- Πλησιάζει το νέο 7θεσιο SUV της VW.
- Σχεδίαση που παραπέμπει στο Tiguan και μεγαλύτερο σε διαστάσεις.
- Με οθόνες αλλά και παραδοσιακά μπουτόν η καμπίνα.
- Με πολλές επιλογές κινητήρων.
Πλησιάζει το νέο 7θεσιο SUV της VW
Το νέο Volkswagen Tayron διέρρευσε λίγο πριν έρθει για πρώτη φορά στην Ευρώπη προκειμένου να αντικαταστήσει το VW Tiguan Allspace. Εικόνες από το νέο 7θεσιο SUV της γερμανικής μάρκας κυκλοφόρησαν μέσω του Υπουργείου Βιομηχανίας και Πληροφορικής της Κίνας, δείχνοντας τη κινεζική έκδοση του μοντέλου, η οποία ωστόσο μας δίνει μία ξεκάθαρη και επίσημη εικόνα για το πως πρόκειται να είναι σε μεγάλο βαθμό και το ευρωπαϊκό μοντέλο.
Σχεδίαση που παραπέμπει στο Tiguan και μεγαλύτερο σε διαστάσεις
Το όνομα Tayron θα είναι άγνωστο στους περισσότερους Ευρωπαίους, καθώς μέχρι τώρα χρησιμοποιήθηκε μόνο από τη Volkswagen στην κινεζική αγορά. Ωστόσο, η σχεδίαση το κάνει άμεσα αναγνωρίσιμο ως τον μεγάλο αδερφό του Tiguan τρίτης γενιάς. Κοιτώντας τις εικόνες παρατηρούμε πως αμφότερα τα μοντέλα ακολουθούν την ίδια λογική στη σχεδίαση, υιοθετώντας για παράδειγμα την πολύ φαρδιά μπροστινή μάσκα και τη φωτιζόμενη πίσω LED μπάρα. Μάλιστα, αναμένεται το Tayron να προσφερθεί και στην εξοπλιστική έκδοση R-Line που προσθέτει έναν πιο επιθετικό μπροστινό προφυλακτήρα, μεγαλύτερους αεραγωγούς και άλλα χαρακτηριστικά για να τονίζουν περισσότερο το σπορ στοιχείο.
Από τη στιγμή που το Tayron θα φιλοξενεί στο εσωτερικό έως και επτά επιβάτες, είναι ξεκάθαρο πως θα είναι μεγαλύτερο από το πενταθέσιο Tiguan και θα έχει επίσης μεγαλύτερο μεταξόνιο. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν όσον αφορά το Tayron, αλλά αναμένουμε πως θα έχει μήκος περίπου 4,7 μέτρα και μεταξόνιο 2,8 μέτρα, την ώρα που οι αναλογίες του Tiguan «γράφουν» μήκος 4.539 χλστ. και μεταξόνιο 2.676 χλστ.
Με οθόνες αλλά και παραδοσιακά μπουτόν η καμπίνα
Όσον αφορά το εσωτερικό του νέου Tayron είναι πολύ πιθανό να αποκτήσει την κεντρική οθόνη αφής 15 ιντσών που έχουν τα ID.7, Passat και Tiguan. Επιπλέον, η VW βρίσκεται σε διαδικασία αλλαγής των χειριστηρίων αφής σε ταμπλό και τιμόνι. Επομένως, μπορεί να δούμε περισσότερα φυσικά μπουτόν στο νέο μοντέλο. Επί του παρόντος δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια επίσημη εικόνα από το εσωτερικό.
Με πολλές επιλογές κινητήρων
Το Tayron θα βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα MQB Evo με το Tiguan και το Skoda Kodiaq. Αυτό σημαίνει ότι οι μελλοντικοί αγοραστές πιθανότατα θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα από κινητήρες diesel, ήπια υβριδικoύς βενζίνης αλλά και βενζίνης χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση, καθώς και plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης με ηλεκτρική αυτονομία περί τα 100 χλμ.