Ο Tänak με το Ford Puma Rally1 της M-Sport Ford, πήρε την πρωτοπορία του αγώνα την Παρασκευή και, χάρη στην έξυπνη τακτική που ακολούθησε στο κομμάτι των ελαστικών, κράτησε την πρώτη θέση μέχρι και την τελευταία ημέρα του αγώνα.
Στην δεύτερη θέση του βάθρου ανέβηκε ο Thierry Neuville με Hyundai i20 N, εκμεταλλευόμενος το λάθος του Suninen στην προτελευταία ειδική διαδρομή της Κυριακής, το οποίο ουσιαστικά έδωσε επίσης τον τίτλο των Κατασκευαστών στην Toyota Gazoo Racing δύο αγώνες πριν το τέλος, αφού οι οδηγοί της Elfyn Evans και Kalle Rovanpera τερμάτισαν στις επόμενες δύο θέσεις. Η εγκατάλειψη του Suninen σήμαινε ότι η ιαπωνική μάρκα χρειαζόταν να κερδίσει τέσσερις πόντους μπόνους περισσότερους από τη Hyundai στο Wolf Power Stage και το έκανε, με τους Rovanpera και Evans να σημειώνουν τον πρώτο και τον δεύτερο ταχύτερο χρόνο αντίστοιχα.
H μάχη για το πρωτάθλημα Οδηγών είναι ακόμα «ζωντανή» χάρη στην τρίτη θέση του Evans, ο οποίος όμως βρίσκεται πίσω 31 πόντους από τον Rovanpera που γιορτάζει σήμερα τα γενέθλία του. Στον Rovanpera αρκεί στον επόμενο αγώνα να τερματίσει μπροστά από τον Evans ανεξαρτήτως θέσης.
Περισσότερα από πέντε λεπτά πίσω από τον Rovanpera ακολούθησε ο Takamoto Katsuta επίσης με Toyota GR Yaris και πίσω του ακολούθησαν πληρώματα του WRC2 και συγκεκριμένα ο Oliver Solberg, ο οποίος να πήρε την πρωτιά στην κατηγορία αυτή μπροστά από τους Gus Greensmith, Sami Pajari, Yohan Rossel και Nikolay Gryazin.
Ο επόμενος αγώνας και η κατάταξη
Το WRC επιστρέφει στην Ευρώπη για το Ραλλυ Κεντρικής Ευρώπης το οποίο λαμβάνει χώρα από τις 26 έως τις 29 Οκτωβρίου σε Γερμανία, Αυστρία και Τσεχία.