Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Χοντάκηδες ή Αλφίστι;

7.875 Επισκέψεις στο άρθρο (22/8/2020)

Είναι οι πιο φανατικοί οπαδοί αυτοκινήτων; Χωράει οπαδισμός στο αυτοκίνητο; Υπάρχουν φανατικοί της μίας ή της άλλης μάρκας;

Αν σας ρωτούσαν ποια μάρκα έχει το πιο φανατικό κοινό, τι θα απαντούσατε; Όχι ποια μάρκα έχει το μεγαλύτερο κοινό, αλλά τους πιο φανατικούς οπαδούς; Αυτούς που πίνουν νερό στο όνομά της και επιτίθενται σε όποιον πει κακό λόγο γι αυτή; Αυτούς που μπορεί να περνούν τις μέρες τους στα συνεργεία αλλά κρατάνε τα αρνητικά ως επτασφράγιστο μυστικό; Ποιοι είναι αυτοί οι φανατικοί;

Για ποια μάρκα δεν τολμάει κανείς να γράψει κακό σχόλιο από φόβο της επίθεσης των Ταλιμπάν που φανατικά την υποστηρίζουν; Και για ποια μάρκα αν γράψει κάτι καλό πέφτουν όλοι αμέσως να τον χαρακτηρίσουν «κολλημένο» και «οπαδό»;

Δεν είναι περίεργο που η μάρκα που κρατάει το πιο παθιασμένο κοινό σήμερα παραμένει η Alfa Romeo. Μία μάρκα με τέτοια ιστορία και παράδοση που όμως πέρασε πολλά δεινά την δεκαετία του 80 και μόλις σήμερα αποκτά και πάλι την αίγλη που της αξίζει, δεν είναι περίεργο να έχει αποκτήσει το κοινό της, τους Alfisti. Δεν είναι περίεργο επίσης να υπάρχει τόσο έντονο συναίσθημα, ακριβώς λόγω της αντίθεσης που υπάρχει ανάμεσα στην ιστορία της μάρκας και την πιο πρόσφατη πορεία της.

Η Alfa Romeo είναι για τους οπαδούς της η επιτομή του αυτοκινήτου. Είναι το απόλυτο στο πως πρέπει να είναι ένα αυτοκίνητο. Μόνο που για πολύ καιρό ήταν η ίδια χωρίς γκάμα που να αποδεικνύει κάτι τέτοιο. Σαφώς πολλά μοντέλα των τελευταίων ετών ήταν μοναδικά, ιδιαίτερα αξιόλογα, ακόμη και καταπληκτικά. Όμως ο ανταγωνισμός ήταν ιδιαίτερα άξιος και παρά τα αστέρια αυτά, η μάρκα έγινε μάλλον «ειδική». Η Alfa Romeo σήμερα πουλάει ένα αυτοκίνητο για κάθε 10 που πουλάει η Skoda. Που δεν είναι η ίδια μεγάλη εταιρεία.

Στην αντιπέρα όχθη υπάρχει και η Honda. Εδώ το πάθος είναι πολύ συγκεκριμένο. Ο χοντάκιας δεν έχει «καψούρα» με το Jazz, παρότι το προτίμησε έναντι οποιοδήποτε άλλου μοντέλου γιατί, απλά, είναι Honda. To πάθος του χοντάκια είναι με το VTEC. Από το Integra στα video του Youtube, μέχρι τα CR-X ανάμεσα στα οποία μεγάλωσε,  τα S2000 που ξεροκατάπινε όποτε έβλεπε και πιο πρόσφατα τα Type-R που περίμενε πότε θα αλλάξουν έκκεντρο για να ακούσει να «ανοίγουν». Ο χοντάκιας δεν ασχολείται με ιστορία, κουλτούρα, και συναίσθημα. Ασχολείται μόνο με κόκκινο στις 8.000 σ.α.λ. και επιδόσεις. Μπορεί η πρόσφατη στροφή της Honda στα τούρμπο να τον πείραξε, όμως ανταμείφθηκε με την αποκάλυψη του τρέχοντος Type-R και έμεινε ήσυχος ότι το πάθος του έμεινε και πάθος της αγαπημένης του μάρκας. Και ας οδηγούν τα περισσότερα μοντέλα της μαμάδες που πάνε τα παιδιά τους στο σχολείο.

Σηκώνει κανείς από τους δύο μύγα στο σπαθί του; Λογικό επιχείρημα; Αρνητικό σχόλιο; Ο Alfisti επιμένει να μιλάει για τη 4C και ας μην την έχει δει ποτέ του ζωντανά, και ο χοντάκιας για το Type-R που άκουσε να χτυπάει κόφτες μία φορά και μόνη. Το πάθος τους μετράει.

Ποιος είναι πιο φανατικός; Ο Alfisti ή ό χοντάκιας; Εσείς μήπως είστε ένας από τους δύο; Ή μήπως έχετε το ίδιο πάθος για άλλη μάρκα; Ποια;  

Toyota
KIA