Τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά του SR1 είναι πολύ δυνατά στα χαρτιά και έμενε να αποδειχθεί στην πράξη το επίπεδο του νέου σκούτερ της Voge. Όπως προαναφέρθηκε τόσο η σέλα όσο και ο χώρος για πόδια κάνουν την πολύωρη παραμονή στη σέλα μια εύκολη υπόθεση για τον αναβάτη, ενώ η γεωμετρία του είναι προσανατολισμένη στην ευελιξία και αυτό γίνεται εμφανές από την πρώτη στιγμή, καθώς το Voge ελίσσεται ανάμεσα στην κίνηση, με το ψηλά τοποθετημένο τιμόνι να βρίσκεται πάνω από τους καθρέπτες των συμβατικών αυτοκινήτων.
Η προθυμία του στην αλλαγή κατεύθυνσης και τα «γρήγορα» αντανακλαστικά του μπορούν να σε βγάλουν από μια δύσκολη θέση, ενώ το μεγάλο και ικανοποιητικό κόψιμο του τιμονιού θα σου επιτρέψει να μην κολλήσεις πουθενά. Ο κινητήρας του είναι «ζωηρός» για 125cc, με καλή λειτουργία στα μεσαία και στα ψηλά, αν και θα θέλαμε να υπάρχει λίγη περισσότερη ροπή κάτω από τις 4.000 σ.α.λ.
Ξεπερνώντας αυτό το «όριο» θα νιώσεις ένα μικρό «τίναγμα» που σε βάζει στην καλή περιοχή στροφών του SR1, το οποίο θα καταφέρει να σου δείξει τριψήφιο νούμερο στο κοντέρ, χωρίς να νιώθεις ότι το ζορίζεις. Οι αναρτήσεις του αποσβένουν ένα μεγάλο βαθμό ανωμαλιών της ασφάλτου και η απόδοσή τους είναι καλή για την κατηγορία, ενώ η αίσθηση στα φρένα σε γεμίζει αυτοπεποίθηση και σιγουριά ότι θα σταματήσεις την κατάλληλη στιγμή σε όλες τις συνθήκες. To ABS επεμβαίνει μόνο όταν αυτό είναι απολύτως απαραίτητο, ενώ το Traction Control έχει και δυνατότητα απενεργοποίησης, πατώντας τον αντίστοιχο μοχλό για 5”, τον ίδιο χρόνο που θα χρειαστείς και για άλλες λειτουργίες, όπως το να μηδενίσεις τον μερικό χιλιομετρητή. Η οθόνη παραμένει ευανάγνωστη ακόμα και με τον ήλιο στην πλάτη και η ποιότητα κύλισης θυμίζει ακριβότερες προτάσεις στην κατηγορία.