ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χιλιάδες καταγγελίες κατά της BYD από καταναλωτές στην Κίνα

3.934 Επισκέψεις στο άρθρο (20/2/2025)
Χιλιάδες καταγγελίες κατά της BYD από καταναλωτές στην Κίνα

4.700 καταγγελίες σε μία εβδομάδα.
Έβαλε δωρεάν συστήματα οδήγησης σε πολλά μοντέλα, ενώ άλλοι τα είχαν πληρώσει.
Αγοραστής καταγγέλλει αναβαθμισμένο μοντέλο στην ίδια τιμή με το δικό του λίγες ημέρες αφότου το είχε πάρει.
Το ίδιο είχε συμβεί και με την Tesla πριν από μερικά χρόνια.

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Έβαλε δωρεάν συστήματα οδήγησης, ενώ άλλοι τα είχαν πληρώσει

Κύμα καταγγελιών κατά της BYD από χιλιάδες πελάτες της κινεζικής μάρκας, πραγματοποιήθηκε την περασμένη εβδομάδα.

Σύμφωνα με όσα αναφέρουν μεγάλα Μέσα του εξωτερικού, όπως το Reuters, αιτία για τις καταγγελίες στάθηκε η απόφαση της BYD να προσφέρει δωρεάν λειτουργίες έξυπνης οδήγησης στο μεγαλύτερο μέρος της γκάμας των μοντέλων της. Η κίνηση αυτή έφερε αντιδράσεις από ανθρώπους που είχαν αγοράσει τα ίδια αυτοκίνητα πριν από λίγο διάστημα, αλλά είχαν πληρώσει πολλά περισσότερα χρήματα γι' αυτά.

4.700 καταγγελίες σε μία εβδομάδα στην Κίνα

Συγκεκριμένα, πάνω από 4.700 καταγγελίες υποβλήθηκαν κατά της BYD μεταξύ 11 και 17 Φεβρουαρίου στην ιστοσελίδα 12365auto.com, μια ανεξάρτητη πλατφόρμα καταγγελιών καταναλωτών σχετικά με την αυτοκινητοβιομηχανία. Ο αριθμός αυτός είναι κατά πολύ αυξημένος  σε σύγκριση με περίπου τις 150 καταγγελίες που έγιναν μία εβδομάδα πριν και περίπου τις 500 καταγγελίες τον Ιανουάριο, σύμφωνα με το Reuters.

Επιπρόσθετα σημειώνεται πως τα αυτοκίνητα της BYD, συμπεριλαμβανομένων των πιο δημοφιλών μοντέλων (βάσει πωλήσεων) όπως τα Ocean και Dynasty κατέλαβαν επίσης τις 10 πρώτες θέσεις σε μια λίστα που δημοσιεύει η πλατφόρμα, η οποία κατατάσσει τα αυτοκίνητα με βάση τον αριθμό των παραπόνων που ελήφθησαν.

Τι κατήγγειλε νέος αγοραστής ενός PHEV, BYD Seal

Για παράδειγμα, μία από τις καταγγελίες έγινε από έναν νέο ιδιοκτήτη Plug-in υβριδικού, BYD Seal 06 DM-i, όπου ανέφερε πως επανειλημμένα είχε ρωτήσει τον πωλητή κατά την αγορά του αυτοκινήτου εάν θα κυκλοφορούσε ένα νεότερο μοντέλο σύντομα. «Μόλις μισό μήνα αφότου παρέλαβα το αυτοκίνητο, το νέο μοντέλο βγήκε στην αγορά με αξιοσημείωτες αναβαθμίσεις στην ίδια τιμή», ανέφερε και πρόσθεσε ότι ζήτησε να λάβει δωρεάν τις αναβαθμίσεις, αλλά και ένα χρηματικό ποσό ως αποζημίωση.

Η πλατφόρμα είπε πως η BYD γνωστοποίησε ότι είχε διαβιβάσει την καταγγελία στα αρμόδια τμήματα της εταιρείας, αλλά η κινέζικη μάρκα δεν προχώρησε σε κάποιο επιπλέον σχόλιο.

Το ίδιο είχε συμβεί και με την Tesla πριν από μερικά χρόνια

Οι καταγγελίες αυτές είναι απόρροια ενός παρατεταμένου πολέμου τιμών και η υπερανταγωνιστικότητας στην κινεζική αγορά, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες μειώνουν τις τιμές, προσφέρουν δωρεάν έξτρα χαρακτηριστικά ή κίνητρα ή παρουσιάζουν νέα μοντέλα με ταχύτερο ρυθμό από άλλες χώρες.

Το ίδιο είχε συμβεί και πριν από μερικά χρόνια, όταν η Tesla κατέβασε τις τιμές στο μοντέλα της, με αποτέλεσμα πολλοί από τους ιδιοκτήτες να διαμαρτυρηθούν, ζητώντας εκπτώσεις και άλλα προνόμια, καθώς δήλωναν εξαπατημένοι.     
 

Smart
OMODA