Χωρίς Mazda στην Ελλάδα
24.732 Επισκέψεις στο άρθρο (28/8/2017)
Ποια μοντέλα της Mazda χάνουμε εξαιτίας της απουσίας της μάρκας από την Ελλάδα; Αξίζουν τον κόπο ή μήπως δεν χάνουμε και τίποτα σπουδαίο; Και τι κάνει η Mazda στην υπόλοιπη Ευρώπη;
Πρώτα από όλα να μιλήσουμε λίγο για τη σχεδίαση. Η Mazda σήμερα έχει μία από τις ομορφότερες γκάμες στην αγορά. Ουσιαστικά έχει τρία επιβατικά, το Mazda2, το Mazda3 και το Mazda6, τέσσερα SUV, τα CX-3, CX-4, CX-5, CX-9 και φυσικά το roadster της μάρκας, το MX-5.
Τα τρία πρώτα μοντέλα έρχονται σε πέντα αμαξώματα. Το 2 σε μία μόνο πεντάθυρη έκδοση με πολύ μεγάλο εμπρός καπό που θυμίζει μεγαλύτερο και πολύ πιο μυώδες αυτοκίνητο. Το 3 σε δύο εκδόσεις, μία χάτσμπακ και μία σεντάν, και οι δύο τόσο όμορφες που δεν ξέρεις ποια να προτιμήσεις. Το δε 6 προσφέρεται σε σεντάν και στέισον βάγκον, και αποτελεί ένα από τα πιο ισορροπημένα σχέδια της αγοράς. Στα SUV το CX-3 «παίζει» κοντά στο Qashqai, με έμφαση στη σπορ οδήγηση και καθόλου όρεξη για εκτός δρόμου, και το CX-5 αποτελεί την απάντηση στα μεσαία δίλιτρα SUV όπως το RAV4.
Η Mazda στα χρόνια που χάσαμε επαφή με την Ελλάδα απογαλακτίστηκε τελείως από την πρώην μητρική Ford, και εξέλιξε τα δικά της αυτοκίνητα πάνω σε δύο πυλώνες: τη μοναδική σχεδίαση με έμφαση στην σπορ οδήγηση και την δυναμική συμπεριφορά, και τους οικονομικούς ατμοσφαιρικούς κινητήρες.
Έτσι οι ομοιότητες είναι σημαντικές ανάμεσα στα μοντέλα της, με το μεγάλο εμπρός καπό που δεν είχαμε δει εδώ και πού καιρό σε αυτοκίνητα παραγωγής και ευτυχώς τώρα αποτελεί μία μόδα που καθιέρωσε η Mazda. Είναι μεγάλη επιτυχία για μία ιαπωνική και αυτόνομη μάρκα να έχει μοντέλα που ξεχωρίζουν στον δρόμο με τόσο χαρακτήρα και τόση χάρη.
Ο άλλος πυλώνας είναι οι κινητήρες. Η Mazda έχει μόνο δύο μοτέρ βενζίνης, ένα 1,5 και ένα 2,0 και ντιζελ 1,5 και 2,2 λίτρων. Αρκούν τα νούμερα για να δει κανείς το ζήτημα που εμφανίζεται για τα ελληνικά φορολογικά τερτίπια;
Εσείς τι λέτε όμως; Έχετε δει τι μοντέλα διαθέτει η Mazda σήμερα; Σας αρέσουν; Έχετε δει πόσο χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους έχουν; Και τελικά τι λέτε; Σας λείπει η Mazda;
Ειδα το καλοκαίρι στα Επτάνησα το νέο Mazda Cx-3 με ιταλικές πινακίδες και δίλιτρο . Χάνουμε πραγματικά σπαιδαια και αξιόπιστα αυτοκίνητα και δυστυχώς κινητήρες διαμάντια .
Βεβαίως και μας λείπει αν και ο 1.5 με τα 109 άλογα είναι ανεπαρκής και ο 2.0 μεγάλος για την Ελληνική πραγματικότητα. Προσωπικά ίσως να αγόραζα το 3 Sedan λόγω δυναμικής εμφάνισης και σπόρ στησίματος. Πριν το καλοκαίρι μας λέγατε ότι η Mazda θα κάνει την έκπλήξη και θα ανοίξει πάλι στην Ελλάδα. Υπάρχει κάτι νεότερο; Ευχαριστώ
Κρίμα για τη μάρκα αλλά και τους Ελληνες καταναλωτές. Ηδη θα έπρεπε τώρα και χρόνια να έχει βρεθεί λύση για την εκπροσώπηση της. Ας έλθει ως εισαγωγέας η ίδια η εταιρεία, όπως το έχουν κάνει άλλες εταιρείες, ΜΕΡΤΣΕΝΤΕΣ. ΒΟΛΒΟ, ΦΟΡΝΤ
Εκτός από τα MAZDA μας λείπουν και οι κινητήρες 2000 cc, εδώ και κάτι... δεκαετίες! Φαίνεται, πως μόνον εμείς έχουμε ανακαλύψει τους μεγαλομπουρζουάδες, που κρύβονται πίσω από αυτούς! Ενα δίλιτρο φοράει και το σημερινό MAZDA 6, που πλασάρεται στην πρώτη θέση των διεθνών κριτικών στα μεσαία sedan, με κορυφαία οδική συμπεριφορά μεταξύ άλλων!
Η περίπτωση της Mazda μου θυμίζει φάση 'θαυμάζουμε και προτείνουμε ως αγορά αλλά για μας μακριά' Ή αλλιώς, με 2λιτρο ή 1.5 ατμοσφαιρα δεν πας πουθενά. Τι να το κάνω το ωραίο σχέδιο(συμφωνώ) ή την αξιοπιστία(επίσης) ή την οικονομία(επίσης) αν δεν πρόκειται να περάσω ούτε απ' έξω απο την αντιπροσωπεία.
Μένω στην Αγγλία και έχω αγοράσει το mazda6 2.2 sportnav 175ps. Απίστευτο αυτοκίνητο. Σε όλα τα ξένα sites συγκαταλέγεται στα κορυφαία οικογενειακά.
Σχεδίαση αξιοπιστία σιγουριά κι ένα όνομα μιας Ιαπωνικής φίρμας που χτίστηκε εδώ και χρόνια γιατί πραγματικά άξιζε, με δουλειά και πίστη στην καινοτομία, και όχι με αθροα διαφήμιση στις τηλεοράσεις απ το πρωί ως το βράδυ όπως άλλες, και αυτή τη στιγμή παίζει στα Ιαπωνικά μονο με την ΤΟΥΟΤΑ και καμιά άλλη Ιαπωνική. Δυστυχώς όμως η σημερινή σειρά 3 που ενδιαφέρει εμάς εδώ, δεν έχει κινητήρες. Απαιτείται ένας καλός 1.6 εξελιγμένος οικονομικός ανταγωνιστικος κάπου στα 120 άλογα (ατμοσφαιρικος όχι turbo)