Χώρες της ΕΕ προτείνουν ένα λιγότερο αυστηρό Euro 7
2.681 Επισκέψεις στο άρθρο (25/9/2023)
Η Ισπανία σε συνεννόηση με πολλές ευρωπαϊκές χώρες προτείνει να γίνουν μια σειρά από αλλαγές στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 7 που θα εφαρμοστούν το 2025, ώστε να γίνει πιο βιώσιμο για τις εταιρείες αυτοκινήτων και τους Ευρωπαίους πολίτες.
Το Euro 7 γίνεται λιγότερο αυστηρό
Σε μια νέα έκδοση για τις προδιαγραφές ρύπων Euro 7, η οποία είναι σαφώς πιο φιλική προς τις εταιρείες και λιγότερο αυστηρή στα όρια που προβλέπει για τις εκπομπές ρύπων που παράγονται από τα αυτοκίνητα συμφώνησαν οι χώρες μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά από πρόταση της Ισπανίας, την Παρασκευή.
Οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, ανάμεσά τους η Γαλλία και η Ιταλία, έχουν εκφράσει τις αντιρρήσεις τους στις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 7 που θα ενεργοποιηθούν το 2025, καθώς ισχυρίζονται πως οι εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων αντιμετωπίζουν ήδη σημαντικά προβλήματα στην προσπάθειά τους να εναρμονιστούν με την απαγόρευση πώλησης αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2035.
Ο CEO της Renault, Luca de Meο έχει δηλώσει ότι οι προδιαγραφές Euro 7 θα αποσπάσουν την προσοχή των εταιρειών από το να μεταβούν στην ηλεκτροκίνηση και θα τις αναγκάσει να επενδύσουν σε κινητήρες εσωτερικής καύσης που δεν έχουν μέλλον. Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, δήλωσε ότι το Euro 7 θα έχει σαν αποτέλεσμα να αυξηθούν οι τιμές στα μικρότερα οχήματα, κάτι που θα δυσκολέψει τα φτωχότερα νοικοκυριά της Ευρώπης.
Αυτή την βδομάδα οι εξελίξεις
Οι τελικές λεπτομέρειες για τη νέα έκδοση των προδιαγραφών Euro 7 αναμένεται να εγκριθούν στην υπουργική σύνοδο της ΕΕ τη Δευτέρα, προτού ξεκινήσει η συζήτηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και την Κομισιόν.