Η VW φέρνει το XL3, διάδοχο του XL1, με αρκετά τροποποιημένη νοοτροπία στον σχεδιασμό και το όλο concept του.
Νέο Volkswagen XL3
1.487 Επισκέψεις στο άρθρο (17/3/2016)
Ένα νέο διάδοχο του XL1, φέρνει η VW με το όνομα XL3, με αρκετά τροποποιημένη νοοτροπία στον σχεδιασμό και το concept του, θέλοντας να μπει και αυτή ενεργά στο "παιχνίδι" εξουσίας της κατηγορίας, θέλοντας να κατατροπώσει το Prius.
επαναφέρει την ιδέα της για την παραγωγή ενός αυτοκινήτου με συνδυασμένη παραγωγήισχύος, στα χνάρια τουXL1concept πουπρωτοπαρουσιάστηκε το 2013.
Το XL1,παρόλο που είχε επιτύχει ρεκόρ αυτονομίας, με κατανάλωση μόλις 1,08 λτ./100χλμ.,εγκαταλείφθηκε, μιας που το κόστος για την απόκτησή του που έφτανε τις 146.000δολάρια έκαστο, ήταν απαγορευτικός για μαζικότερη παραγωγή. Φυσικά με τα λόγιατων αριθμών, όσο περιβαλλοντική κατεύθυνση και αν είχε, δεν συνέφερε καν ηαγορά του, γιατί η τιμή του δεν είχε ουσιαστικό αντίκρισμα στον αγοραστή, μόνο λόγωμειωμένης κατανάλωσης.
Το νέο Concept,σε αντίθεση με το διθέσιο coupeXL1,έχει το όνομα XL3 καιέχει σκοπό να λανσαριστεί σαν τετράθυρο hatchback, με αεροδυναμικό σχεδιασμό παραπλήσιο του Prius, το οποίο και θέλουν ναχτυπήσουν στα ίσα οι Γερμανοί.
Η τροποποιημένη αυτή εκδοχή, σύμφωνα με πληροφορίες, θακινείται με τον γνωστό κινητήρα 1,4 λίτρων TSIτου γκρουπ (μάλλον ισχύος 140 ίππων),ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 35 ίππων υψηλής απόδοσης. Ταδυο κινητήρια σύνολα θα συνδυάζονται με τέτοιο τρόπο, αναλόγως της ζήτησηςισχύος από τον οδηγό, και εάν και εφόσον κριθεί, ακόμα και να σβήσει μερικούς κυλίνδρουςή και πλήρως τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Εκτιμάται σύμφωνα με την VW να έχει μια κατανάλωση τηςτάξης των 3,53λτ/100kmσε μικτό κύκλο χρήσης.