ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
WRC Ισπανίας: Κυρίαρχος ο Ogier
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

WRC Ισπανίας: Κυρίαρχος ο Ogier

3.595 Επισκέψεις στο άρθρο (23/10/2022)

Ο Sebastian Ogier είναι καταιγιστικός στο Ράλλυ Ισπανίας και βαδίζει προς την πρώτη του νίκη για φέτος. Έχει χτίσει ένα μαξιλαράκι ασφαλείας άνω των 20 δλ. από τον 2ο Neuville και τον 3ο Rovanpera. Η Toyota Gazoo Racing κρατά με το ένα χέρι τον τίτλο στους κατασκευαστές.

Πρώτη νίκη στην υβριδική εποχή για τον Ogier

Ο οκτώ φορές πρωταθλητής του WRC έχει βάλει πλώρη να κερδίσει την παρθενική του νίκη στην υβριδική εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι στον πέμπτο του αγώνα με GR Yaris προδιαγραφών Rally1. Ο πολυνίκης Γάλλος rally man ήταν σχεδόν ανέγγιχτος και κέρδισε τέσσερις από τις επτά ειδικές στους λόφους Costa Daurada για να μετατρέψει το εις βάρος του προβάδισμα 4,8 δλ. από τον Thierry Neuville σε πλεονέκτημα 20,7 δευτερολέπτων έναντι του τελευταίου με μία ημέρα να απομένει στην προτελευταία στροφή του πρωταθλήματος. Εκτός σημαντικού απροόπτου, η ομάδα της Toyota Gazoo Racing είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σφραγίσει τον τίτλο του πρωταθλήματος των κατασκευαστών την Κυριακή.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δεύτερος ο Neuville, πίσω από τον πρωταθλητή 2022 Rovanpera

Ο Neuville πήρε τη δεύτερη θέση την τελευταία στιγμή, την οποία είχε μέχρι πρότινος ο πρωταθλητής του 2022, Kalle Rovanpera, ο οποίος έχασε χρόνο επιλέγοντας λάθος χαρτογράφηση κινητήρα στη γραμμή εκκίνησης της ειδικής El Montmell. Κάνοντας ταμείο, το Σάββατο έκλεισε με 1,4 δευτερόλεπτο διαφορά από τον δεύτερο Βέλγο. Παρόλα αυτά, ήταν μια απογοητευτική μέρα για τον Neuville καθώς σε όλη τη διάρκεια πάλευει να βελτιστοποιήσει το setup του i20 N του. Παρά τις συνεχείς αλλαγές στο αυτοκίνητο, δεν μπορούσε να βρει την τέλεια ισορροπία.

Ο Εσθονός team-mate του, Ott Tanak, τερμάτισε 15,9 δευτερόλεπτα πίσω. Η μέρα του Tanak ήταν σχετικά ήσυχη, όντας μπροστά από τον Dani Sordo κατά 36,6 δευτερόλεπτα. Από την άλλη, το σαββατιάτικο σκέλος για τον Sordo είχε δύο ημίχρονα. Ένα κακό, το πρωί, καθώς έβλεπε τα προπορευόμενα στην κατάταξη πληρώματα να ανοίγουν την ψαλίδα και, μετά, ένα καλό στο loop, όταν οι αλλαγές που έκανε στην ανάπαυλα αναζωογόνησαν τον ίδιο και το i20 N, κάνοντάς τον μάλιστα να κερδίσει και μια ειδική.

Το «φώλιασε» στις μπαριέρες ο Gus Greensmith

Ο Elfyn Evans παρέμεινε στην έκτη θέση, 14,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sordo. Το Yaris του έτρεξε χωρίς προβλήματα, αλλά, όπως και στον Ισπανό, κάτι έλειπε στον 33χρονο και δεν κατάφερε να πετύχει κάτι καλύτερο.

Έπειτα, το σημαντικότερο σημείο συζήτησης για τον Craig Breen, ο οποίος κατείχε την έβδομη θέση γενικής σε M-Sport Ford Puma ήταν η διαχείριση ελαστικών. Ο Ιρλανδός δεν μπορούσε να τα «βρει» με το στήσιμο του αγωνιστικού, με αποτέλεσμα να υπερθερμάνει τα μπροστινά ελαστικά σε αρκετές περιπτώσεις. Έκλεισε την ημέρα σχεδόν 1:40 πίσω από τον πρωτοπόρο, αλλά απομακρύνθηκε από τον διώκτή του Takamoto Katsuta.

Το δίδυμο της M-Sport Ford, Adrien Fourmaux και Pierre-Louis Loubet, συμπλήρωσαν τη δεκάδα. Ο τελευταίος μπήκε στο top 10 όταν ο team-mate του, Gus Greensmith, εγκατέλειψε αφότου είχε επαφή με τις μπαριέρες σε μια δεξιά στροφή στην τελευταία ειδική του πρωινού loop.
 


Ο τελικός της Κυριακής περιλαμβάνει δύο γύρους Pratdip (12,15 χλμ.) και Riudecanyes (15,90 χλμ.). Το πρώτο επεκτείνεται κατά 2 χιλιόμετρα από πέρυσι, ενώ το Riudecanyes είναι γνωστό για τον κυκλικό κόμβο στο Coll de la Teixeta, όπου οι οδηγοί ολοκληρώνουν ένα ντόνατ 360° μπροστά στο κοινό. Το δεύτερο πέρασμα του Riudecanyes έχει το ρόλο της Wolf Power Stage. Τα τέσσερα στάδια καλύπτουν 56,10 χλμ., ανεβάζοντας το σύνολο του ράλι στα 293,77 χλμ..

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
DOBLO VS COURIER