Μεγάλος βραχνάς αποδεικνύεται για την VW το ζήτημα με τις αναβαθμίσεις των πετρελαιοκινητήρων που εμπλέκονται στο dieselgate. Τι γίνεται με την εγγύηση μετά το update του λογισμικού;
Με τις αναβαθμίσεις του λογισμικού των ντίζελ κινητήρων της Volkswagen να συνεχίζονται επί γερμανικού εδάφους, έχουν δημιουργηθεί κάποια σημαντικά ζητήματα προς επίλυση. Σύμφωνα με πληροφορίες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από τον γερμανικό Τύπο η VW δεν δίνει εγγύηση κατόπιν της επισκευής, δηλαδή της εγκατάστασης του αναβαθμισμένου λογισμικού.
Το επιχείρημα που προβάλει το γερμανικό στρατόπεδο είναι πως εάν δημιουργηθεί κάποιο πρόβλημα μετά την επισκευή, ο ιδιοκτήτης του εκάστοτε μοντέλου μπορεί να απευθυνθεί στη Volkswagen κι εκείνοι με τη σειρά τους να προχωρήσουν στην αντικατάσταση έως και 11 εξαρτημάτων, τα οποία μπορεί να είναι υπεύθυνα για αυτό.
Μέσα στις πιθανές αιτίες μπορεί να είναι, μεταξύ άλλων, από τη βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων, μέχρι και την αντλία υψηλής πίεσης ή ακόμη και τα μπεκ, τα οποία η μάρκα υπόσχεται πως θα αντικαταστήσει χωρίς κάποιο κόστος. Από τη στιγμή όμως που η VW προτίθεται να αντικαταστήσει κάποια ενδεχομένως προβληματικά μέρη του κινητήρα ή και περιφερειακά γιατί δεν δίνει εξ αρχής την πρέπουσα εγγύηση;
Γερμανοί δικηγόροι σημειώνουν πως η φίρμα προσπαθεί μέσω νομικών ορολογιών και διαδικασιών να μπερδέψει του πελάτες-ιδιοκτήτες μοντέλων VW, ούτως ώστε να μην καταφέρουν να διεκδικήσουν μια κάποια εγγύηση, μένοντας μόνο στο διακανονισμό με τον καθένα ξεχωριστά.
Από τη μία η μάρκα δείχνει το καλό της πρόσωπο θέλοντας να εξυπηρετήσει τους καταναλωτές, από την άλλη όμως αυτό γίνεται με έναν ιδιαίτερο τρόπο, χωρίς να υπάρχει ξεκάθαρη κάλυψη για εκείνους. Εσείς τι γνώμη έχετε για την τακτική που ακολουθεί η Volkswagen στη Γερμανία;