Υβριδικά GTi: Απλά, οικονομικά, ισχυρά!
Λέγε ότι θες για τα υβριδικά, όμως όταν μπορείς με ένα μοτέρ μικρού κυβισμού να πετυχαίνεις ότι συνδυασμό απόδοσης θες, η απάντηση στο «τι αμάξι θα πάρω» είναι προφανής. Είτε μιλάμε για καθημερινό, είτε μιλάμε για GTi. Ναι, GTI.
Ούτε δίλιτρα, ούτε ακριβά, μοναδικά μοτέρ, ούτε τίποτα
Μάθαμε στα GTi με τα τούμπανα μοτέρ και τα 200-300 άλογα, να τα βλέπουμε και να τα ακούμε και να ψαρώνουμε, και όταν έρχεται η ώρα του λογαριασμού να μπορούμε να τα αγοράσουμε μόνο σε αφίσα. Εντάξει, δεν ήταν άσχημα αυτά τα μοτέρ, ίσα ίσα, κάποια ήταν πραγματικά διαμάντια. Αλλά ήταν αναγκαία. Δεν υπήρχε άλλος τρόπος να βγουν τόσα άλογα. Τώρα όμως υπάρχει.
Επειδή δεν αγοράζεις λοιπόν αμάξι από τις κάρτες υπερατού, αλλά με την τσέπη σου, οι επιλογές είναι απλές. Αν θες γρήγορο μικρομεσαίο έχεις από τη μία την παλιά σχολή, την ορθόδοξη. Πολλά κυβικά, φουσκωμένα τούρμπο, βαθιά κόκκινα. Πάει σα «διάολος» και φυσικά καίει τα αντερά του. Όχι μόνο όταν το πατάς. Πάντα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Και από την άλλη έχεις τη «νέα τάξη πραγμάτων». Ναι, αυτή την «καταστροφή της αυτοκίνησης», αυτή που «έκανε τα αυτοκίνητα λευκές συσκευές», αυτή που φτιάχνει αυτοκίνητα «χωρίς χαρακτήρα», και αυτοκίνητα «ρομπότ». Λέγε ότι θες, όμως αυτά τα αυτοκίνητα είναι που κυκλοφορούν σήμερα, και είναι ότι καλύτερο έγινε για εσένα και την τσέπη σου.
Δες τι ετοιμάζεται να κάνει η Opel με το Astra. Είτε το πει OPC είτε οτιδήποτε άλλο, το γρήγορο Astra θα είναι υβριδικό. 1600 κυβικά, να μην μοιράζεσαι το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι με την εφορία, και ένα δυνατό ηλεκτρικό μοτέρ να προσθέτει στα 180 άλογα του βενζινοκινητήρα. Πόσους ίππους θες; 250, 300. Ότι θες το προσθέτει με «ρεύμα».
Ακόμη καλύτερα; το «ρομπότ» που θα παρεις για αυτοκίνητο, μπορεί να αλλάξει το πότε ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί για να τα «δίνει όλα» και πότε απλά κάθεσαι κολλημένος στην κίνηση, πότε ταξιδεύεις και πότε απλά πας δουλειά-σούπερ μάρκετ, ώστε να μην καις. Να μην είσαι με τα 300 άλογα πάντα στο δεξί πόδι και να τα πληρώνεις παντού και πάντα.
Δηλαδή θες το τηλέφωνό σου έξυπνο, αλλά το αυτοκίνητό σου όχι; Τα επόμενα GTi θα είναι όλα υβριδικά, και αυτό είναι ότι καλύτερο έγινε για εμάς στην κατηγορία. Εκτός και αν έχεις την αντοχή και το χρήμα για ένα παλιάς κοπής υπερόπλο. Όλοι οι άλλοι θέλουμε υβριδικό. Τι, όχι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »