χωρητικότητα 128GB) στην ειδική εσοχή που υπάρχει στο δεξί μέρος του καταγραφικού (μπροστά στο χώρο της σέλας, πίσω από ένα κάλυμμα, δίπλα στην μπαταρία).

Στα μόλις 2.595 ευρώ, έτοιμο να «χτυπήσει» τον ανταγωνισμό

Τα φωτιστικά σώματα του SR1 είναι όλα τεχνολογίας LED και παρέχουν μεγάλα επίπεδα ορατότητας ακόμα και σε μη φωτιζόμενους δρόμους, ενώ στον εμπρός διπλό προβολέα υπάρχουν και κομψά φώτα ημέρας DRL, που ενισχύουν την αισθητική του. Η οθόνη που αναλαμβάνει την πληροφόρηση του αναβάτη είναι έγχρωμη, TFT , με ένα στροφόμετρο να περνάει επάνω από την ένδειξη της ταχύτητας στο επάνω μέρος της οθόνης και τις υπόλοιπες πληροφορίες να είναι σωστά και κατανοητά δομημένες. Το ύψος της σέλας είναι στα 775mm, καθιστώντας το προσβάσιμο στο ευρύ κοινό, ενώ τα ελαστικά του είναι διαστάσεων 110/70 εμπρός και 130/70 πίσω και τοποθετούνται σε χυτούς αλουμινένιους τροχούς 14 και 13 ιντσών αντίστοιχα. Η τιμή του "υπερεξοπλισμένου" αυτού Scooter από την Voge είναι στα μόλις 2.595 ευρώ καθιστώντας το μία από τις πιο Value for Money επιλογές στην κατηγορία του.

EPILEGONTAS LEASING
EGYHSH ELASTIKON